Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamiennik Kodu Wtrysku EJBR01801Z


prostoufc

Rekomendowane odpowiedzi

Wtryski które wyjmowałem z meganki 82 Km miały oznaczenia:

EJBR04001D i numery renault:

8200567290, 8200049873

Wyjęte z mojego scenica 101 KM miały oznaczenia:

EJBR01801A i numery renault:

8200049873,8200365186

Wygląda na to, że są zamienne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 lata później...
  • 3 tygodnie później...

Witam serdecznie kolegów z forum, pierwszy post ale czytam od dawna.

Podepnę się pod temat, bo nie znalazłem opisu podobnej sytuacji. Mam meganke 1.5dci 63kW z 2005r. Wiarygodny przebieg 210tys. km.

Ostatnio wyświetliło mi się injection foult i service. Autko zaczeło ciężko palić, a obroty falują po rozruchu, poza tym trochę więcej pali. Pojechałem do renospeca który robi też wtryski, zrobił przelewy i wyszło że dawkowanie jest ok. Pojawiał się błąd na 3 wtrysku. Skasował błąd i dwa dni z rzędu odpalał, nie było problemu. Odebrałem auto i po 10km błąd wyświetlił się ponownie. Dzwoniłem do gościa i mówi że wg niego cewka w 3 wtrysku uszkodzona i że tego się nie regeneruje i trzeba nowy wtrysk wg niego 800-900zł. Coś mi nie pasowało bo wydaje mi się że gdzieś czytałem że cewkę też można zregenerować...

Proszę o weryfikacje czy faktycznie diagnoza wydaję się poprawna i czy faktycznie cewki się nie regeneruje/ nie warto regenerować?

Wtryski o jakim oznaczeniu do mojego układu?

Czy cena za wymianę nie jest zbyt wysoka?

Czy ktoś zna jakiegoś dobrego fachowca który robi wtryski w okolicach Wrocławia albo Opola?

Z góry dzięki za pomoc!

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam,

Jestem w posiadaniu nowego wtrysku o nr 8200049873 28232248. Czy mogę go zamontować w mojej megance wymieniając jeden wtrysk, który leje (cylinder 4 - pierwszy od rozrządu)? Niestety nie wiem jakie nr posiadam (nie demontowałem go jeszcze) - czy ten wyżej ma szansę działać niezależnie czy będę posiadał wtryski np. o nr EJBR...?

Silnik K9K 722 / 82KM-60KW / 2004.

 

///////////////////

 

Uszczegóławiając po weryfikacji istniejącego wtryskiwacza...

8200365186

8200049873

EJBR01801A

0723LW08F61

... w miejsce którego chcę zamontować...

166009384R

8200049873

28232248

2202EL30F44

...będzie to pasowało do pozostałych czy nie ma szans (nawet po wgraniu kodu nowego wtrysku do kompa)?

 

\\\\\\\\\\\\\\\\

 

Słuchajcie - nie chcę męczyć, ale poniekąd jestem zmuszony - jest okazja otrzymać nowy wtrysk za półdarmo, ale nie wiem czy jest sens i czy przypadkiem nie zrobię sobie kuku montując taki wtrysk - stąd prośba o Waszą pomoc.

IMG_20171016_215335.jpg

IMG_20171016_215318.jpg

IMG_20171017_181629.jpg

IMG_20171016_215238.jpg

Edytowane przez jezior85
Dodanie szczegółów...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wtrysk zamontowany, komputer zakodowany. Wszystko ładnie hula do momentu rozgrzania silnika. Potem na wyższych obrotach >2500 zaczyna być słychać stukot. Niestety ciężko jest powiedzieć czy stuka nowy wtrysk czy sparowany z nim stary. Pytanie do Was - co to może oznaczać? Dodam, że test przelewów teraz jest raczej prawidłowy tj. ~18-20ml/4min na każdym wtrysku przy wolnych obrotach i około +10ml/wtrysk po teście z obrotami ~1500/2min+~850/2min...

 

Dodam, że silnik jest po remoncie - tj. dół silnika - wymiana panewek, korbowodu, pierścieni; głowica - uszczelniacze, popychacze...; nowa pompa wtryskowa z przewodami, czyszczenie zbiornika itp... teraz po wymianie tego wtrysku zaczął stukać - pytałem już tu na forum czy ten wtrysk się nadaje, ale bez odpowiedzi więc udałem się do ASO gdzie potwierdzili, że tak - pasuje... nie wiem co robić.

Edytowane przez jezior85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!