Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Podłączenie pompy paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam i mam krótkie pytanko. Jak powinna być podłączona pompa paliwa w Megane IIphI pod tylnią kanapą ? Chodzi mi ile przewodów powinno być podłączonych. Miałem problem z pompą, została wymieniona na nową przedwczoraj. Wczoraj wieczorem zatankowałem do pełna, ale niestety nie spojrzałem na odczyt zegarów ( jestem pewien, że do pełna, bo od rezerwy weszło 52litry). Dziś rano podczas przejazdu do sklepu zauważyłem, że mam paliwa trochę więcej niż pół baku. Po powrocie sprawdziłem i brak śladu benzyny na moim miejscu parkingowym. Zaglądałem pod samochód i niby wygląda jak by coś tam ciekło. Mam na myśli, że wzrokowo bym tak stwierdził, ale gdy dotknąłem zacieku to jest on suchy i bezwonny - chyba, że benzyna aż tak szybko wietrzeje. Po tych oględzinach zajrzałem pod kanapę. Do pompy podłączona jest jedna kostka na środku i jeden przewód (rurka) ze znaczkiem strzałki w kierunku do pompy jeśli się nie mylę. Jest jeszcze jedno miejsce na podłączenie takiej rurki z odwrotną strzałką i nic nie jest do niej podłączone. Czy tak powinno być ? jakiś odpowietrznik czy co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze.. Przeczytałem i dalej nie rozumiem. Nie odpinałem przewodu, więc nie widziałem obu na raz, ale jestem prawie pewien, że taki krótki jak na zdjęciu to on nie jest. W takim wypadku mam pompę od diesla ? Samochód chodzi ok, ale najwidoczniej źle wskazuje poziom paliwa, a druga sprawa, że nie wiem czy nic mi sie nie pochrzani od jazdy z niepodłączonym tym przewodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jestem w stanie zrozumieć. Ale u mnie nie ma drugiego przewodu. Pompa ma dwa wejścia na te "rurki" od benzyny i jedno wejście na kostkę, a tam dociągnięta jest tylko jedna kostka i jeden przewód. Co może się stać, jeśli będę jeździł na takim podłączeniu ?

 

Dodano: 16 mar 2014 - 21:43

thumb_hosting_zdjec_1395005886__dsadasdasdasdasdadsa.jpg

a oto zdjęcie. Jednak drugi krociec jest krótszy. Szukałem dodatkowego przewodu, który mógłbym tam podłączyć, ale na tyle ile jestem wstanie wsunąć tam rękę to nic nie wyczuwam. Tak ma być ? Czy może pompa jest do dupy ? Te przewoód który jest podłączony jest dość sztywny, więc nie sądzę, że drugi taki mógłby sobie gdzieś "uciec".

Będę wdzięczny za pomoc, bo przestaje mieć to jakikolwiek sens.

 

Dodano: 16 mar 2014 - 21:45

AAA i czy jeśli mechanik wymieniał pompę, to czy nie powinna być czystsza ? A może jest to tylko obudowa, która pozostaje niezmienna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie wymienił samą pompe bez obudowy.Tak sie robi.Tu sobie poczytaj http://megane.com.pl/topic/51454-zespol-pompy-paliwa/page__p__370594__fromsearch__1#entry370594

O co ty wogóle pytasz o przewody elektryczne, czy rurki paliwowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!