Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamiennik Kodu Wtrysku EJBR01801Z


prostoufc

Rekomendowane odpowiedzi

Wtryski które wyjmowałem z meganki 82 Km miały oznaczenia:

EJBR04001D i numery renault:

8200567290, 8200049873

Wyjęte z mojego scenica 101 KM miały oznaczenia:

EJBR01801A i numery renault:

8200049873,8200365186

Wygląda na to, że są zamienne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 lata później...
  • 3 tygodnie później...

Witam serdecznie kolegów z forum, pierwszy post ale czytam od dawna.

Podepnę się pod temat, bo nie znalazłem opisu podobnej sytuacji. Mam meganke 1.5dci 63kW z 2005r. Wiarygodny przebieg 210tys. km.

Ostatnio wyświetliło mi się injection foult i service. Autko zaczeło ciężko palić, a obroty falują po rozruchu, poza tym trochę więcej pali. Pojechałem do renospeca który robi też wtryski, zrobił przelewy i wyszło że dawkowanie jest ok. Pojawiał się błąd na 3 wtrysku. Skasował błąd i dwa dni z rzędu odpalał, nie było problemu. Odebrałem auto i po 10km błąd wyświetlił się ponownie. Dzwoniłem do gościa i mówi że wg niego cewka w 3 wtrysku uszkodzona i że tego się nie regeneruje i trzeba nowy wtrysk wg niego 800-900zł. Coś mi nie pasowało bo wydaje mi się że gdzieś czytałem że cewkę też można zregenerować...

Proszę o weryfikacje czy faktycznie diagnoza wydaję się poprawna i czy faktycznie cewki się nie regeneruje/ nie warto regenerować?

Wtryski o jakim oznaczeniu do mojego układu?

Czy cena za wymianę nie jest zbyt wysoka?

Czy ktoś zna jakiegoś dobrego fachowca który robi wtryski w okolicach Wrocławia albo Opola?

Z góry dzięki za pomoc!

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam,

Jestem w posiadaniu nowego wtrysku o nr 8200049873 28232248. Czy mogę go zamontować w mojej megance wymieniając jeden wtrysk, który leje (cylinder 4 - pierwszy od rozrządu)? Niestety nie wiem jakie nr posiadam (nie demontowałem go jeszcze) - czy ten wyżej ma szansę działać niezależnie czy będę posiadał wtryski np. o nr EJBR...?

Silnik K9K 722 / 82KM-60KW / 2004.

 

///////////////////

 

Uszczegóławiając po weryfikacji istniejącego wtryskiwacza...

8200365186

8200049873

EJBR01801A

0723LW08F61

... w miejsce którego chcę zamontować...

166009384R

8200049873

28232248

2202EL30F44

...będzie to pasowało do pozostałych czy nie ma szans (nawet po wgraniu kodu nowego wtrysku do kompa)?

 

\\\\\\\\\\\\\\\\

 

Słuchajcie - nie chcę męczyć, ale poniekąd jestem zmuszony - jest okazja otrzymać nowy wtrysk za półdarmo, ale nie wiem czy jest sens i czy przypadkiem nie zrobię sobie kuku montując taki wtrysk - stąd prośba o Waszą pomoc.

IMG_20171016_215335.jpg

IMG_20171016_215318.jpg

IMG_20171017_181629.jpg

IMG_20171016_215238.jpg

Edytowane przez jezior85
Dodanie szczegółów...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wtrysk zamontowany, komputer zakodowany. Wszystko ładnie hula do momentu rozgrzania silnika. Potem na wyższych obrotach >2500 zaczyna być słychać stukot. Niestety ciężko jest powiedzieć czy stuka nowy wtrysk czy sparowany z nim stary. Pytanie do Was - co to może oznaczać? Dodam, że test przelewów teraz jest raczej prawidłowy tj. ~18-20ml/4min na każdym wtrysku przy wolnych obrotach i około +10ml/wtrysk po teście z obrotami ~1500/2min+~850/2min...

 

Dodam, że silnik jest po remoncie - tj. dół silnika - wymiana panewek, korbowodu, pierścieni; głowica - uszczelniacze, popychacze...; nowa pompa wtryskowa z przewodami, czyszczenie zbiornika itp... teraz po wymianie tego wtrysku zaczął stukać - pytałem już tu na forum czy ten wtrysk się nadaje, ale bez odpowiedzi więc udałem się do ASO gdzie potwierdzili, że tak - pasuje... nie wiem co robić.

Edytowane przez jezior85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!