Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś miał, już doczynienia z czymś takim w najnowszych Renault?

Przejechałem 10km i zapaliła się kontrolka o natychmiastowym wyłączeniu silnika, aby zapobiec awarii, spojrzałem na temperaturę płynu i była na maksa.

Poczekałem aż przestał działać wentylator dolałem resztkę płynu (ok. 200 ml) i po przejechaniu 500 metrów znowu to samo. Dwaj mechanicy patrzyli po drodze skąd wyciek i nie mogli tego tak na szybko zlokalizować.

 

Co myślicie to może być? Czy są jakieś typowe usterki tego typu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwaj mechanicy patrzyli po drodze skąd wyciek i nie mogli tego tak na szybko zlokalizować.

Ja dwóch mechaników patrzyło na silnik i nie znalazło, to myślisz , że tu ktoś powie nie widząc silnika.

 

A właśnie...

Jaki silnik? Jaki przebieg? Masz gwarancję?

Generalnie może być wszystko, od pękniętego gdzieś przewodu, nieszczelną pompę wodną lub nagrzewnicę, po padniętą uszczelkę pod głowicą.

Szklana kula wysiada i też puszcza płyn przy tak wyczerpującym opisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dwóch mechaników patrzyło na silnik i nie znalazło, to myślisz , że tu ktoś powie nie widząc silnika.

Pytam się czy może ktoś miał coś podobnego, czy ja napisałem aby ktoś wróżył ktoś z kart? Przecież nie od dziś wiemy, że niektóre elementy w samochodach, są gorszej jakości, a inne lepszej.

 

A właśnie...

Jaki silnik? Jaki przebieg? Masz gwarancję?

Silnik 1.6, przebieg 110 000, gwarancji nie mam, ale co to wszystko ma do rzeczy?

Przecież to nikomu nic nie powie, chcę aby ludzie się wypowiedzili czy mieli taką sytuacje, a nie byli tacy zarozumiali i nie mieli co robić jak tylko pisać bezsensowne, złośliwe posty.

 

Generalnie może być wszystko, od pękniętego gdzieś przewodu, nieszczelną pompę wodną lub nagrzewnicę, po padniętą uszczelkę pod głowicą.

Szklana kula wysiada i też puszcza płyn przy tak wyczerpującym opisie.

To twoje generalnie, to każdy może powiedzieć, nie wiem po co pisać takie posty skoro nic nie wnoszą, nic nie pomogą i nie masz nic do powiedzenia w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź bagnet oleju czy nie mas dwóch stanów- tj oleju i płynu chłodniczego. Postaw auto na czymś suchym- najlepiej nad kartonem. Zalej płynem, odpal i pozwól mu popracować przez 10 minut. Wyciek powinien być pięknie widoczny. Do tego podczas pracy oglądaj silnik. Myślę, że miejsce ewentualnego wycieku jesteś sam zlokalizować a to ułatwi nam postawienie diagnozy. Sprawdź również nagrzewnicę- możliwe że ona cieknie.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poniedziałek odebrałem z serwisu, instalatorzy gazu z Elpigazu w Bydgoszczy Krzysztof Rybacki(logo ze świnią), który był założony na zlecenie Renault(Renault akurat wybrało tego gazownika), nie założyli reduktora do przewodu chłodzącego i rozerwało przewód w miejscu łączenia (fuszerka), a żeby jeszcze coś powiedzieć o tym gazowniku, to to, że nie wykorzystał fabrycznego dolotu u dołu tylko zamontował to w bardzo dziwnym miejscu na górze.

Także przewód do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!