Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

check injection


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

zwracam się z prośba o pomoc. W mojej Megi głównie przy jeszcze chłodnym silniku ( temp - pierwsza kreska) przy mocniejszym wskoczeniu na obroty wyskakuje problem check injection+ servis. po chwili jazdy( najczesciej do swiateł) zgaszeniu silnika i odpaleniu na nowo problem znika. kilku mechanikow podpinało auto do kompa i mimo kilku błędów które potem skasowali i przeanalizowali niec nie znaleźli. Wizyta kosztuje zazwyczaj 50zł i starcza na ok miesiąca. ostatnio problem zaczął się nasilać przy staniu w korkach w dużych temperaturach.

co sprawdzić...? nie jestem mechanikiem ale przy pomocy instrukcji cos tam mogę naprawić albo naprowadze mechaników:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

U mnie była podobna sytuacja z dodatkowym wpadaniem w tryb awaryjny. 2000obr i zero mocy. 3 miesiące auto stało na podnośniku w ASO ale poddali się. Zabrałem do magików którzy wymienili całą wiozkę PINów przy kompie i auto przestało wydziwiać. Oczywiście MEGi zawsze będzie wydziwiała ale tamten problem zniknął. Niestety to problem z elektroniką a naprawa to trochę metoda prób i błędów. Przeczyść w pierwszej koleności PINy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam,