Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rura wydechowa problem


Kielon

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko

Mam taki problem, pekła mi rura wydechowa na starym spawie, niżej jest zdjęcie i teraz pytanie czy muszę kupić cała rurę, czy tylko te 2 tłumiki bez końcowego?

Chyba ze można to spawać jeszcze raz, ale nie wydaje mi się?

Jak to wyglada waszym okiem? ;]

Z góry dzięki za podpowiedzi ;)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

post-64596-0-87107400-1391871500_thumb.jpg

Edytowane przez Kielon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym miejscu nie powinno być spawane, tylko łączone na kielich + opaska, jak przy oryginalnym rozwiązaniu.

Nie wiem w jakim stanie jest reszta układu, jak reszta jest znośna, to obciłąłbym to oryginalne rozwalcowanie na wiszącym końcu. Obie części połaczyłbym pasówką (nakładką) zrobioną z kawałka starej rury wydechowej o tej samej średnicy. Może być rozcięta wzdłuż i lekko rozchylona, aby można ją łatwiej nasunąć na obie końcówki, gdyby z tym był problem, to rozciąć na dwie połówki i obłożyć łączone odcinki z dwóch stron i na końcach założyć typowe opaski do zaciskania połączeń w układach wydechowych i dobrze zacisnąć. Wskazane jest, aby nakładki zachodziły na łączone końcówki rur po ok. 10 cm. Może takie połączenie nie jest idealnie szczelne, ale jest wytrzymalsze i trwalsze od tego spawanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może takie połączenie nie jest idealnie szczelne,

Musi być szczelne, jak nie będzie to przy przyspieszaniu będzie pierdzieć, a przy odejmowaniu buczeć ;)

Obawiam się że jakiś domorosły wymieniacz zamiast zrobić kielich poprostu zespawał dwa elementy.

W niektórych modelach katalizator i tłumik były jako jeden odcinek. Jest nawet nota techniczna, zalecająca obcięcie rury i dorobienie kielicha.

Tłumiki z linka nie pasują do Twojego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Polmostrów a nr: 21.266 środkowy, a końcowy 21.267. Jest tańczy tańszy niż Asmet i jest lepiej zrobione.

 

Na allegro:

Środkowy: http://allegro.pl/renault-megane-i-tlumik-srodkowy-21-266-w-wa-i3930946132.html

końcowy: http://allegro.pl/renault-megane-i-tlumik-koncowy-21-267-w-wa-i3933724917.html

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi być szczelne, jak nie będzie to przy przyspieszaniu będzie pierdzieć, a przy odejmowaniu buczeć ;)

Ja specjalnie rozszczelniam tłumiki, przez wiercenie w ich najniższych punktach otworów o śr. 4 mm, aby woda się w nich nie gromadziła i nie ma żadnego pierdzenia czy buczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!