Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dyskoteka w tylnej lampie


artus

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie średnio co pół roku muszę z jednej strony podginać ten styk, co dziwne z drugiej strony jest ciągle wszystko OK. Chyba z jego powodu ten plastik się tam upala bo po stronie, gdzie problem się nie pojawia wtyczka wygląda jak nówka sztuka nieśmigana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja mam takie pytanie: w swojej Meganie mam hak. Po wymianie panelu i wtyczki tylnej lampy było okej, do czasu jak podłączyłem wtyczkę od wózka.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Momentalnie się spaliła wtyczka i miałem niespodziankę w postaci dyskoteki w tylnej lampie.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Elektryk mówił że wypadało by zamontować jakiś moduł żeby tak się już nie działo.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Podpowie ktoś czego to wina?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne zwarcia w gnieździe albo nieodpowiedniego podłączenia przewodów w gnieździe albo wtyczce. Szczególnie jak to przyczepa pożyczona, a koś kto łączył instalacje zarówno w aucie jak i przyczepie nie zachował ustalonych standardów, gdzie który przewód ma być podłączony.

Miałem podobnie, pożyczyłem przyczepę od sąsiada i w jego aucie wszystko pasowało, bo sam sobie to rzeźbił. Niestety pary przewodów były na innych bolcach jak to jest wymagane i przyjęte. Po podłączeniu do mojego gniazda też pokazywało głupoty, na szczęście przewód masy był na swoim miejscu i nie doszło do zwarcia czy wypalenia instalacji.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, mam problem. Ostatnio mam taki problem, gdy wcisnę pedał hamulca miga mi na desce rozdzielczej kontrolka od podgrzewania tylnej szyby, i do tego zauważyłem ze mam (dyskotekę) w tylnych światłach. Miga mi podświetlanie tablicy rejestracyjnej i światła. ;/ i zauważyłem ze pali mi zaróki postojowe ;/ próbowałem dodać mały kabelek do wtyczki (masa). Ale dalej nic ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam Mam taki problem z moją renią . Otóż gdy wcisnę pedał hamulca to nie zaświecają się lampy z tyłu tylko te żarówki od podświetlania nagrzewnicy. Czy mogą gdzieś mieć zwarcie kable w puszce z bezpiecznikami. czy szukać gdzieś indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Koledzy. Mam dyskotekę w tylnej lewej lampie.

W momencie gdy mam włączony lewy kierunkowskaz i nacisnę pedał hamulca, momentalnie nie mam lewego kierunku. A tak dokładnie, to świeci się on w tym momencie stale do puki nie puszczę hamulca. Rozumiem,że problemu szukać z masą. Wyczytałem, że masa jest pod lampami, lewą i prawą przykręcona do nadwozia.

Czy, aby się do nich dostać muszę wyjąć lampy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem problem jest z masą ale nie na zacisku przy karoserii, tylko w kostce przed lampą.

Tam zazwyczaj jest to "najsłabsze ogniwo", gdzie grzeje się i wypala styk masowy.

Przeważnie wystarczy przeczyścić styki i jeśli plastik wkoło nie jest jeszcze zdeformowany to styki podoginać, by mocniej siedziały.

Jeśli jednak chcesz się do zacisku śrubowego dostać, to najlepiej odkręcić kilka śrubek od plastików trzymających tapicerkę i ją odchylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Podepnę się pod temat i odświeżę nieco.

Mam ten sam problem ze światłami z tyłu. O ile w lewym sobie poradziłem (oczyszczenie styków i poprawienie żarówek w gniazdach wystarczyło) o tyle w prawym jest gorzej, bo wygląda na to że w kostce, na żabkach od masy jest ułamany ząbek dociskający (widać na zdjęciu). Przez to brakuje styku i lampa wariuje, a do tego czujniki cofania też lubią pikać przy włączonym prawym kierunkowskazie. jak docisnę kabel masy to wszystko świeci jak należy. Jako ze elektryk ze mnie jak z przysłowiowej koziej du...y trąba, to czy moglibyście mi doradzić gdzie w Krakowie dostanę taką kostkę (o co pytać, jak ona się fachowo nazywa tudzież jej symbol czy cuś) żebym mógł sobie sam wymienić, a nie odstawiać auto na serwis? Ewentualnie poproszę link do jakiegoś sklepu do tej konkretnej kostki żebym sobie zamówił.

Z góry dziękuję za pomoc.

20180403_210341-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podobnie jak poprzednik szukałbym na szrocie. Po co ładować się w niepotrzebne koszty. No i 100% pewności bo przed ucięciem wtyczki zobaczysz czy to ta, której szukasz. Zwykle szroty dają jakaś gwarancję rozruchową na 7 lub 14 dni.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!