Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II z silnikiem 1.9 dCi


mpp08

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Obecnie posiadam Renault Megane I phII z silnikiem 1.9 dCi z roku 2002 (ostatni rok produkcji) i jestem zadowolony. Po przejechaniu ok. 60 000 km przez ok. 4 lata aktualny przebieg to 217 000 km. Nie odnotowałem poważniejszej awarii.

 

Naszła mnie jednak chęć na zakup Renault Megane II. Znalazłem w okolicy takie oto ogłoszenie --> Link z ogłoszeniem. W ogłoszeniu znajduje się kilka zdjęć, więc będę wdzięczny za jakąkolwiek opinię. I druga sprawa na co zwrócić szczególną uwagę? Jutro pojechałbym ją obejrzeć. Posiada ona silnik 1.9 dCi.

 

Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu samochodu z zewnątrz zrezygnowałem z niego, gdyż za dużo trzeba by zrobić poprawek lakierniczych. Oprócz tego oglądałem 2 inne Renault Megane w kwocie do 10 000zł i mam wrażenie, że w tej cenie nie uda mi się kupić nic sensownego. Jeden z nich, mimo zapewnień sprzedawcy przez telefon, był wręcz w opłakanym stanie. Moje Renault Megane I wyglądało przy nich na stan idealny i tak w sumie zacząłem się wahać, czy taki przeskok byłby dla mnie opłacalny, bo przecież moje autko technicznie sprawuje się wręcz idealnie.

 

Teraz jeszcze myślę nad Laguną II z roku 2003/2004 z silnikiem 1.9 dCi, ale część ją odradza, część wychwala, np. ten --> Link z ogłoszeniem lub ten Link z ogłoszeniem nr 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jeszcze myślę nad Laguną II z roku 2003/2004 z silnikiem 1.9 dCi, ale część ją odradza, część wychwala

Naprawdę dobry egzemplarz, pewny (poflotowy), dobrze wyposażony (m.in. tempomat), nadwozie, kolor i rocznik ('04) jak w ogłoszeniach powyżej, ok. 160 kkm (udokumentowane) - szwagier sprzedał m-c temu za 11 000 PLN. Wielu chętnych nie było, ale w końcu ktoś kupił. Gdyby nie wiek i to, że to nie kombi, sam się zastanawiałem :D Może pomogłem :)

 

konwil

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Pomogłeś.

 

Jeszcze ostatnie ogłoszenie z Renault Megane II --> Link z ogłoszeniem. Ma dobre wyposażenie. Po długiej rozmowie ze sprzedającym dowiedziałem się, że jest sprawny, turbina po regeneracji z gwarancją na rok czasu jeszcze, rozrząd wymieniony przy 183 000 km. Aktualnie jednakże trochę kopci na wolnych obrotach, komputer pokazuje błąd przepływomierza. Dodatkowo odrobinę poci się olejem i do wymiany jest uszczelka jakaś tam. Nie robił tego, żeby kupujący widział co kupuje. Co o tym sądzicie? Warto podjechać? Żeby się nie okazało, że po wymianie przepływomierza coś będzie nie tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód mi się nie podoba,ale to do sprawdzenia.Wygląda na wymienioną poduchę kierowcy,co zgadzało by się z niewyraźnym przodem.Handlarz,więc można przyjąć,że turbo zrobione najtańszym kosztem a w resztę nie chcą pchać kasy.Ja bym to odpuścił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam po przerwie. A co powiecie Panowie na ten oto samochód? http://olx.pl/oferta/renault-megane-1-5-dci-lift-salon-pl-klima-CID5-ID8C7nZ.html. Strasznie dużo mowy o bezwypadkowości, możliwość dokupienia rocznej gwarancji... Mam do niego nie tak bardzo daleko. Cena chyba jednak nie taka wysoka. Macie może jakieś przesłanki, żeby go odradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowy poleasingowy golas. Nie ma nawet świateł przeciwmgłowych, tylne szyby na korbkę, nie wiem o jakim klimatroniku mowa w opisie, ale żadnego klimatronika on tam nie ma. W obecność ESP też mocno wątpię. Wersja Alize, najbardziej podstawowa.

No i nie widzę naklejek na tylnych nadkolach.

 

Na marginesie, jak ktoś pisze "od rąda w Busku-Zdroju" to nie liczyłbym na nic dobrego... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!