Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Panewka niestety


ARTEMIDAN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pewnie że się da, musisz wyciągnąć cały wał, rozpinasz pasek rozrządu, odkręcasz wydech, miskę olejową, później stopki trzymające wał, nie pomyl panewek na pozostałych korbowodach, i wale, kolejności i kierunku ich ułożenia, tak samo ze stopkami. przed wyciągnięciem tłoka odkręć jego świece bo sprężanie tak łatwo go nie odda. Składasz w odwrotnym kierunku, śruby podokręcaj z odpowiednim momentem.

 

Dodano: 03 lis 2013 - 22:09

Oczywiście jak kolega "aston76" wspomniał, ze skrzynią trzeba się jeszcze szarpać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz wyciągnąć cały wał, rozpinasz pasek rozrządu, odkręcasz wydech, miskę olejową, później stopki trzymające wał.... odkręć jego świece bo sprężanie tak łatwo go nie odda.....ze skrzynią trzeba się jeszcze szarpać.

No to chyba dużo łatwiej zrzucić głowicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekonaliscie mnie ale potem wymiana uszczelki pod głowicą .Dochodzi jeszcze ewentualne planowanie głowicy chyba sie nie opłaca kupa roboty.Chyba zainteresuje sie drugim silnikiem.

Edytowane przez ARTEMIDAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie tak, nigdy nie wiesz na co trafisz. Przy takim "remoncie" koszty są większe, ale masz jakie takie gwarancje, że silnik wytrzyma drugie tyle. Jak coś kupisz nie wiadomo czy za chwilę nie tego "nowego" nie trzeba będzie robić. Na pewno trzeba będzie zmienić rozrząd. Jeżeli wymieniałeś niedawno rozrząd to wymień tylko pasek, koszt ok 50-60 zł. Poza tym policz koszty, wyjęcie, włożenie silnika, koszt zakupu "nowego". Uważam, że lepiej dołożyć i remontować to co masz niż pakować się w niewiadomą, ale to moje zdanie.

Zrobisz jak uważasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz może i racje ale ten samochód [ w rodzinie ] jest po uszkodzeniu turbiny i niestety nie został od razu zadławiony bo kierowca nie miał o tym pojęcia.Po wymianie turbiny już sie cieszyłem że bedzie dobrze ,po teście złapał na panewce.Nie wiadomo co jeszcze jakby nie było chodził trochę bez oleju.Dlatego skłaniam się za zakupem drugiego silnika bo niespodzianek może jeszcze nie koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Silnik wymieniony i teraz następny problem z przodu silnika od strony filtra oleju wyrzuca olej samochód oddałem do mechanika któremu zleciłem wymianę silnika wymienił filter oleju bo mówił że uszczelka pod nim.Nic to nie dało ,oczyscili silnik i stwierdzili że pod odmą czyli tam gdzie wkłada się bagnet ,uszczelnili silikonem.Na razie po przejechaniu 30km jest prawdopodobnie dobrze.Martwi mnie jednak że może być za duze ciśnienie w silniku że wyrzuca w tym miejscu olej.Co byście radzili sprawdzić bo na naszych mechaników liczyć za bardzo nie można najlepiej wziąć pieniadze i się nie napracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!