Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane cabrio - prośba o ocenę i porady


zoozka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Żona uparła się na Megane cabrio, w dodatku w automacie więc zacząłem poszukiwania i proszę bardziej doświadczonych użytkowników o pomoc. Będzie to na pewno benzyna 1.6 lub 2.0.

 

Pierwsze pytanie to czy dużo jest problemów z automatyczną skrzynią w tych modelach?

 

Po przejrzeniu ogłoszeń na polskich portalach (większość wyklepane przystanki, mało aut w automacie) raczej będę za zachodnią granicą szukał. Na początek proszę o ocenę egzemplarza z tego ogłoszenia: Odnośnik Dzięki z góry za wszelkie uwagi i porady.

Edytowane przez zoozka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamten już chyba się sprzedał, taki egzemplarz mi się rzucił w oczy na allegro : Link . Wprawdzie manual, ale cena i przebieg przynajmniej w miarę realna.

Proszę o opinie.

 

Poprawiono link to ogłoszenia.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena może i tak bo to jedna z droższych meganek CC z takim wyposażeniem na allegro, ale przebieg chyba nie do końca patrząc na to jak wygląda fotel kierowcy. Nawet jeśli założymy, że jeździł tym ktoś bardzo korpulentny i tak ten boczek zmasakrował to ja zwrócę Twoją uwagę na coś innego. Ten samochód jest prawie na 100% powypadkowy. Auto ma zamontowane ksenony, a nie ma spryskiwaczy, a dla mnie to automatycznie je skreśla :( !

Jeśli bardzo Ci zależy to sprawdź po VIN w jakiej specyfikacji ta Meganka wyjechała z salonu, ale ja bym odpuścił.

Edytowane przez Boss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na handlarza a renia jest po lakierze i blacharce.Pasowanie praktycznie wszystkich elementów - fatalne.Albo majster się nie postarał,albo auto zaliczyło konkretny dzwon.Wygląda że najmocniej dostał w tył.

Co do wnętrza,to należy sprawdzić jak opuściło fabrykę.Nie jestem pewien,ale wydaje mi się , iż osłona/y prowadnic foteli kolorystycznie różnią się od reszty.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten samochód jest prawie na 100% powypadkowy. Auto ma zamontowane ksenony, a nie ma spryskiwaczy, a dla mnie to automatycznie je skreśla

Witaj,

 

Wg mnie to auto nie ma ksenonów, tylko zwykłe soczewki, takie jak u mnie. Faktycznie opis mylący, ale nie widać czy jest pokrętło do regulacji wysokości świateł, czy nie go nie ma. Wg mnie to nie jest akurat podejrzane.

 

Pzdr.,

konwil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega extreme666 zauważył słusznie, że spasowanie większości elemantów jest słabe co tylko potwierdzałoby moje przypuszczenia o tym, że auto nie jest jednak bezwypadkowe. Poza tym koleś wyraźnie! i w nagłówku, i w opisie zaznacza, że auto jest wyposażone w ksenony. Gdyby nic z przodem nie było robione to samochód miałby spryski w zderzaku. Opcji takiej, że auto fabrycznie zostało wyposażone w ksenon, ale bez sprysków po prostu nie ma bo to zawsze idzie ze sobą w parze.

Istnieje jeszcze opcja, że jest tam wsadzone jakieś chińskie badziewie, ale to raczej potwierdzałoby moją tezę.

Reflektory soczewkowe mają wszystkie meganki po lifcie. Uważam, że najlepiej jest poprosić o VIN i go rozkodować. Wtedy sprawa się wyjaśni zwłaszcza, że przy takiej konfiguracji prawdopodobieńtwo, że samochód miał oryginalne ksenony jest dość spore. Ewentualnie można poprosić o zdjęcie, na którym zobaczymy czy jest regulacja wysokości reflektorów czy nie, ale to sprawy do końca i tak nie rozwiąże.

Edytowane przez Boss
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Poprosiłem o VIN, zobaczymy czy w ogóle mi go wyśle - nie wysłał więc podejrzenia Bossa oraz Extreme słuszne.

 

Powoli zaczynam wątpić czy w Polsce znajdę coś niewyklepanego z przystanku.

 

Co sądzicie o tym egzemplarzu: Link 1. Fotel też trochę sfatygowany, no i wersja turbo - po przygodach z TDI mam sporo wątpliwości czy turbina to dobry pomysł ?

EDIT: jak wyczytałem 2.0 T ma też dwumas, byłbym wdzięczny za info ile średnio km wytrzymuje?

EDIT 2: dostałem VIN tego auta: VF1EM0W0C33446236 czy ktoś na forum jest w stanie pomóc w uzyskaniu historii serwisowej?

I 2 sztuka: Link 2

 

Dzięki z góry,

 

Dodano: 25 mar 2014 - 09:08

Pojawiła się nowa sztuka na allegro: Megane Warszawa. Czy kierownica nie powinna mieć brązowych wstawek?

 

Proszę o Wasze opinie.

Edytowane przez zoozka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!