Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kabel


Rekomendowane odpowiedzi

waldek708

W jaki sposób ty chcesz przewijać utwory z wejścia AUX? Przecież wejście to wejście, zmieniasz na urządzeniu, które odtwarza, do interfejsu leci tylko analogowe audio.

kepa416

Mógłbyś dokładniej to rozpisać? Tzn, puszczam kabel za radiem i... co dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, ten xarlink ma jakieś wejście na Ipoda, nie wiem czasami, czy nie jest tak, że możesz wtedy sterować ipodem z pilota przy kierownicy. Jest w instrukcji coś o tym napisane, ale nie przeglądałem, bo nie mam ipoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szafir51, ten Twój XCARlink w takim razie nie wart swojej ceny.Ja mam emulator zmieniarki...czyta 6 folderów w MP3 po 100 numerów w foldrze.Można podłączyć SD kartę,wejsćie na USB i iPODA...wyświetlanie i sterowanie przy kierownicy normalnie działa.

 

coś takiego... http://allegro.pl/emulator-zmieniarki-citr...1318391899.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708,

 

Nie chcę Cię urazić, ale ty chyba jakiś dziwny jesteś albo czytać nie potrafisz. Piszesz, że nie wart ceny, że szajs, a ja dalej nie rozumiem, jak chcesz sterować z pilota przy kierownicy wejściem AUX, np. z podłączonego do AUX telefonu komórkowego albo playera MP3.

Rozumiem, że pilotem możesz wybierać źródło i zwiększać/zmniejszać głośność RADIA, ale nie zmienisz poziomu głośności w MP3-ce, podobnie jak nie przełączysz w niej żadnego utworu. Piszę oczywiście u zwykłym wejściu AUX jako sygnału analogowego audio, nie chodzi mi o iPoda, bo tam może być inaczej.

Napisałem to już dwa razy, a Ty dalej swoje.

 

PS. Mam (prawie) taki sam xcarlink jak ten z Twojej aukcji. Tylko u mnie, zamiast okrągłego wejścia Line In (jack 3.5 mm) jest podłużne wejście, do którego podłącza się albo przewód zakończony jack 3.5mm albo iPoda, albo moduł Bluetooth.

aaa, jeszcze jedno, ten mój czyta 10 folderów (CD1-CD10) po 99 plików.

post-21047-1290774107_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szafir51, Xcarlink to nie jest zwykłe urządzonko podpięte do AUXa. Skoro waldek pisze Ci, że podpięte jest jak normalna zmieniarka (o czym chyba wiesz posiadając takie urządzenie) to normalnym jest, że steruje się tym nie przez gniazdo AUX tylko przez mini-iso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, albo gadamy o tym samym za pomocą różnych słów, albo sam już nie wiem, o czym piszecie.

 

Pisząc AUX w xcarlinku mam na myśli wejście BT/AUX IN do xcarlinka na zdjęciu powyżej. Do niego podłącza się kabelek zakończony jack 3,5mm, do którego podłączamy zewnętrzny odtwarzacz. I nie mam pojęcia, jak można przez to wejście sterować czymkolwiek oprócz modułu BT i iPoda.

 

Co do kabelka, to ten do połączenia xcarlinka z radiem ma 1m i jest za krótki, żeby poprowadzić kabel do schowka w podłokietniku. Brakuje jakieś 30cm - 0,5m żeby sobie to ładnie przeciągnąć i poukładać kable :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niestety pojawił się nieoczekiwany problem, mianowicie: po podłączeniu urządzenia xcar link i odpaleniu samochodu słychać trzaski wydobywające się z przednich głośników samochodu ( korzystam z wejścia AUX ). Czy jest jakaś możliwość uziemienia? Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Interesuje mnie tylko wejście AUX bo chce podłączać iPoda. Przy zgaszonym silniku taki problem nie występuje. Praktycznie wyklucza to możliwość / komfort stosowania tego urządzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Któryś z przewodów we wtyczce (nie pamiętam który) to masa. Przewody są we wtyczce zaciśnięte w srebrnych złączach. Można by spróbować włożyć w złącze z masą jeden koniec przewodu (żyły) a drugi gdzieś "umasić" koło radia, może by pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Koledzy a co odnośnie tego radyjka? da się podlączyć kabel AUX?

A może jest ktoś chętny na zamianę tej Nawigacji wraz z wyświetlaczem i oryg. mapą Niemiec na radyjko Update List przed liftem też z wyświetlaczem?

 

be7406_184.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Cześć,

 

zobaczcie jak koleś genialnie wykombinował podłączenie AUX w firmowym radiu,:

http://www.youtube.com/watch?v=RAGXep0She4 Czy ktoś wie jak zamontować gniazdo Jack na przednim panelu (w jaki sposób jest zamocoewne do panela)?

 

Wszystkie pomys888ły mile widziane.

Pozdrawiam,

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jacusp, kupić odpowiednie gniazdo montowane na gwint. (tulejka z gwintem zewnętrznym i radełkowana nakrętka z przodu)

Moim zdaniem, jak dobrze wymierzysz miejsce wiercenia otworu w panelu, to nawet radia rozbierać nie trzeba, bo całość jest zabudowana na zewnątrz obudowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!