Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Elektryczna szyba kierowcy raz działa a raz nie?


Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku tygodni zmagam się z pewnym problemem mianowcie z elektryczną szybą kierowcy... Raz wszystko chodzi raz nie... Objawia się to że szybe po odpaleniu da się normalnie opuscic i podnosić po przejechaniu kilku km szyba przestaje reagować w dół w górę śmiga dobrze. Zamieniłem włączniki z prawych drzwi do lewych i niestety to samo... Przepatrzyłem instalację i wydaje się być ok... Pojawiło się to dość dawno i zdażylo się to raz teraz od wczoraj raz działa raz nie... Dodam jeszcze że przekaźnik kiedy szyba nie chce się odsunąć do dołu nie pyka do góry zawsze... Co to może być i czy ktoś się z tym spotkał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Impulsowo znaczy dotykasz wyłącznika sterującego szybą, puszczasz go, a szyba sama jedzie do krańcowego położenia.

Taki wyłącznik ma zawsze 5 pozycji. Inne, nieimpulsowe trzeba cały czas trzymać by szyba się poruszała i mają tylko 3 pozycje.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mam nie impulsowy. Ale nie jestem jeszcze na 100% pewien mianowicie jak nacisnę i chwilkę przytrzymam to idzie na maxa do dołu jak puknę go do góry i przytrzymam i puszczę to idzie do góry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to możliwe że mam ale co może być walnięte że ta szyba tak szaleje? Ostatnio przez pół dnia nie działała, dzisiaj cały dzień działa... Nie mam pojęcia co walnęło... Przełącznik podmieniłem jeszcze ze scenica rodziców to samo...

 

Dodano: 14 cze 2014 - 21:51

Nikt nic nie doradzi? Nie ukrywam że strasznie to irytuje...

 

Dodano: 15 cze 2014 - 18:15

???

Edytowane przez Luke16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź probówkę lub miernik, posprawdzaj, czy wszystko jest tak samo, jak szyba chodzi i nie. Weź np. igłę, popodginaj blaszki w kostce, aby ciasno się spinały, posprawdzaj ciągłość przewodzenia kabelków przy przejściu do drzwi.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smeg sprawdzane zarówno przewody w drzwiach jak i na łączeniach... raz prąd jest raz nie ma wszystko zależy od humoru auta... Tu są jakieś przekaźniki od szyb? Nerwicy idzie z tym dostać... Ostatnie Renault... Więcej nie kupie... wczoraj padła sprężarka klimy i poduszka silnika... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wystarczyło czasem zajrzeć pod maskę by za uwarzyć że poduszka się kończy.

Co do szyby kończy się przekaźnik od szyby w UCH/BSI, musisz go po prostu wymienić.

 

P.S

Słuchaj ty straszysz ludzi, że więcej renaulta nie kupisz? To kup VW i ładuj kasę w silnika nie w pierdoły w Renault...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze miałem Ople, VW nie chce też widzieć... I na Oplu się nigdy nie zawiodłem podobnie jak na Fiacie a tu ciągle coś fakt od lutego 2014 zrobiłem 23 tys km, ale żadne się tak nie pierdzieliło jak megane, a namówił mnie na Renaulta mechanik bo jest ich wielkim zwolennikiem no i rodzice też mają Scenica tylko ich przebieg roczny to 7 tys km więc co tu ma się psuć w porówaniu do 4 miesięcy i moich 23 tys km... I to te cholerne pierdółki typu: światła z tyłu czy ta szyba, oryginalne radio no i bardziej kosztowne rzeczy bo maglownica, alternator, sprężarka klimy, pół zawieszenia a auto kupione z dobrych rąk i pewnym przebiegiem bez żadnej usterki... Co do tego modułu to cały wymienić czy to da się jakoś rozebrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thumb_hosting_zdjec_1398862404__rsz_sam_1156.jpg

 

To jest moduł UCH, nie wiem który przekaźnik jest od szyb, musisz zobaczyć pdf-a w Downloadzie i po wtyczkach dojść do przekaźnika, lub rozebrać moduł do gołej płytki, podłączyć kable wszystkie i na słuch/dotyk sprawdzić który to przekaźnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

soly ale w megane I tego raczej nie ma... u mnie do przedwczoraj było wszystko dobrze a od wczoraj znów szyba świruje... dobrze że mam klime :P zauważyłem jedną ciekawostkę że jak lewa szyba nie działa a opuszczę prawą (pasażera) to moja kierowcy zaczyna nagle działać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Miałem(mam) podobny problem z lewą szybą. U mnie winny jest przekaźnik w BSI jak przycisne go mocniej do płytki to działa. i tak przez jakiś czas. Podejżewam zimne luty ale nie odważe sie na wyjecie całego układu żeby dolutować przekaźnik. Oddam do jakiegoś elektryka jak bede miał wolną kase może 100zł weźmie.

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - ortografia. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!