Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak prądu, totalne wariacje elektryki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W dniu dzisiejszym auto normalnie odpaliło i nim jeździłem. Wieczorem chciałem uruchomić auto i klapa.

Po naciśnięciu przycisku s/s wszystko zgasło, dioda od imobilaizera mruga jak powalona, auto umarło. Nie można było zamknąć otworzyć auta, wyświetlacze nie działają. Później usłyszałem że moduł Zabezpieczeń i Połączeń cyka jak nienormalny. Co jakiś czas włączyło się oświetlenie w kabinie ale mrugało wraz z modułem zabezpieczeń i połączeń. Odłączanie aku na 10,30,1h nic nie pomogło. Po odpięciu Modułu Zabezpieczeń i Połączeń. (biała i szara kostka) auto funkcjonuje normalnie (tyle że nie można go odpalić bo wszystko gaśnie ale zaraz pojawia się z powrotem). Jak moduł jest podpięty to aby zamknąć wszystkie drzwi trzeba naciskać 10 razy zamknięcie i po trochę w końcu zamknie (kierunkowskazy nie mrugają). W kabinie bezpieczniki sprawdzone, do bezpieczników pod modułem nie mogę się dostać (ukręcona śruba z obudowy akumulatora).

Ma ktoś jakiś pomysł?

Pacjent :

Megane II 2006 rok 1,5 dci 82 KM

Aku miernikiem ma 12,4 V

Jakie kroki poczynić przed udaniem się do Serwisu?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonalem :

1. Odpięcie aku

2. odpięcie 3 kostek za aku

3. odpięcie 2 kostek z modułu ZiP

4. sprawdzenie bezpieczników w kabinie

5. podpinanie wszystkiego

6. sprawdzenie połączeń na przy klemach

 

Przy próbie odpalenie wszystko co możliwe mruga, wskaźniki na zegarach drgają.

 

Dzisiaj sprawdzę:

Podmiana aku z focusa żony ( 72Ah 760A ) jest mocniejszy ale sprawdzę czy to nie wina aku bo w spoczynku miernikiem ma 12,4 ale przy próbie otwarcia/zamknięcia drzwi spada do 5V i wraca do 12. Magiczne oczko wczoraj świeciło ale po próbach przestało świecić (mimo ze miernik nadal wskazuje 12,4 V). Dziwne jest to ze w południe normalnie wszystko działało a wieczorem umarło (0 deszczu/wilgoci )

 

Jak to nie będzie wina aku to chyba tylko serwis mi pozostaje.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzę czy to nie wina aku bo w spoczynku miernikiem ma 12,4 ale przy próbie otwarcia/zamknięcia drzwi spada do 5V i wraca do 12.

Ewidentnie wina akumulatora. Napięcie nie ma prawa spaść poniżej 10V podczas rozruchu, a tobie spada do 5V podczas otwierania i zamykania auta. Masz zwarcie w którejś celi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!