Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Podłączenie pilota radia UPDATE LIST


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was drodzy forumowicze,

 

Niedawno radio zmieniłem na oryginalne, fabryczne UPDATE LIST i pomyślałem o montażu pilota przy kierownicy do tego radia. Po wyjęciu plastiku z miejsca na pilot nie widzę żadnych przewodów. CZy potrzebuje kupić cały komplet instalacji, tak jak w przypadku tej aukcji:

http://allegro.pl/renault-megane-2-ii-instalacja-pilot-radia-cd-i4196374952.html

Czy wystarczy, gdy kupie pilot z przewodem, tak jak w przypadku tej aukcji:

http://allegro.pl/renault-megane-ii-pilot-dzojstik-sterowanie-radia-i4202033113.html

Pilot jest podłączany pod UCH czy pod wyświetlacz? Proszę o wszelkie sugestie i uwagi, które pomogłyby mi w instalacji oraz podjęciu decyzji. Dziękuje z góry!

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyjęciu plastiku z miejsca na pilot nie widzę żadnych przewodów.

Kolego, zanim cokolwiek będziesz chciał kupić, to warto dokładnie sprawdzić okolice pod kierownicą, czy aby na pewno nie ma tam gotowej instalacji do pilota radia. Nie tylko samo miejsce pod zaślepką, ale należy ściągnąć też osłony plastikowe pod kierownicą i dopiero wtedy będzie można coś stwierdzić.

Należy szukać wolnego szarego złącza 8 pinowego, z czego tylko 6 pinów wykorzystanych.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie przewody (6szt) idą bezpośrednio od pilota do wyświetlacza, sprawdź kostkę przy wyświetlaczu czy masz tam jak ja i będzie wszystko jasne.

thumb_hosting_zdjec_1399126753__radio2.png

Wtyczka do pilota szara na osiem pinów jak pisał damiar wolny jest pierwszy i ostatni.

Kupiłbym pilota z wtyczką i sam pociągnął kable bo ta cała instalacja zawiera dużo zbędnych dla ciebie kabli więc szkoda kasy.

Edytowane przez kaag
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainteresowałem się tą aukcją:

http://allegro.pl/show_item.php?item=4202033113&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

 

Na zdjęciu nie widać jednak zakończenia przewodu biegnącego od pilota radia do wyświetlacza. Widać jedynie wpiętą kostkę bezpośrednio do pilota.

Moje pytanie czy zakończenie przewodu, którego nie obejmuje zdjęcie powinno być zakończone kostką, czy osobnymi 6 przewodami gotowymi do wpięcia w kostkę wyświetlacza? Bardzo proszę o pomoc, ponieważ nie chce kupić badziewia :D

Edytowane przez m.platek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię aby sprzedający wydłubywał pojedyńcze kable z kostki. Z tego co widać nic nie wywróżymy. Oryginalnie ta wiązka idzie razem z wieloma innymi min. do radia, czytnika, przycisk startu i pozostałych, klimy, gniazda diagnostycznego itd. Jedne można oddzielić inne są we wspólnym oplocie teraz dokładnie nie pamiętam, może zobacze pod wieczór. Jakkolwiek by było to poproś o zdjęcie całej instalacji bo dla Ciebie istotne czy na końcu jest kostka wyświetlacza.

 

Dodano: 05 maj 2014 - 19:01

Idzie cienki przewód w oplocie od kierownicy do głównej wiązki o której pisałem wcześniej, dalej oplecione razem idą w kierunku licznika bo tam musi być kostka, poczym wraca w dół za radio i w górę do wyświetlacza. Pociągnąć to samemu będzie łatwo i wygodnie.

Edytowane przez kaag
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!