Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nagły problem z odpalaniem.


MarioCCH

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadza się, gdyby dawała za małe zrozumiałbym... Co w odwrotnej sytuacji ?

Regulator ciśnienia nie wskazuje żadnego błędu.. Może on być uszkodzony na tyle mechanicznie, że robiłby takie jaja a jednocześnie elektrycznie będzie ok ?

Edytowane przez MarioCCH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz wymontować ten regulator i go przedmuchać by ewentualnie usunąć jakieś zanieczyszczenie. Trochę trudny dostęp do jednego torxa ale w parę minut sobie z tym poradzisz. Nie ma w nim nic skomplikowanego co można by uszkodzić. A najlepiej to by było podmienić go na inny dla próby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dodam kolejną informację - może przydatną..

Silnik po uruchomieniu na plaku i kilkunastu minutach pracy sam gaśnie.

 

Dodano 17 lipiec 2014, 08:03

Ciśnienie rozruchu na pompie wtryskowej megane 2 - 1.5 dci

- jakie ciśnienie prawidłowo powinno być na rozruchu a jakie na biegu jałowym.

Pytam, ponieważ u mnie cuda się dzieją : jak jest wysokie rzędu 400 nie odpala, jak spadnie do 230 - odpali.

 

I po co rozdzielasz wątek?

Trzymaj się jednego, potem będzie skakanie po całym forum,a tak wszystko zostanie w jednym.

Połączone

P_r_z_e_m_o

 

Dodano: 17 lip 2014 - 15:01

Możesz wymontować ten regulator i go przedmuchać by ewentualnie usunąć jakieś zanieczyszczenie. Trochę trudny dostęp do jednego torxa ale w parę minut sobie z tym poradzisz. Nie ma w nim nic skomplikowanego co można by uszkodzić. A najlepiej to by było podmienić go na inny dla próby.

 

Do czego służy regulacja na śrubokręt z "tyłu" tego regulatora.

 

Dodano: 19 lip 2014 - 09:20

Czy numery zaworu/regulatora mają tutaj wielkie znaczenie ??

Mam możliwość zakupić zawór/regulator z identycznego silnika z systemem Delphi - jednak zawór ma inny numer.

 

Dodano: 19 lip 2014 - 14:15

Gdzie mogę znaleść informacje o pinach w zaworze ciśnienia ?

Czy pomógł by ktoś bezinteresowanie poniższe informacje ?

W otchłani interneru znalazłem informacje:

 

- napięcie zasilania 5V

pin 1

+ z akumulatora poprzez bezpieczniki

 

pin 2 sterowanie siłownikiem

 

 

Jak to dokłądnie odczytać ??

 

Pin pierwszy powinien mieć faktycznie 5V czy własnie napięcie równe napięciu akusa (po zmierzeniu napięcia podczas uruchomionego silnika ma własnie takie napięcie jak jest w akusie) ??

 

Dodano: 26 lip 2014 - 19:08

Wymieniłem kompa, przeprogramowałem immobiliser, wpisałem ponownie kody wtrysków, jak nie odpalał tak złom nie odpala.

 

Powiem szczeże poddaję się..

 

Kolejny koleś w warsztacie na kompie stwierdził że ciśnienia (rozruchu i pracy - na pompie ) są ok, finalnie jednak mówiąc że to na 100% wina pompy.. masło maslane.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dużo tego napisane i trochę się pogubiłem, powiedz jak jest na chwilę obecną:

1) odpala tylko na plaku i gaśnie po kilkunastu minutach

2) w ogóle nie odpala, nawet na plaku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpala na plaku, chodzi równiutko i cichutko.

Gaśnie samoczynnie po kilku minutach pracy (słuchać jakiś przekażnik jak "puszcza" po chwili od zgaszenia)

Edytowane przez MarioCCH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpala na plaku, chodzi równiutko i cichutko.

U mojego sąsiada także silnik diesla ładnie odpalał na plaku a na ropie nie chciał pracować. I co się okazało, brak kompresji w silniku. Idź tym tropem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekend zaciągnę go do mechanika, który mi sprawdzi ciśnienie..

 

Podpowiedziano mi, by sprawdzić alarm - odłączając go, być może on coś broi.

Jak go odłączyć całkowicie ?? Można to zrobić clipem czy jakoś fizycznie - proszę o info..

<><><><><><><><><><>><><><><>

Kolejne pytanie: co w mojej megance może odpowiadać za to gaszenie samochodu ??

Błąd P00089 może za to odpowiadać ?

<><><><><><><><><><>><><><><>

<><><><><><><><><><>><><><><>

Jak by ktoś był zainteresowany - posiadam 4 nowe zaworki na sprzedaż - które wymieniono mi na gwarancji, niestety odbyło się to już po kupnie kolejnych.. a te teraz leżą. Nóweczki nie dotykane - oryginały oczywiście.

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne pytanie: co w mojej megance może odpowiadać za to gaszenie samochodu ??

Błąd P00089 może za to odpowiadać

Ten błąd to praktycznie najczęstsza przyczyna gaszenia silnika i niemożliwość uruchomienia. Wynika z niego, że regulator ciśnienia nie może utrzymać właściwego ciśnienia w rampie.

Przyczyn może być kilka np.

1) po niskiej stronie problem z dopływem paliwa

2) po wysokiej stronie puszczający zaworek(i)

3) winny sam regulator lub jego okablowanie

4) czujnik mierzący ciśnienie w rampie pokazuje niewłaściwe ciśnienie

Musisz eliminować poszczególne przyczyny i może dojdziesz ładu.

Gdyby alarm gasił silnik to nie byłoby tego błędu związanego z ciśnieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo wyjęcie pompy jest bardzo proste. Odkręcasz trzy śruby, rurkę paliwa do rampy, zdejmujesz przewody paliwowe i wypinasz wtyczki. Najgorsze w tym jest to, że musisz zdjąć z pompy pasek rozrządu. Do tego potrzebne są blokady by odpowiednio ustawić rozrząd.

Pompę to wyjmiesz bez problemu, zajmie to do 30 minut, gorzej potem z rozrządem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Doszedł mi wreszcie clip. Po sprawdzeniu błędów wyskakują dwa -> przy odpalaniu DF0053 DEF.02 oraz w trakcie DF0053 DEF.05

Ciśnienie na rozruchu około 130 barów, na chodzie 220-230 barów.

 

Dziwnie to ma się do wskazań kompów u mechaników.

 

Dodano: 14 wrz 2014 - 10:56

Czy realna jest wymiana pompy oraz wtrysków na BOSCH'a bez większych ceregieli ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!