Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Probelm z odpalaniem Megane III 1.5


bearmi2

Rekomendowane odpowiedzi

cięcie

Poważanie?

Ja mam też purflux i wymieniałem go w maj/czerwiec w warsztacie który daje 12msc gwarancji (przy zakupie ich części oraz robocizny) na to co robią, więc jeśli to jest powodem usterki to jadę z reklamacją.

Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie

Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomgła wymiana fitra paliwa na delphi a był purflux

Coś w tym musi być, bo u mnie również ten problem pojawił się po wymianie filtra z delphi na filtron. Od razu zacząłem podejrzewać filtr i przy następnej wymnianie założyłem purfluksa w nadziei, że problem ustąpi ale pozostało bez zmian. Następny będzie delphi ale to dopiero przed zimą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wstawiony został zaworek zwrotny między filtrem a silnikiem. Faktycznie to robota na 15 minut. Ważne aby przewody oryginalne podgrzać np. suszarką do włosów, łatwiej się wtedy je nakłada na końcówki od zaworka. Od jutra pierwsze testy odpalania po nocnych postojach. Będę informował czy działa :)

Prz okazji wymieniona została jedna spalona świeca.

mrarek - dzięki za polecenia fachowca ;-) będę z pewnością korzystał z usług ;-)

 

Od środy auto odpala bezproblemowo nie ma żadnego przyduszania czy dłuższego kręcenia. Zaworek zadziałał. Poniżej wklejam zdjęcie jak to wygląda i w jakim miejscu.

post-56657-0-84985400-1393836439_thumb.jpg

Edytowane przez Gielar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przecinasz (podłóż sobie szmatkę bo trochę paliwa poleci) i wpinasz zaworek (podgrzej suszarką bo przewody są twarde i nasuń) później gruszką pompujesz przed uruchomieniem. Odpalił za pierwszym razem. Od tamtej pory zero objawów. Problem podejrzewam jest po stronie filtra paliwa... ale póki co nie ruszam nic nie ma to skutków ubocznych.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tego Ci nie powiem bo robiłem to u pasjonata Renówek który miał ten zaworek już na stanie. Podjechałem na 5min i po robocie. Poszperaj na forum bo ktoś też gdzieś o to pytał i wiem że są takie dane. Użyj szukajki. A zaworki są na allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr wymieniony, układ odpowietrzony, nie widziałem pęcherzyków powietrza i gruszka była twarda rano, wiec byłem pełen optymizmu. Odpalam i dalej jest problem... odpalił chyba za 6 razem i to musiałem sobie pomóc pedałem gazu wciśniętym w podłogę. Oczywiście po każdej nieudanej próbie komunikat : check injection i kontrolka czerwona STOP, która znika przy kolejnej próbie odpalenia. Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś czytałem jeden z Twoich postów na temat zaślepienia EGR w 1.5 dci, czy możesz mi polecic kogoś gdzie to moge wykonać na terenie śląska?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!