Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę


sylwin

Rekomendowane odpowiedzi

Duża dozą ostrożności:

-przód po jakiejś przygodzie, listwa w zderzaku pokrzywiona i kratka pewnie wyłamana, lampy są każda z innej bajki (lewa z ciemną łamówką, prawa z jasną przy czym twierdzę że prawa jest oryginalną patrząc na rok produkcji). Zderzak z wersji z ksenonami ma ślady po spryskiwaczach lamp (zaślepki albo i całe spryskiwacze, ale one chyba były wyższe). Ze zdjęć nie widać czy jest regulacja wysokości świateł (przypominam że przy ksenonach jest automatyczna);

-rok produkcji 2007 a w ogłoszeniu 2008, już nie lubię dającego ogłoszenie;

-wersja Expression, ESP jest, fabryczne czujniki cofania też;

-tempomatu nie ma;

-na listwach drzwiowych ma emblematy z pojemnością silnika, w poliftowych ich nie było, pytanie skąd są i jaką pojemność mają wpisaną :) ;

-brak lewej rolety w drzwiach, a prawa jakaś powyginana;

-przednia szyba solarna, nie pamiętam czy były dostępne jako opcja w poliftowych.

 

Co do spalania, w mieście nastawieniu się na 9,5-11,5 l/100 km. Może trochę mniej. A bym się zastanawiał czy do tego samochodu się zbliżać.

Edytowane przez pizza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten jest całkiem ładny, ale zwróć uwagę na kilka rzeczy:

-z wierzchu to phI a tylne lampy ma od phII, dowiedz się czy gość ma go długo i czy ewentualnie sam te lampy zmieniał i dlaczego (mógł miec taki humor). Dowiedz się czy miał jakieś przygody i późniejsze naprawy blacharskie;

-automat-nie żebym odradzał, ale zastanów sie czy rzeczywiście jest tym czego szukasz, popytaj się arekmiz on ma trochę młodszego z automatem, myślę że więcej podpowie. Poza tym zorientuj się czy masz w sensownej odległości serwis zajmujący się tego typu skrzyniami (na wszelki wypadek) i czy ewentualnie mogą też sprawdzić taki pojazd;

-rok produkcji 2006, pamiętaj że wtedy była zmiana phI na phII, ten to phI i nie zdziwię się jeżeli to 2005 r. a rejestrowany w 2006 (oby nie);

-przebieg, hmmmmmm, może....;

-silnik wygląda nieźle, przynajmniej tutaj nie szaleli z plakiem :)

-jeżeli ma czujniki ciśnienia w oponach (są w opisie) to będziesz miał mały wybór opon i do tego drogich, poszukaj o tym na forum.

 

1.6 nie będzie wcale palił dużo mniej od 2.0. Mam w garażu 1.6 16V i 2.0T a spalanie jest podobne z rozrzutem ok. 0,5-0,7 l/100 km. Przy automacie może być wyższe, ale lepiej popytaj tych co mają, ja sprawdzałem tylko w katalogu (automat).

Edytowane przez pizza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy:

-mało informacji, wszystko na telefon tylko;

-brak napisu SCENIC na tylnej klapie, znowu jakaś przygoda?

-nie widzę naklejek na progach przed tylnymi kołami;

-wersja bogata, tempomat ma, ESP już nie.

Jak masz blisko to podjedź zobaczyć.

 

Drugi:

-kiepskie zdjęcia, naklejek nie jestem w stanie zobaczyć;

-też przyzwoita wersja, ESP trudno stwierdzić, tempomatu brak;

-felgi raczej 15 na moje oko, ale ja to zwykły placek jestem i pewnie się nie znam :)

-ciekawe co to takiego tacho wymieniane w ASO w Grazu, czyżby wyświetlacz?

Kolor taki że oczy mi się już do niego śmieją, jak do każdego w takim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny ale:

-nie dam głowy czy 2005 r. nie powinien mieć już nowszych mocowań piór przednich wycieraczek, do sprawdzenia rok produkcji bo nie zdziwię się jeżeli pierwsza rejestracja była w 2005 r. a produkcja nieco wcześniej;

-do obowiązkowej weryfikacji: po otwarciu przednich drzwi z prawej strony na słupku środkowym przy progu powinny być naklejki (2 szt.), jedna z numerem VIN (jak tabliczka znamionowa), druga już nie pamiętam co, na zdjęciach ich nie widać;

-brak naklejki na progu z prawej strony, po lewej jest;

-tylny zderzak miał jakieś przygody: po lewej niedokładnie spasowany w okolicach lampy i odstaje listywa (narożna część), prawa strona trochę lepiej, ale też nie idealnie;

-kontroli trakcji nie ma (brak wyłącznika ASR);

-dywaniki poszły na spacer a widać że były;

-kołpaki oryginalne, ale z Clio IIIphI :D

-w tej wersji wyposażenia powinny chyba być schowki na płyty w podłokietnikach przednich drzwi;

-radio nie z tego samochodu, nawet nie z tego modelu;

-jak dla mnie kierownica jest za ładna jak na ten przebieg, podobnie plakietka na dźwigni zmiany biegów, w sam przebieg też trochę niedowierzam;

-żadnej naklejki na przednim pasie pod maską, trochę dziwi mnie różnica że silnik jest cokolwiek przykurzony a przedni pas taki że jeść można z niego;

-brak zapalniczki w gniazdku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr 1:

-zakup na Niemca, ale opłaty porobione, ciekawe jak :applause:

-prawa roleta może mieć oberwany zaczep (kiepskie zdjęcie);

-sprawdzić prawy próg czy jest naklejka;

 

Wygląda nieźle.

 

Nr 2:

-w opisie stoi ze ma PAX (kontrolę ciśnienia w oponach), chyba nie za dobrze, poszperaj na forum czym to jeść;

-też zakup na Niemca?

-brak naklejek na przednim pasie, za to pod maską równo przykurzony;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

wybieram się oglądać nr 1 z zamiarem kupna

sprzedający twierdzi że był sprawdzany czujnikiem i grubość lakieru ok,

o co chodzi z tymi opłatami

 

Dodano: 09 kwi 2014 - 15:54

witam

Co sądzicie na temat tego:

scenic

czy podłokietnik jest oryginalny, jest nie dzielony i nie klimatyzowany, czy istnieje możliwość wymiany

szyba pasażera otwiera się i zamyka skokami, czy to tak ma być?

dzięki za wszystkie uwagi

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłokietniki były różne, istnieje możliwość wymiany na przesuwany. W żadnej wersji nie był klimatyzowany. Niby klimatyzowany jest schowek przed pasażerem. Szybę trzeba przyuczyć i będzie chodziła płynnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Przebieg i gaz?

-pas przedni pod maską, czyściutki, wyplakowany i bez żadnej naklejki;

-kierownica w zbyt dobrym stanie jak na ten przebieg;

-podlokietnik moze być oryginalny ale akcesoryjny, wtedy nie jest przesuwany. Schładzany jest tylko schowek w desce rozdzielczej;

-jak na samochód z Włoch to jest zbyt czysty <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pizza gdzie są naklejki na pasie przednim, wiem tylko o tych

na progach i tylnich słupkach.

Na osłonie silnika widać ślady przecierania szmatką, na śrubach nie ma żadnych śladów odkręcania

czy to jest regułą że przy tym przebiegu powinny być ślady użytkowania na kierownicy.

Jeszcze pytanie do zagazowanych, po przełączeniu na gas sygnał dźwiękowy i brak reakcji

właściciel twierdzi że butla pusta, czy to tak ma być.

dzięki

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!