Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

check injection


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

zwracam się z prośba o pomoc. W mojej Megi głównie przy jeszcze chłodnym silniku ( temp - pierwsza kreska) przy mocniejszym wskoczeniu na obroty wyskakuje problem check injection+ servis. po chwili jazdy( najczesciej do swiateł) zgaszeniu silnika i odpaleniu na nowo problem znika. kilku mechanikow podpinało auto do kompa i mimo kilku błędów które potem skasowali i przeanalizowali niec nie znaleźli. Wizyta kosztuje zazwyczaj 50zł i starcza na ok miesiąca. ostatnio problem zaczął się nasilać przy staniu w korkach w dużych temperaturach.

co sprawdzić...? nie jestem mechanikiem ale przy pomocy instrukcji cos tam mogę naprawić albo naprowadze mechaników:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

U mnie była podobna sytuacja z dodatkowym wpadaniem w tryb awaryjny. 2000obr i zero mocy. 3 miesiące auto stało na podnośniku w ASO ale poddali się. Zabrałem do magików którzy wymienili całą wiozkę PINów przy kompie i auto przestało wydziwiać. Oczywiście MEGi zawsze będzie wydziwiała ale tamten problem zniknął. Niestety to problem z elektroniką a naprawa to trochę metoda prób i błędów. Przeczyść w pierwszej koleności PINy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam,

mam podobny problem a nie mogę znaleźć jakiejkolwiek podpowiedzi na forum, bo prawie wszystko dotyczy diesli. Jakieś 8 miesięcy temu meganka wróciła z warsztatu a następnego dnia rano po krótkiej jeżdzie wyskoczył komunikat "usterka wtrysku" zaświeciły sie kontroli ESP, SERVIS oraz STOP. Auto wtenczas nie ma mocy, jedzie w trybie awaryjnym. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika wszystko wraca do normy. Auto wróciło na warsztat ale komputer nic nie wykazał. Problem pojawił sie jeszcze kilka razy a następnie zniknął na te 8 miesięcy ale pojawił się ponownie niedawno. Codziennie rano po przejechaniu kilkuset metrów pojawia się "usterka wtrysku" i tak przez kilka kilometrów losowo. Później, gdy silnik jest już porządnie rozgrzany po przejechaniu około 7 kilometrów usterka już sie nie pojawia. Aktualnie komunikat zapala mi sie coraz częściej (im zimniej rano). Dzieje się to bez względu na to czy jadę na PB czy LPG. Czy ktoś sie zetknął z tym problemem? Podejrzewam jakiś czujnik albo po prostu nie łączące styki które pod wpływem rosnącej temperatury pod maską lepiej przewodzą prąd. Pytanie tylko gdzie ich szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam spróbuj może wlać do paliwa środek do czyszczenia układu wtryskowego tylko jakiś dobry .Kup sobie preparat w spreju i popsikaj wtyczki w komorze silnika a przede wszystkim przyjrzyj  tym na wtryskach . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które wtyczki mam popsikać? Wtyczki od wtrysków są pod kolektorem dolotowym, musiałbym go zrzucić by się do nich dobrać a tą główną od całej wiązki już czyściłem. Poza tym nie wydaje mi się, że to wtryski, gdyż objawy są i na benzynie i na gazie (czyli wtedy gdy wtryski benzyny nie pracują)

Edytowane przez Megane_Bytom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Miałem podobnie. Winne były wtryskiwacze gazu...

 

Nawet jak jeździłem na benzynie, czasami nie chciała odpalić za pierwszym razem, czasami gasła (rzadziej niż na gazie ale zdarzało jej się - najczęściej tuż po odpaleniu po 5-10 minutach), a na Gazie właśnie pokazywało taki komunikat i zdarzało jej się gasnąć nawet w czasie jazdy. Ponieważ pojawiał się check injection próbowałem ratować się dodatkami do czyszczenia wtrysków, przepaliłem tak 2 baki benzyny z tymi dodatkami i szczerze, żadnej różnicy nie było w moim przypadku.

 

Wymieniłem wtryski gazu na nowe, kierunkowe i jak ręką odjął.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja usterka ustąpiła. Mechanik wymienił świece (miały niecały rok ale szczególnie jedna była zużyta) oraz cewki na nowe.

6 godzin temu, patataj napisał:

Miałem podobnie. Winne były wtryskiwacze gazu...

 

Nawet jak jeździłem na benzynie, czasami nie chciała odpalić za pierwszym razem, czasami gasła (rzadziej niż na gazie ale zdarzało jej się - najczęściej tuż po odpaleniu po 5-10 minutach), a na Gazie właśnie pokazywało taki komunikat i zdarzało jej się gasnąć nawet w czasie jazdy. Ponieważ pojawiał się check injection próbowałem ratować się dodatkami do czyszczenia wtrysków, przepaliłem tak 2 baki benzyny z tymi dodatkami i szczerze, żadnej różnicy nie było w moim przypadku.

 

Wymieniłem wtryski gazu na nowe, kierunkowe i jak ręką odjął.

 

MOże sienie znam, ale jeżeli jedziesz na benzynie, masz wyłączony LPG więc co mają do rzeczy wtryski gazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia.

Też wcześniej wymieniłem świece (najtańsza opcja - więc poszła na 1 ogień) i nie pomogło, uszlachetniacze do czyszczenia wtrysków (droższe od wymiany świec) również brak efektu. Myślałem, aby pojechać do mechanika, żeby wyjął wtryski i zobaczył w jakim są stanie, ale ponieważ to działo się i na benzynie i na LPG najpierw pojechałem do gazownika. Tam zmienili mi na wtryski kierunkowe i nową listwę wtryskową i w moim przypadku to zadziało, może to zwykły zbieg okoliczności, ale od tamtego czasu zrobiłem już 4000km i zero problemów z gazem jak i benzyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!