Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę


Jaworrr

Rekomendowane odpowiedzi

witam, Panowie przymierzam się do zakupu rzeczonej w temacie Meganki. Jestem z Krakowa, do Wadowic mam rzut beretem ale przed wycieczką chciałbym zasięgnąć Waszej rady. Czy warto się interesować tym egzemplarzem?

Zależy mi na silniku benzynowym i dość żwawym. Teraz mam Civic VI 1.4is 90 koni i całkiem dobrze jak dla mnie się zbiera, ale na trasie brakuje mocy.

 

Meganka: http://otomoto.pl/renault-megane-klimatronik-serwisowany-C30960682.html

 

Rozmawiałem ze sprzedawcą. Auto sprowadził ze Szwajcarii. Zarejestrował. Jeździ jego żona.

Dostałem nr VIN: vf1km0u0635719977

Spalanie podobno 8.1 jak zona jedzie 4 km do pracy, a w trasie na 6 biegu do Warszawy 6.4, prędkość max 110 z tempomatem i klimą.

Dodatkowo podaje, że auto ma 141 koni bo jest po lekkim tuningu.

Fabrycznie wg Autocentrum 2.0 i 16V od 2003r ma 135KM.

Sprzedawca jest 'małym' handlarzem. Ma w ofercie dwa samochody, ma zarejestrowaną działalność, wystawia fv.

Ale żeby nie było tak kolorowo? Coś było dłubane przy drzwiach kierowcy. Historia tego uszkodzenia nie jest sprzedawcy znana, twierdzi że albo ktoś chciał się włamać do samochodu, albo zamknął kartę w środku i siłowo ją wydostawał - dla mnie to trochę podejrzane, ale może faktycznie tak było.

Pytanie czy po ew zakupie będę w stanie kupić taką ramkę i zamontować w miejscu uszkodzonej?

Na oględziny jadę ze znajomym mechanikiem.

Jeśli możecie coś podpowiedzieć to z góry dzięki:)

post-73028-0-22488700-1406575056_thumb.jpg

post-73028-0-21114300-1406575067_thumb.jpg

post-73028-0-21338600-1406575081_thumb.jpg

post-73028-0-95724300-1406575088_thumb.jpg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta ramka wygląda rzeczywiście na próbe włamania do pojazdu. Raczej nikt o zdrowych zmysłach sam nie wyłamywałby jej nawet zatrzaskując kartę wewnątrz.

Co bardziej niepokoi to to, że po zdekodowaniu VIN rocznik tego auta to 2003.

Po drugie patrząc od frontu maska krzywo "leży" z prawej strony. Odstaje do góry. Czyli albo zderzak, albo maska plus błotnik było zdejmowane. Nie robi się tego dla widzimisie ;)

Więcej grzechów nie widać na pierwszy rzut oka. Jednakże ktoś przy nim majstrował.

Warto myślę podjechać do salonu Renault i zdekodować VIN wydając taką sumę na auto. Wczoraj się dowiadywałem - koszt pełnej historii 150zł.

Jednakże dzwoniąc do salonu do Będzina miły Pan na serwisie powiedział mi wiele przez telefon. Warto dzwonić po serwisach autoryzowanych w Polsce.

W Częstocowie zapraszali mnie osobiście (by zapłacić na miejscu ;)), w Będzinie podali przez telefon.

 

P.S. Sprawdź czy szyby sa z jednego rocznika no i co z tym rocznikiem. Bo na ogłoszeniu jest 2006 - a w rzeczywistości jest inaczej.

Edytowane przez Szydlak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre oko, faktycznie maska odstaje. Dodatkowo w Renault w Krakowie dowiedziałem się, że przebieg w 6.2013r auto miało 158tyś. Na aukcji (rok później) ma 152tyś...

Rocznika nie udało się sprawdzić Pan nie miał takich informacji w systemie.

2003 to będzie raczej rok modelu, a 2006 egzemplarza? Tak mi wizualnie wychodzi, że jest po lifcie.

Teraz się zastanawiam czy jest się sens w ogóle fatygować do Wadowic, bo albo ktoś sprzedawcę zrobił w balon (ta jasne) albo gość sprzedaje bubla. Mój optymizm bardzo osłabł;/

Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co o tym sądzić. Jeżeli historia pojazdu jest pełna do 2013 to skręcili go o maksymalnie 30000km, zależy jeszcze gdzie jeździł.

Nie ma aut na rynku z realnymi przebiegami od handlarzy, są tylko z mniej lub więcej skręconym ;)

Co do modelu i roku to tu jest coś dziwnego i niezrozumiałego dla mnie.

Zdekodowałem już chyba ok. 15 numerów VIN i we wszystkich rok podawany przez sprzedawcę powielał się z informacją z dekoderów.

Tu jest zupełnie inaczej. Jest to rok modelowy 2003. Dokładna data produkcji 17.07.2004. Poszukaj sobie sam w necie, dekoderów VIN jest od groma.

 

Tu masz przykład auta z numerem VIN podanym:

http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-16v-135km-ks-serwisowa-C33102264.html

Ja już go sprawdzałem i roczniki się zgadzają, gorzej z przebiegiem ale to inna historia ;)

http://vin-decoder.pl/VF1KM0U0629441972

 

Jak masz niedaleko to obejrzeć warto myślę. Zawsze wszelkie niejasności to podstawa do zbijania mocno ceny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Wg mnie samochód to wersja Dynamique, dostępna od 2006 (czyli po lifcie/faza II). Także chyba numer, który masz jest nie do tego auta, albo coś jest bardzo mocno pokombinowane...

 

Pzdr.,

konwil

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mi odpisał, że auto teraz ma 168tyś... ciekawe ile będzie miało jutro :) vin jest ok, dostałem zdjęcie dowodu rejestracyjnego.

Oraz przesłał to:

RAPORT O POJEŹDZIE

RENAULT, MEGANE

SAMOCHÓD OSOBOWY, HATCHBACK

1998 cm³, Benzyna

Rok produkcji: 2006

VIN: VF1KM0U0635719977

Polisa OC: brak informacji o aktualnej polisie

Badanie techniczne: brak informacji o ważnym badaniu technicznym

Status rejestracji: Zarejestrowany

to jest ze strony oficjalnej ministerstwa hatchback a jest kombi ;)

 

Pytanie nadal aktualne, tak całościowo patrząc czy podchodzić do tej oferty czy lepiej odpuścić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już się z tym spotkałem, że sprzedawca podawał inny VIN.

Przykład:

http://otomoto.pl/renault-megane-C29926163.html

 

W ogłoszeniu piękna wisienka, czy tam cokolwiek.

Po zdekodowaniu VIN podanego przez sprzedawcę:

http://vin-decoder.pl/VF1KM0J0H31934979

Czarny metallic ;)

 

Omijaj handlarzy dużym łukiem - chyba, że masz jakiegoś dobrego znajomego który ściąga auta. Cała reszta kłamie mniej lub bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest ze strony oficjalnej ministerstwa hatchback a jest kombi ;)

Nie ma co wierzyć stronie ministerstwa. Moja meganka to HB a na stronie ministerstwa figuruje jako kareta czyli sedan. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poważnie piszesz czy sarkazm?

Poważnie.

Proszę oto dowód w postaci skanu strony.

 

thumb_hosting_zdjec_1406739290__auto.jpg

 

Dodam, że na stronie są błędy w postaci daty wydania karty pojazdu (pokazuje "Data wydania karty pojazdu: 15.09.2005" a wydali przy pierwszej rejestracji czyli 29.07.2003 roku). Brakuje mi w danych jednego przeglądu a były wszystkie robione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po oględzinach: AUTO NIE WARTE UWAGI!

Całe malowane. Lewa strona cała krzywa. Spasowanie tragiczne. Patrząc na lewą i prawą stronę auta ma się wrażenie, że to dwa różne egzemplarze.

Podłużnica w innym kolorze.

sprzedawca nie był zdziwiony, że wyszły kwiotki, wsiadł i odjechał. poluje na jelenia.

Nawet bez pomocy mechanika nie skusiłbym się na ten samochód, także Wam również odradzam.

 

pozdrawiam i dzięki za wpisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!