Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uszczelka podszybia


Rekomendowane odpowiedzi

Powinna fajnie siedzieć na wygiętej w górę krawędzi blachy. Kleić nie warto bo musi być zdejmowalna jak plastikowe podszybie trzeba zdemontować chcąc dostać się do mechanizmu wycieraczek.

Moim zdaniem uszczelka jest za długa i wystarczy ją po 1-2 cm z każdej strony obciąć...

Nie jest ona czasami wstawiona z innego, szerszego auta, przykładowo z LAGUNY??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tak szybką odpowiedź :!: nie może być za długa(tak mi się wydaje), bo jak próbowałem zaczepić na tej krawędzi to cała ta okładzina chodziła luźno, tak jakby tylko nie chciała zaskoczyć :!:

A tak przy okazji, mi to nie przeszkadzało, ale ta okładzina swoim ciężarem dociska tą pokrywkę silnika, a ona zaczęła się topić.

Tak teraz stwierdzam, że to nie uszczelka jest problemem tylko ta okładzina, a uszczelka swoją drogą przy okazji jest urwana. :!:

Edytowane przez dcst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro uważasz ze nie jest za długa, a tak mi się wydaje, to spróbuj ją wyciągnąć i zdeformować w tej środkowej części, to co nakładasz na blachę jest twardszym plastikiem, podgrzej opalarką i przekrzyw w odwrotnym kierunku jak teraz obwisa. Można też te dwie krawędzie na ciepło ścisnąc do siebie, by ciasno na blasze siedziały...

Ta uszczelka ma za zadanie nie wpuścić wody z rynienki na silnik i kable do ECU, a także nie wypuszczać ewentualnych zapachów z pod maski do wlotu zasysanego powietrza do nawiewu,

W takiej formie jak jest teraz, jest tylko wątpliwą dekoracją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuje coś zrobić. Może w sobotę znajdę trochę czasu :!:

 

Dodano: 19 sie 2013 - 14:53

Już jest na swoim miejscu :!: Zastosowałem metodę "spinki zaciskowej", tzn. użyłem jej do podwieszenia tej okładziny wykorzystując do tego kratkę w podszybiu :!: A tak swoją drogą to okazało się, że mam urwaną uszczelkę prawie na całej długości (to miękkie od twardego). Czy wie ktoś gdzie mogę dostać taką uszczelkę(najlepiej gdzieś w mojej okolicy) i jaka mniej więcej byłaby to kwota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za zwłokę ale dodam fotkę dopiero w niedzielę ponieważ jestem na wyjeździe i mam jedynie mobilny dostęp do internetu ;)

 

Dodano: 25 sie 2013 - 16:45

Proszę bardzo tu jest fotka. W miejscach zaznaczonych na czerwono przebiłem dziórki i przeciągnąłem opaskę zaciskową. ;)

post-48938-0-58968800-1377441927_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też chciałem użyć czarnej, ale na stanie miałem jedynie za krótkie, a to jest taka prosta robota, że zawsze można wymienić na nową :D A co do hałasu to ja nie odczułem zmian.

Edytowane przez dcst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Zrobiłem to samo co Panowie. U mnie w kabinie tak samo cicho jak wcześniej.

Mam za to inny problem, czy po podwieszeniu tej osłony za pomocą trytek plastikowa osłona (ta z kratką) nie odeszła wam do szyby? U mnie zrobiła się luka, boje się, że teraz przy plastiku będzie się przelewało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widoczne brakuje zaczepu pod plastikiem, albo jest uszkodzony skoro nie trzyma podszybia. A tak swoja drogą, to pomysł z opaską ja bym traktował jako prowizorkę, do czasu nabycia nowej uszczelki i zamocowania jej jak być powinna.

Moim zdaniem to druciarstwo, choć tu zamiast drutu zastosowano plastik....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź, dziś wymontuję plastik i zobaczymy co jest pod spodem.

 

Tak jak zostało to wyżej napisane, problem nie leży w uszczelce. Ona jest na tyle elastyczna, że nie stanowi żadnego oporu. Problem leży po stronie elementu wygłuszającego na którym zjaduje się uszczelka. Ten element opada w dół, a dostęp do niego jest utrudniony przez silnik. Ciężko mi jest powiedzieć czemu on opada, pewno odpuścił jakiś element mocujący.

 

Odnośnie mojego pytania z postu wyżej, nawet jeżeli plastik odstaje od szyby to niżej jest jeszcze uszczelka, więc nic nie powinno przeciekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!