Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Odpalanie problem + elektryczny ręczny


Rekomendowane odpowiedzi

Kilka dni temu kupiłem Renault Megane 1.6 16V z 2010 roku, auto od momentu zakupu zachowywało się dobrze, a dzisiaj auto nie chciało odpalić. Po naciśnięciu guzika "Start" auto wydaje głos "cyknięnia" i tyle.

Pojawił się problem także z Elektrycznym ręcznym, samochód każe mi go zacisnąć i auto przy wysiadaniu brzęczy. wajcha od ręcznego miga na czerwono, a na desce rozdzielczej pojawiła się pomarańczowa lampka z kluczykiem.

Jestem laikiem jeżeli o samochody, przepraszam za ewentualne błędy oraz za moją gramatykę, ale jestem roztrzęsiony i zdenerwowany bo nowy samochód, którego mam 3 dni, a już jakieś awarie.

Proszę o szybką odpowiedź.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiło mi się komunikat o tym aby podładować akumulator, aby to zrobić muszę włączyć silnik, a tego nie mogę zrobić.

Czy mogę podłączyć prostownik bezpośrednio na akumulator?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak muszę to tak robię, ale lepiej jest odłączyć klemę minusową i dopiero naładować. Jak się będzie szybko ładować to prawdopodobnie złom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli w teorii podłączenie prostownika bezpośrednio na akumulator nie spowoduje kolejnych awarii ?

 

Edit.

Podłączyłem prostownik bezpośrednio do akumulatora i teraz mam pytanie jak długo powinien sięładować akumulator w ten sposób ? Do wieczora czy wystarczy 20-30 minut aby tylko uruchomić silnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie, ale ręki nie dam sobie uciąć.