Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kompresja silnika


grom91

Rekomendowane odpowiedzi

nie tylko samym manometrem, wszystkie te przyczyny można dopiero sprawdzić rozumiem po zdjęciu głowicy? :blink: i czemu tak wcześnie silnik już nie domaga, ma dopiero 170 tys nalatane, wyczytałem że zawory w tym silniku są hydrauliczne więc nic nie powinno sie teoretycznie stac ? dodam że ostatnio miałem możliwość wjechania na hamownie samochodem i wykazało 95 KM i 125 Nm, więc myślę że po tylu latach bez tragedii, samochód ma moc ciągnie cały czas, tylko poszarpuje na LPG na wolnych obrotach dość mocno, na benzynie delikatnie. ale podejrzewam ze wtryskiwacze do gazu już są do bani i któryś puszcza również podczas pracy na benzynie .

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.5.6 - pl-literki Aston76

 

Nowe zdania zaczynamy dużą literą.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BlackRaven

Jesli nie znika olej to masz dwie opcje:

- dojeździć do końca (najniższa dopuszczalna wartość kompresji to 7 więc nie na długo wystarczy) i ew.naprawa lub wymiana (na inną) glowicy

- naprawić to już i odcinać kupony (zwrot kosztów naprawy) dzięki niższemu zużyciu paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej nie znika, palić też dużo nie pali po 9 litrów gazu po mieście , ile taka naprawa może kosztować? ile mniej więcej kilometrów zrobię aż zejdę do minimalnej wartości czyli 7 ? :blink:

Edytowane przez grom91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tylko samym manometrem,

To lipny ten mechanik. Próbę olejową się robi podczas sprawdzenia kompresji aby sprawdzić gdzie jest przyczyna. I jeżeli po wlaniu oleju do cylindra podniesie się ciśnienie sprężania w cylindrze to znaczy, że mamy kłopot z pierścieniami. Jeżeli nie podniesie się to przyczyna leży po stronie zaworów. W twoim przypadku stawiam na wypalone gniazdo zaworów szczególnie że jeździsz na LPG.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BlackRaven

Uszkodzone pierścienie po za zanikiem kompresji generują spore zużycie oleju i przy lepszym doświadczeniu nie trzeba robić olejówki,po za tym nawet jak pierścienie są walnięte i tak głowę trzeba zrzucać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik z ASO :blink: stwierdził że nie ma tragedii ktoś się orientuje w sprawie tego wypalonego gniazda jaki koszt i czy warto tam zaglądać czy jeździć dalej i nie patrzeć nawet tego ? zauważyłem ze przy odpalaniu czasem obroty potrafią spaść delikatnie i później rosną do normalnych

 

Nowe zdania zaczynamy dużą literą. Kropki i przecinki też się przydają w zdaniach. Więc stosuj je. Aston76

 

Dodano: 24 lut 2014 - 21:10

Dzisiaj byłem u speca który robi remonty silników u mnie w okolicy. I powiedział że ciśnienie 9 to jest różnica ale to nie jest podstawa żeby ściągać głowice bo to tylko może wyczyścić moją kieszeń. Powiedział żeby jeździć i nie brać do głowy. Po tej jego opinii pojechałem do 2 speca w tym przypadku który serwisuje auta francuskie i powiedział to samo tyle że przy 9 atmosferach nie powinien się trząść że może być inna przyczyna, jutro jestem umówiony do jeszcze jednego, ale przez rozmowę przez telefon powiedział mi że benzynowych silników nie opłaca się remontować, teraz zacząłem łączyć trochę fakty i te trzęsawki zaczęły się po tym jak wymieniłem poduszki silnika tzn. tą przy rozrządzie i dolną tzw. ósemkę. Więc może przyczyna leży w tych poduszkach? tą przy rozrządzie kupiłem niby oryginalną przez internet za 250 zł a tą 8 hatchinsona więc ja raczej wykluczam. Może to ta poduszka przy rozrządzie?

Edytowane przez grom91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!