Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Inspuiting Controleren przy agresywnym przyspieszaniu


matik182

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio kupiłem sobie megane 2004 r 1.5 dci 100 koni to ma wszystko ładnie pieknie chodzi elegancko, ostatnio jadę sobiem w jedno miejsce droga szybkiego ruchu przyspieszam do 180 km/h a tu błąd Inspuiting Controleren + service wystraszyłem sie puszczam z gazu i zgasło to i więcej sie nie pokazało jak narazie co to może być jakas kosztowna sprawa czy jak? dodam ze ja jezdże ogólnie tak bardziej powoli nie przekraczam 90 tylko ten raz zaszalałem tankuje na stacji orlen jak cos z góry dzięki i proszę o jakąs podopowiedź

 

 

 

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki - proszę to poprawić !

multipost

Tomik

Edytowane przez matik182
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam ten sam rocznik i też 100 KM. Miałem takie same objawy i z czasem błąd wtrysków pojawiał się coraz częściej. Skończyło się na regeneracji trzech wtrysków i koszcie 1600 pln (bez rachunku). Poszukaj na forum, jest tego trochę.

Edytowane przez bania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wtryskiwaczach opróz komunikatu i kontrolki servis zazwyczaj odzywa się jeszcze gwizdek. Przy zacinaniu się kierownicy pojawia się tylko komunikat i zaświeca się kontrolka servis. Najlepiej sprawdzić przyrządem diagnostycznym co konkretnie powoduje błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadnego dzwieku nie ma i zauwazylem ze to sie dzieje jak przyspieszam pod gorke i jak to jest ta kierownica to jaki koszt naprawy jest ? slyszalem ze mozna to wyczyscic

 

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyścić można, w swoim samochodzie robiłem to sam więc zero kosztów. Oprócz kierownicy wyczyściłem rurę dolotową, tę w kształcie fajki łączącą egr z kolektorem ssącym. Była zawalona syfem i jej przekrój zmniejszył się o około 30%. Przy okazji zaślepiłem egr by powtórnie nie zasyfił mi tej rury. Po tych naprawach komunikat przestał wyskakiwać .

Proponowałbym zacząć od sprawdzenia tej rury czy nie jest pokryta od wewnątrz nagarem. Zajmie to parę minut. Jest umocowana na wcisk i zabezpieczona jedną śrubą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!