Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę Megane II kombi


McGregor2000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ponieważ jestem laikiem w dziedzinie motoryzacji, dlatego proszę o ocenę następujących aut:

 

1. Mój odnośnik

Ponieważ autko oglądałem, mogę podzielić się jedynie moimi laickimi obserwacjami:

Na prawym nadkolu-przód jest przytarcie oraz jest zarysowana obudowa prawego lusterka (akceptowalne). Końcówka tylnego zderzaka minimalnie mija się z nadkolem.

Silnik na moje ucho pracuje ładnie. W trakcie uruchamiania nie było niepokojących mnie dżwięków.

2. Rybnik

3. Gliwice

4. Żory

 

Nadmienię, że z racji przedziału wieku aut (2005÷2008), w którym trwają moje poszukiwania, oczywistym jest, że akceptuję "ułomności" aut związane z ich eksploatacją. Przez swoją niewiedzę, nie chciałbym jedynie trafić na "przypadek", który byłby zupełną pomyłką. Stąd moja ogromna prośba to fachowców :-).

Obecnie przejeżdżam 100 km dziennie, więc wolałbym autko z mniejszym przebiegiem. Ale doskonale zdaję sobie sprawę, że do podawanych przebiegów aut należy doliczyć kilometraż z "hakiem" (tak sądzę, że jest co najmniej w trzech z podanych wyżej modelach).

 

Ślicznie dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował zainteresować się tym z numerem 2. Od początku jeździł w Polsce, a na dodatek tylko w Rybniku. Przebieg jak najbardziej realny(nie wszyscy jeżdżą 30 tys. na rok :P). Dziwne tylko, że na renault ma zapisaną rejestracje SR 25632 a ma SR 43445, więc najprawdopodobniej był przerejestrowywany(pytanie tylko po co w tym samym powiecie? :blink: ). Załączam plik z tym co znalazłem po VINie.

post-48938-0-16834600-1401227415_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach