Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 1.9dci kopci na niebiesko - zagadka ?


SebaZWA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam miałem/mam ten sam problem moja meganka nie przeszła przeglądu bo bardzo kopciła na niebiesko i na benzynie i na gazie, gościu mi powiedział że to uszczelki na zaworach. Zrobiłem to koszt 400zł jakby ktoś pytał i rzeczywiście dym zniknoł ale nie do końca minimalnie raz za czas jeszcze zakopci jak się konkretnie rozgrzeje czy to normalne czy jeszcze coś bedzie do zrobienia ??????? zauważyłem że stracił też troche na mocy i zamula ???

A druga sprawa zaczela mi migac kontrolka tylko nie wiem od czego dokładnie może byc może komuś już to migało i wie w czym tkwi problem ?? Czy może tez migac przez jakieś zwarcie bo w gorace dni nie migala a dzis w deszcz zaczela i sie zapala i miga zaraz znika calkowicie i tak co chwile ?

post-62656-0-80585800-1377781856_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrolka to od czytania chyba będzie. W deszczowe dni od czytania instrukcji a to raz za razem od czytania tematów. No chyba, że kolega ma 1.9 dci co i na gazie i na benzynie śmiga...

Wiem, że to nie moja rola ale czasami nie potrafię się powstrzymać... Nabyta alergia czy coś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A druga sprawa zaczela mi migac kontrolka tylko nie wiem od czego dokładnie może byc może komuś już to migało i wie w czym tkwi problem ?? Czy może tez migac przez jakieś zwarcie bo w gorace dni nie migala a dzis w deszcz zaczela i sie zapala i miga zaraz znika calkowicie i tak co chwile ?

5 sekund w google:

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSAaW6G80yJxfwKPLJZPffz8LNzORpqV51mCkvsOXJVTk_53lFo - po pierwsze

 

Po drugie: http://bit.ly/15pODk2

 

I trzecie (ostatnie) : http://megane.com.pl/index.php?app=core&module=search&search_in=forums - tutaj znajdziesz odpowiedź na resztę pytań.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panów

Wracając do mojego tematu, postanowiłem jeszcze raz wyjąć turbo ( po raz 3 ) i sprawdzić u innego turbiniarza czy nie "wali" olejem.

Trwało to 5 minut, nawet nie trzebało wsadzać turbo do maszyny, wyciągnął wałek i stwierdził że nie jest on nowy tylko urzywany, stary (na co tam gdzie regenerowałem turbo mówili że dali nowy) do tego uszczelniacz był "rozje..chany" luźny jak poierścionek na palcu anorektyczki i tam właśnie przelatywał olej, teraz pewnie będzie wojna i nikt do winy się nie przyzna... niby gwarancja jest

Już nawet nie wiem czy po dobrej naprawie i złożeniu to wszystko będzie takie jak dawniej

Edytowane przez SebaZWA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie teraz to robią wszystko, słyszałem opinie że turbiny regenerowane kiedyś się przykładali, a teraz lepiej kupić używkę tylko wiadomo, że z pewnego źródła i w razie czego, żeby była możliwość zwrotu. Nie zajrzałem wcześniej do tego tematu, ale jak od momentu załączania turbiny zaczynał dymić, to też byłem obstawiał źle zregenerowaną. A tak na boku to nawet słynny mielec się teraz popsuł, kumpel już dwa razy im odsyłał, pierwszym razem 1000km zrobił, drugim 300km i odnowa to samo,wiele osób na nich narzeka, ale to tak na przy temacie. Napewno nie wygrasz z reklamacją, zrzucą na zły montaż sprężarki i będą chcieli kwit montażu w profesjonalnym warsztacie, większośc firm to oszuści.

 

ALe życze powodzenia i współczuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

 

Posiadam Megane II 1,9 dci 120 km od pół roku.. i w dniu dzisiejszym pojawił się problem.

Przejechałem w ostatnim czasie ok. 800 km z tego musiałem dolać 2l oleju, dodatkowo zaobserwowałem że z rury wydobywa się niebieski dym, a do tego dziś nastąpił kompletny spadek mocy..

żadnego depnięcia, w obroty wchodzi jakby jechał pod górę na wysokim biegu przy bardzo małej prędkości.. nie będę mieć czasu by podjechać do mechanika by go obejrzał (praca) dlatego w między czasie liczę na wasze wsparcie i pomoc w zdiagnozowaniu problemu.. Jakieś propozycję od czego zacząć itp. itd.

 

Dodatkowo podczas jazdy zapalił się komunikat Check injection, wjazd na wiadukt zmusił mnie do wrzucenia 2 biegu, bo na 3 to nie dał by rady.. po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu wszystko był ok do dziś..

Teraz żadne kontrolki się nie pojawiają, brak komunikatów..

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo padło, jak mocno dymi to to już ryzyko nim jeździć, bo jak silnik dostanie samozapłonu to po nim. Możesz rurę odpiąć przed chłodnicą powietrza i zobaczyć czy mocno rzuca olejem.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!