Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Scenic II 2006 benzyna


constantine

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Po długich namysłach co do wyboru mojego następnego samochodu wybór padł na Scenica II (benzyna). Byłem osobiście go zobaczyć ale z tą marką nie mam doświadczeń (wcześniej ford, teraz chevrolet) więc prosiłbym o pomoc w ocenie upatrzonego przeze mnie egzemplarza (przynajmniej na podstawie zdjęć i opisu). Na co zwrócić szczególną uwagę.

 

http://allegro.pl/scenic-1-6-benz-nawigacja-climatronic-rolety-i4436169937.html

 

Nie wiem po czym poznać czy to jest Scenic II phI czy phII ?

 

Jedyne co zauważyłem to:

- klimatronic mocniej chłodzi od strony kierowcy (prawa strona od pasażera słabiej),

- brak po jednej śrubie przy reflektorze i w osłonie/błotniku nad grillem,

- gałka biegów (ale jeszcze widoczne oznaczenia) i kierownica trochę wytarte (ale w tych rocznikach i przebiegach to chyba dopuszczalne),

- "wajcha" do otwierania klapy silnika wypada - "te modele" (megane też) podobno tak mają,

- sparciała i popękana uszczelka na przedniej szybie (była wymieniana),

- skromna nawigacja (po niemiecku) - podobno można spolszczyć ?

 

I sprawa najważniejsza w sumie ... Nie wiem (muszę dopytać) czy to nie będzie zakup "na Niemca" co raczej z tego co czytałem jest odradzane.

 

Za wszelkie wskazówki i sugestie z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze z pewnością jest to ph I. Ph II występowała pd września 2006r. i miała kilka różnic: przedni zderzak oraz lampy, tylne światła z ledowymi pozycjami i stopem. Brak obramowania stolika na fotelu kierowcy. Po modernizacji wszystkie benzynowe oprócz 1.4 16V miały skrzynie szesciobiegowe. Co do opisywanego:

-ESP jest;

-po nawigacji zbyt wiele sobie nie obiecuj, nawet jeżeli jest duża to i tak różnie może być z aktualizacją;

-klimatyzacja powinna chodzić równo z obu stron, rozumiem że nawiewy były pootwierane, jeżeli z któregoś mimo to słabo dmuchać to oznacza że któryś przewód od wentylatora może być niepodłączony lub coś innego w tym guście;

-śruby przy reflektorach powinny być wszystkie chyba że z jakiejś okazji lampy były wymontowywane;

-wajcha od otwierania klapy sama z siebie nie powinna wpadać. Jeżeli skonfrontujemy to z brakami śrub przy lampach to już wzbudza podejrzenia co do bezwypadkowości;

-w samochodzie mojej żony z 2006 r. uszczelka jakoś nie jest sparciała...

-schemat biegów na gałce powinien przy takim przebiegu już być wytarty do zera;

-nie widzę naklejek na progach.

 

Poza tym jest ładny, ale ma kilka wątpliwości. W osie ten pakiet chrom mnie rozczulił... no i relingów nie zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kolego jeżeli masz zamiar kupić to podstawa z dowodem rejestracyjnym do serwisu /robią bez opłaty/ sprawdzić przebieg. Następnie zawieszenie silnika-poduszki . Jeżeli masz ponieść koszty opłat ,jak rozumiem jest do opłat to cena zbyt wysoka. No i musisz liczyć się ze spalaniem nie mniej jak 10 l/100km pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.07.2014 o 02:55, constantine napisał(a):

- "wajcha" do otwierania klapy silnika wypada - "te modele" (megane też) podobno tak mają,

Nie jest to jakaś fabryczna bolączka wszystkich sztuk ale usunięcie tej usterki we własnym zakresie zajmuje 10 minut i kosztuje 30gr do złotówki. (wypadnięty jeden kołek, który może być zastąpiony podobnym, albo śrubką M5 z nakrętka)

 

  W dniu 27.07.2014 o 02:55, constantine napisał(a):

Nie wiem (muszę dopytać) czy to nie będzie zakup "na Niemca" co raczej z tego co czytałem jest odradzane.

Skoro " Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej 2%." to kupujesz na fakturę od komisu, a to nie jakaś trefna umowa na poprzedniego właściciela. Upewnić się jednak możesz.

 

Dodano: 27 lip 2014 - 19:49

  W dniu 27.07.2014 o 14:13, grotolaz29 napisał(a):

podstawa z dowodem rejestracyjnym do serwisu /robią bez opłaty/ sprawdzić przebieg.

Nie we wszystkich. W Rybnik Pietrzak- Keller chce mieć za to zapłacone, z Wodzisławia Mentel przeniósł się do Raciborza, (dawniej można było z dowodem się tego gratis dowiedzieć) pozostaje Strumień ale nie wiem jak tam się to odbywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odzew.

 

  W dniu 27.07.2014 o 13:54, pizza napisał(a):

-klimatyzacja powinna chodzić równo z obu stron, rozumiem że nawiewy były pootwierane, jeżeli z któregoś mimo to słabo dmuchać to oznacza że któryś przewód od wentylatora może być niepodłączony lub coś innego w tym guście;

Tak nawiewy otwierałem i zamykałem. Prawa strona dmucha letnim powietrzem a lewa zimnym. A brak czynnika może być powodem ? Wiem, że to gdybanie - w każdym bądź razie zrobienie tej klimy trzeba sobie chyba wliczyć w koszt zakupu jeśli się zdecyduję.

  W dniu 27.07.2014 o 13:54, pizza napisał(a):

-w samochodzie mojej żony z 2006 r. uszczelka jakoś nie jest sparciała...

Uszczelka została prawdopodobnie uszkodzona przy wymianie przedniej szyby (nie wiem jaki był powód wymiany). Czy można tę uszczelkę wymienić, bo fatalnie to wygląda (miejscami widać krawędź szyby)?

  W dniu 27.07.2014 o 13:54, pizza napisał(a):

-nie widzę naklejek na progach.

O jakie naklejki chodzi ? Takie przeźroczyste ochraniające lakier w tym miejscu przed odpryskami ? O czym by to świadczyło ?

  W dniu 27.07.2014 o 13:54, pizza napisał(a):

Poza tym jest ładny, ale ma kilka wątpliwości. W osie ten pakiet chrom mnie rozczulił... no i relingów nie zauważyłem.

Faktycznie pakiet chrom rządzi ;).... relingi były w bagażniku.

 

Dodano: 28 lip 2014 - 00:15

  W dniu 27.07.2014 o 14:13, grotolaz29 napisał(a):

Witam. Kolego jeżeli masz zamiar kupić to podstawa z dowodem rejestracyjnym do serwisu /robią bez opłaty/ sprawdzić przebieg. Następnie zawieszenie silnika-poduszki . Jeżeli masz ponieść koszty opłat ,jak rozumiem jest do opłat to cena zbyt wysoka. No i musisz liczyć się ze spalaniem nie mniej jak 10 l/100km pozdrawiam

Na co trzeba zwrócić uwagę przy zawieszeniu silnika-poduszkach ? Sprawdzę to na stacji diagnostycznej czy ASO ?

Dochodzą opłaty w kwocie 750zł.

10 l/100km ? Rozumiem, że takie spalanie w mieście. Miałem nadzieję na około 8 góra 9 l/100km. Mój obecny ścierwolet łyka 10 l/100km w trasie, a w mieście to już jest wir w baku i 12 l/100km. Więc byłem przekonany, że cokolwiek teraz kupię w benzynie będzie znacznie mniej paliło z uwagi na nowocześniejsze silniki.

 

Czy inni użytkownicy Scenica II 1.6 potwierdzają takie spalanie ?

 

Dodano: 28 lip 2014 - 00:50

  W dniu 27.07.2014 o 17:49, gojgien napisał(a):

Nie jest to jakaś fabryczna bolączka wszystkich sztuk ale usunięcie tej usterki we własnym zakresie zajmuje 10 minut i kosztuje 30gr do złotówki. (wypadnięty jeden kołek, który może być zastąpiony podobnym, albo śrubką M5 z nakrętka)

No taką miałem nadzieję, że z tym sobie poradzę tanim kosztem. Ale użytkownik pizza pisał, że może to sugerować (w połączeniu z brakiem śruby na reflektorze i osłonie/błotniku nad grillem) wypadkową przeszłość... Jeszcze dochodzi wymieniona przednia szyba...

  W dniu 27.07.2014 o 17:49, gojgien napisał(a):
  grotolaz29 napisał(a):

Użytkownik grotolaz29 dnia 27 lipiec 2014 - 16:13 napisał

podstawa z dowodem rejestracyjnym do serwisu /robią bez opłaty/ sprawdzić przebieg.

Nie we wszystkich. W Rybnik Pietrzak- Keller chce mieć za to zapłacone, z Wodzisławia Mentel przeniósł się do Raciborza, (dawniej można było z dowodem się tego gratis dowiedzieć) pozostaje Strumień ale nie wiem jak tam się to odbywa.

Pozdrawiam Pana z za miedzy ;) Nawet nie wiedziałem, że Mentel się przeniósł do Raciborza. Właściciel komisu zapewnia mnie, że przebieg jest zapisywany na karcie/kluczu i nie da się nim manipulować - zapewne "potwierdzicie" słowa tego Pana ;)

 

Aha jeszcze jedno. Dochodzi jeszcze koszt zrobienia rozrządu, bo właściciel komisu oczywiście nie wie kiedy/czy był robiony. Ocenia ten koszt na około 700-800zł - prawda czy fałsz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.07.2014 o 22:50, constantine napisał(a):

może to sugerować (w połączeniu z brakiem śruby na reflektorze i osłonie/błotniku nad grillem) wypadkową przeszłość..

Może nie musi... Jest jeszcze jedno pytanie, która dźwignia? Ta w atrapie czy w środku auta przy lewym słupku, bo i tu i tu są dźwignie do otwierania maski.

Jak w atrapie to owszem, jak ta w środku to niekoniecznie.

To w atrapie to cięgno, dźwignia to ta w środku.

  W dniu 27.07.2014 o 22:50, constantine napisał(a):

Właściciel komisu zapewnia mnie, że przebieg jest zapisywany na karcie/kluczu i nie da się nim manipulować - zapewne "potwierdzicie" słowa tego Pana

Odczyt z karty raczej też tylko w serwisie odczytasz, a karta zapamiętuje stan licznika jaki jest, gdy karta jest w slocie. Tak to przynajmniej obeznani spece z tego forum tłumaczą.

Nie problem obydwie karty na chwilę w slot wsadzić, by stan licznika był w ich pamięci zgodny.

Koszt wymiany rozrządu jest prawdopodobny, pod warunkiem, że koło zmiennych faz rozrządu jest jeszcze w idealnym stanie. Jak już klekocze to i ono powinno być wymienione co podnosi koszt o drugie tyle, jeśli jest wstawiany zamiennik. Przy fabrycznym kwotę kompletu licz razy 3.

A czy koło jest do wymiany dowiesz się jak odwiedzisz komis zaraz po otwarciu i będziesz jako pierwszy zapalał to auto, jak silnik jeszcze jest zimny. Jak KZFR pada, to silnik będzie klekotał jak 20 letni diesel. Czasami nawet nie zapali za pierwszym razem.

 

Dodano: 28 lip 2014 - 04:15

  W dniu 27.07.2014 o 22:50, constantine napisał(a):

Nawet nie wiedziałem, że Mentel się przeniósł do Raciborza.

Już chyba z 2 lata dzwoniąc na poprzedni numer, wszystkie połączenia są do Raciborza przełączane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie kilka słów jako uzupełnienie wypowiedzi. Jeżeli chodzi o listwę wokół przedniej szyby to ma ona to do siebie że z wiekiem wychodzi szczególnie na narożniku górnym po stronie kierowcy. Krawędź szyby wtedy widać i poza dyskomfortem estetycznym raczej nie szkodzi.

 

Kwestia otwierania maski, zrozumiałem że to "co wylata" to dźwignia, czy jak fachowcy mówią cięgno (wykształcenia mechanicznego nie mam) do odblokowania maski po zwilnieniu zamka klamką wewnątrz samochodu. W samochodzie mojej żony uległo uszkodzeniu dopiero po sprawdzeniu twardości tylnego zderzka Passata przy małej prędkości. W moim za to problemem była nieodbijająca sprężyna w zamku maski , psiknięcie WD40 zlikwidowało problem.

 

Co do spalania w silniku 1.6 16V. W poliftowym z sześciobiegową skrzynią biegów średnie spalanie miejskie mieści się w przedziale 9,2-10,2 l/100 km. Przy czym takie wyniki są osiągane przy dynamicznej jeździe, używaniu klimatyzacji itp. Oczywiście każdy samochód potrafi spalić tyle ile się wleje, a nawet jeszcze szybciej niż się wlewa... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.07.2014 o 02:15, gojgien napisał(a):

Może nie musi... Jest jeszcze jedno pytanie, która dźwignia? Ta w atrapie czy w środku auta przy lewym słupku, bo i tu i tu są dźwignie do otwierania maski.

Jak w atrapie to owszem, jak ta w środku to niekoniecznie.

To w atrapie to cięgno, dźwignia to ta w środku.

 

Ta w środku pojazdu przy lewym słupku. Przy zbyt silnym pociągnięciu wypada po prostu i wisi. Nie widać żeby zaczepy/bolce np. były połamane. Po prostu wyskakuje chyba z prowadnic czy otworów - nie przyglądałem się temu dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czyli tak jak myślałem.....

Nie jest to spowodowane stłuczką bo musiało by nie być lewego przodu w tym aucie do samego lewego słupka, a naprawa jak wyżej opisałem, chwila i kilka groszy, do złotówki jak sobie nowy, uniwersalny kołek chcesz zakupić.

Możesz na to konto pojechać z ceną w dół, bo "trzeba dać naprawić" i nie chwal się ile to faktycznie kosztuje ;)

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o klimatyzację to podane objawy jak najbardziej mogą świadczyć o niedoborze czynnika.

Przećwiczyłem to w megance. Po uzupełnieniu czynnika jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.07.2014 o 13:01, pizza napisał(a):

No to mamy jasność a każdy się przynajmniej czegoś nauczył.

Dziękuję wszystkim za szybką reakcję i cenne uwagi. Jestem teraz trochę mądrzejszy w temacie zakupu Scenica :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie wierz w opisy i zapewnienia sprzedawcy. Samochód kupujesz za nie małe pieniądze więc po wstępnych oględzinach i selekcji sprawdź autko na przeglądzie przed zakupowym w ASO. Umów się ze sprzedawcą, że jeśli samochód będzię miał poważne wady (np.wypadkowość, przebieg), a on zarzekał się przed sprawdzeniem, że nie, to wtedy za przegląd niech on płaci. Uczciwy sprzedawca, jesli nie ma nic do ukrycia powinien pójść na taki układ.

Przykład "nierzetelnego" sprzedawcy, Scenic 1.6 16v na łańcuszku rozrządu, ze średnim spalaniem 6L/100:Scenic II

Mi średnio spala LPG 10L/100 połowa trasa, połowa małe miasto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.07.2014 o 16:40, sylwekdm napisał(a):

że jeśli samochód będzię miał poważne wady (np.wypadkowość, przebieg), a on zarzekał się przed sprawdzeniem, że nie, to wtedy za przegląd niech on płaci. Uczciwy sprzedawca, jesli nie ma nic do ukrycia powinien pójść na taki układ.

Nie każdy sprzedawca w komisie musi znać historię sprzedawanego auta.

  W dniu 28.07.2014 o 16:40, sylwekdm napisał(a):

ze średnim spalaniem 6L/100:Scenic II

Mi średnio spala LPG 10L/100 połowa trasa, połowa małe miasto.

To bym nazwał "ubarwianiem", każdy producent "ubarwia" wyniki produkowanych przez siebie pojazdów. Popatrz w katalogi i broszurki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.07.2014 o 17:35, marek_c napisał(a):

każdy producent "ubarwia" wyniki produkowanych przez siebie pojazdów

Tylko mowa jest o handlarzu a nie o producencie. Czy łańcuszek rozrządu też jest ubarwianiem czy już oszustwem?

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!