Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Poszukuję Meganki - prosba o opinie i pomoc


kataryniarz

Rekomendowane odpowiedzi

ja bym brał :?: pełen wypas, 3litry, ropniak i automat :?: czego chcieć więcej

 

 

Może mi sie tylko wydaje ale zamieszczona w tytule topiku [Megane II phI] a Vel satis to dwa różne auta. Proponuje tą dyskusję zamieścić w nowym temacie a nie robić OT - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Z tego tygodnia miałem do obejrzenia 3szt. i to całkiem blisko mnie. Dwie odpadły jak się okazało tel., że nie mają książek serwisowych - żenada (od pierwszego właściciela 4-latki). Pojechałem ostatnią obejrzeć w Łodzi - 2005, 1.5DCI, Grandtour, 100k przebiegu, I właściciel - no myśle wreszcie! Zakupiona i serwisowana w Jaszpolu - niestety jako jedyni przez tel. nie chcieli udzielić żadnych informacji o naprawach :(

Do tej pory w każdym Reno miałem wszelkie informacje i było wiadomo chociaż czy jechać.

 

Na miejscu prawie OK - wnętrze zaniedbane, ale mówię sobie co tam doczyści się - szczególnie plastikowe boki drzwi w kolorze beżowym. W książce serwisowej przy 88k wymiana paska i za chwilę druga pieczątka przy 98k - myślę pomyłka czy co? Dogadaliśmy się już co do ceny więc została wizyta w Jaszpolu... i tu zonk, jak już zabrali auto na serwis wreszcie pan pokazał mi historię napraw - w styczniu "kolizja silnika" po zerwaniu paska rozrządu, wymiana tłoków, zaworów i tak dalej dłuuuga lista... rezygnuję z dalszego sprawdzania oszczędzając 280zł ehh...

 

Pan przekonywał, że to jeszcze lepiej bo nowe części są, ale jakoś nie miałem przekonania słysząc jak ten silnik pracuje - na dodatek właściciel pozbył sie go za raz po naprawie zostawiając w komisie za małe pieniądze. Druga sprawa - na przednie fotele przenosiły się drgania z silnika do tego stopnia, że drżał człowiekowi brzuch. To chyba nie jest normalne? Facet w serwisie powiedział, że może poduszka lub bardziej koło zamachowe, a wtedy koszta uuu...

 

Szukam dalej, ale już bardzo żałuję że nie kupiłem w grudniu tej czarnej Megi z forum.

Ehh gdybym wiedział, że tak będzie :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co zrobic, auta są eksploatowane a zwłaszcza diesle.Sam szukałem i myslałem o takim i teraz mysle ze dobrze zrobiłem(są wyjątki ale jest ich mało).Jak kupic diesla to nowego albo wspomnianego wcześniej wyjątka.:)Silniczek musi chodzić, palic przy kazdej wizycie-nie ma sie co spieszyc tylko chodzic i oglądać-słuchać!!A jazdy próbne to robic nie tylko prosta i ogień ale miasto-hamowanie, ruszanie no i stacja oczywiscie obsługi jako stały punkt przejazdzki.To naprawde jest kwestia kilku piffek:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Osobiście posiadam Megane II ph I z silnikiem 1.9 Dci ( 120KM) i jestem bardzo zadowolony widzę, że skłaniasz się ku jednostce 1.5 Dci osobiście miałem okazje jechać takową wersją i jeżeli mam być szczery ( Nie chcę tu nikogo orbażać ) To musisz się zastanowić czy chcesz auto dynamiczne czy ekonomiczne ? Silnik 1.5 Dci napewno jest autem bardzo ekonomicznym lecz jeżeli chodzi o przyspieszenie czy nawet wyprzedzanie to trzeba się troszke na redukować :( Pozatym kultura pracy takiego silnika jest zupełnie inna niż w przypadku jednostki 1.9 Dci. Jeżeli chodzi o ten silnik to spalanie w mięscie jest w granicach 8l /100km czyli uważam nie najgorzej patrząc na osiągi.

 

Nie dawno sam kupowałem auto więc jeżeli szukasz pomocy to chętnie pomoge... Okolice Katowic jeżeli byś coś znalazł moge podjechać i zobaczyć a następnie przekazać informacji

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rabcio

Dzięki za propozycję :) - będę pamiętał.

1.5 właśnie za ekonomikę, przesiadam się z Tico więc dynamika i tak będzie robić różnicę, a od 1.9 odstrasza mnie turbina :-? - 8l dla mnie za dużo - musi palić tyle co Tico :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Właśnie jestem na etapie sprzedaży mojej Laguny 95r. i szykuję się do zakupu Meganki kombi 1,9 tdi z 2003/2004. Szukam u nas, ale nic nie mogę znaleźć, więc zacząłem szukać na mobile.de

Zwracam sie do was z prośbą o poradę, na co zwracać uwagę przy kupnie meganki??

Pozdrowienia dla wszystkich:-) :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!