Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II phII ciężko pali.


djteo45

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Jak kolego djteo45? Czy megane już dobrze zapala? Ja też mam problem ze swoim autem. U mnie jest kłopot po dłuższym postoju samochód musi trochę pokręcić zanim zapali. Moim zdaniem też jak jest rozgrzany i praktycznie od razu po zgaszeniu uruchamia się go ponownie to nie pali tak szybko jak powinien. Zastanawiałem się czy czasami coś z paliwem jest nie tak tzn czy jest jakaś elektryczna pompka która powinna podać paliwo z baku przed uruchomieniem silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmiana przekaźnika nic nie dała :( nie wiem już co może być, chyba pofatyguje się do jakiegoś znawcy dieslów, ewentualnie wymienie jeszcze gruszkę od pompowania paliwa bo to ona często też łapie powietrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam,

ogółem nie mam już pomysłów na zlikwidowanie usterki, regenerowałem właśnie pompe paliwową jak i zostały sprawdzone wtryski i listwa wtryskowa wraz z czujnikiem i samochód jak palił tak pali... Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 5 tygodni później...

Witam, na dzień dzisiejszy powiem tak. Było zrobione programowanie kalkulatora świec żarowych na 7V tzw szybkiego grzania, do końca nie mam pewności bo nie było to robione przy mnie w serwisie. Wymieniłem filtr paliwa na KNECHT, nowa gruszka paliwa z dwoma zworami zwrotnymi, przewód paliwowy zbrojony dochodzący do gruszki i z gruszki do filtra jak i z filtra do pompy, przekaźnik świec używany o tych samych numerach i nowe oryginalne świece żarowe 7V renault. Wyczyściłem pływak w zbiorniku. Zregenerowałem rozrusznik jak i pompe wtryskową wraz ze sprawdzeniem listwy wtryskowej i czujnika na listwie jak i wtryskiwaczy, które przeszły próbę. Samochód nadal ma ciężko zapalić i nic się nie polepszyło. Zaś po regeneracji pompy nawet chyba jest gorzej bo samochód chwile postoi i ma ciężko zapalić, a przy niskiej temp. nawet za drugim razem odpala. Czy ktoś ma jakieś konkretne pomysły co to może być? Mi wydaje się, że to coś w elektronice...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest stan akumulatora??? z pewnością osłabiony. Najczęstszą przyczyną złego startu jest; czujnik temperatury płynu chłodzącego, czujnik prędkości wału korbowego. Z Twojego opisu wygląda, że masz do czynienia z druciarzami a nie kumatymi mechanikami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sprawdziłem akumulator i ma 100% sprawności i z 600A ma 608A, czujnik płynu też jest dobry a jeżeli chodzi o czujnik wału korbowego to jeszcze nie był sprawdzany ale wydaje mi się, że też jest sprawny bo w czasie jazdy nic się nie dzieje...

 

Dodano: 11 gru 2016 - 15:10

Jutro dostarczą mi nowy przewód przelewów. Wymienie go i zobaczymy efekty, jeśli to nie pomoże to już nie wiem co może być nie tak... http://www.quippo.pl/galerie/p/przewod-przelewowy-82008_6460.jpg

Edytowane przez djteo45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.10.2016 o 00:48, djteo45 napisał:

Zaś po regeneracji pompy nawet chyba jest gorzej bo samochód chwile postoi i ma ciężko zapalić, a przy niskiej temp. nawet za drugim razem odpala. Czy ktoś ma jakieś konkretne pomysły co to może być? Mi wydaje się, że to coś w elektronice...

Reklamować fachowość montażu pompy i jej ustawienie ( Kąt wtrysku, rozrząd, pasek rozrządu ). Podpięcie pod clipa w ASO wszystko powie i wykluczy niesprawność;

- przekaźnika świec używanego,

- czujnika temperatury płynu chłodzącego,

- czujnika prędkości wału korbowego,

- wtrysków,

- pompy wtryskowej,

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przewód dziś wymieniłem i nic się nie poprawiło... W serwisie byłem nie raz i tak się znają że szkoda gadać... Szukam dalej...

 

Dodano: 14 sty 2017 - 20:24

Witam, czy mógłby mi ktoś podać odczyt wartości z komputera tj, temperatura paliwa i temperatura panująca na zewnątrz, macie możliwość sprawdzenia tego na zimnym silniku np po nocy przed odpaleniem auta i po odpaleniu? Jeżeli tak to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.

 

Dodano: 17 sty 2017 - 09:48

Prawdopodobnie problem rozwiązany, przekłamuje czujnik temp. paliwa. Mimo że na dworze jest temp. na minusie to paliwa pokazuje na plusie. Czy jest ktoś w stanie podać mi numer oryginału tej części?

 

Dodano: 18 sty 2017 - 10:31

Czujnik zamówiony. Lecz czujnik nie występuje sam a wraz z przewodami paliwowymi. Przesyłka idzie z Francji więc zejdzie się około 10 dni. Czekam na przesyłkę i dam znać jakie będą efekty.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś otrzymałem czujnik z przewodami, założony, efekty zobaczymy jutro z rana. Trzymajcie kciuki. Ten czujnik znajduje się na przewodzie zasilającym przed pompą, siwa kostka na dwa piny i do niej dochodzą pomarańczowe kabelki w moim przypadku. Łatwo go zlokalizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!