Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Probelm z odpalaniem Megane III 1.5


bearmi2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

Mam problem w Megane III 1.5 dci 2011r nie odpala i nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany. Odpali dopiero po podpompowaniu paliwa gruszką.

Mam wrażenie, że paliwo się cofa. Filtr paliwa oryginalny wymieniany jakieś pół roku temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość BlackRaven

Zaworek zwrotny jest w gruszcze więc drogi są dwie albo zmiana gruszki albo założenie zaworka między gruszką a zbiornikiem paliwa.

Jeśli to nie pomoże szukaj nieszczelności od zbiornika do pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też to spotkało w sobotę (moja druga usterka jak do tej pory odkąd posiadam moją megankę - luty 2013) nie chciał po kilkunastu godzinach stania pod blokiem odpalić, kręcił jak głupi a paliwo nie dochodziło. Pokręciłem w sumie z 8 razy i odpuściłem. Wcześniej czytałem (bo w ciągu ostatniego miesiąca 2 razy mi się coś takiego przydarzyło ale za 2 razem już odpalał i później już za każdym razem bez zawahania)że to może być problem cofającego się paliwa. Więc biorąc przykład z waszych podpowiedzi pod pompowałem gruszką kilka razy i odpalił od strzała. w Niedziele po nocy odpalił za pierwszym razem i dziś również. Żadne błędy nie wskakują, tydzień temu byłem też na diagnostyce co półrocznej i żadnych błędów oprócz spalonej świecy nie mam. Mam nadzieję że to tylko ten zaworek zwrotny o którym piszecie lub ta cała gruszka. Moje pytanie w jaki sposób dojść do tego skąd ta nieszczelność, na które przewody zwrócić uwagę, gdzie jakieś powietrze może być, czy lepiej podjechać do jakiś majstrów od renówek niech pooglądają "fachowym" okiem... wstępnie oglądałem ale nie widzę żadnych pęcherzyków powietrza. Filtr paliwa wymieniany na oryginalny około czerwca/lipca 2013.

 

Bearmi2 - czy już masz ten problem rozwiązany? Co wymieniłeś lub poprawiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruszka jest elementem fabrycznym, a zaworek zwrotny jest elementem dodatkowym.

jeśli nie trzyma zawór w gruszce, to:

1) gruszka do wymiany albo

2) gruszka zostaje, wstawiasz dodatkowy zaworek, najlepiej pomiędzy silnikiem a filtrem

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ta gruszka to powinna twardnieć w momencie pompowania?

Bo mi się wydaje że w mojej jak (w sobotę) pompowałem to cały czas była flakowata, ale paliwo napompowała bo odpalił bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje.

Dziś rozmawiałem z zaprzyjaźniony serwisem w którym robia tylko reno. Otrzymałem informacje że gruszkę oryginalną wymienia się razem z przewodami paliwowymi i że stanowi to integralny zestaw. Koszt tego zestawu to kilka stów a dokladnie koło 600zł.

No i teraz mam mentlik w głowie, bo na forum piszecie w różnych postach że można osobno kupić gruszkę i wymienić bo to w niej jest uszkodzony ten zaworek zwrotny a przewody mogą zostać a koszt gruszki 40zł....

Więc jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyglądnij się dokładnie tej fotce:

thumb_hosting_zdjec_1387481202__2012-11-23_filtr_dodatkowy_02.jpg

 

jest tam oryginalna grucha i widać dodatkowy zaworek zwrotny.

jak oni liczą 600 PLN, to daj mi 200 PLN i Ci to zrobię w 15 minut.

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 21 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!