Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaki model radia zamiast fabrycznego


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie.

Przegrzebałem forum, myślę że dość mocno, i konkretnych modeli nie znalazłem.

Oczywiście chodzi o radio które będzie można sterować z kierownicy, wyświetlacz darowałem sobie.

Adapter też wolał bym pominąć, wiec jeżeli są takowe to jakie modele.

będę wdzięczny za podpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie radio do max 300 żeby później tzn, za miesiąc lub dwa zamontować takowy adapter, nie chce kupić w ciemno, bo szkoda kasy, a czytałem ze ramki się dokupuje bo nie pasują radia,.

Będę wdzięczny za jakieś konkretne modele, bo w sprawach audio mam takie pojęcie ze hej, a w sklepie sprzedawca pewnie wciśnie :) mi byle co byle sprzedać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro chcesz kupić dobre radio, które wyposażysz w przyszłości w adapter umożliwiając sterowanie i wyświetlanie komunikatów to poczytaj sobie dział.

A tak swoją drogą, to chyba nikt Ci nie napisze, że masz sobie kupić radio XYZ, to jest Twój wybór. Możliwości jest sporo. Ktoś zwraca uwagę np. na kolor wyświetlacza, inny chce mieć np. nawigację czy TV.

Sam jeżdżę z niefabrycznym radiem, nie ma sterowania przy kierownicy ani wyświetlacza centralnego. Radio gra i tyle mi wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radyjko pioneer np. 5100 UB, z wyjściem sub-display jeśli chcesz mieć wyświetlacz ,oraz złączem mini jack z tyłu do obsługi pilota ,do tego odpowiedni interfejs . Niedawno opisywałem jakie modele się do tego nadają .

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie Pioneer MVH-150UI za 200zł.Bardzo dobre radio jak na taką cene. Ja takie posiadam i już się przyzwyczaiłem do tego,że nie mam sterowania zza kierownicy choć jest opcja podłączenia,ale szkoda mi kasy wydawać na interfejs tylko po to żeby podgłaśniać czy ściszać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze każdy ma swojego faworyta, ale ja nigdy w życiu nie kupowałem radia samochodowego, zresztą wszystko co z autem jest mi obce, i dlatego na Waszą pomoc się zdaje. Bo bez tego mnie wyrolują czy w sklepie z audio czy w warsztacie.

Przykład dzisiejszy zmiana kół na zimowe(letnie kompletnie łyse) kosztowała mnie 100 a to dlatego że w jednym warsztacie mi założyli, ale odwrotnie ^^ , no i nie wyważyli więc wrażenie w czasie jazdy wie każdy jakie jest. Jak bym znał się na tym sam bym to zrobił, albo bym wiedział ze nie tak założyli.

To samo z radiem, pójdę do sklepu to mi bubel wcisną, chyba ze sam wybiorę i koniec, ale wtedy muszę wiedzieć mniej więcej jakiego modelu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Twoich widełkach cenowych (do 300zł) dostaniesz coś firmowego (nowego, bądź używanego). Tutaj wybieraj wśród znanych marek typu Kenwood, Alpine, Clarion, ew. Sony, Pioneer. Odradzałbym jakieś Manty, Pejingi i innego typu wynalazki, pozdrawiam. Ps. co do konkretnego modelu, to już Twój wybór, co ma mieć radio, jaki kolorek i inne pierdy ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie możesz ciągle myśleć,że Cię wszędzie wyrolują. Patrzysz w necie na radia czytasz opinie innych,jak coś znajdziesz idziesz do sklepu np.media markt i kupujesz. Montaż jest bardzo łatwy mi zajął 20 min. Dokładnie jak napisał kolega brudjir omijaj z daleka szmelc typu manta itp. Stracisz tylko kasę na go**iany sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!