Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

djteo45

Megane II phII Megane II phII ciężko pali.

Recommended Posts

Witam,

posiadam Megane II phII 2.0dci 150KM z 2006r i mam z nią problem. Mianowicie chodzi o to, że samochód ciężko pali np jak długo stoi lub z rana np jadę do pracy na 7:00-ciężko pali, kończę o 19:00 i też ma ciężko zapalić. Nie wiem czym to jest spowodowane, nie pali z pierwszego strzała, a powinna przy tych temperaturach. Świece, akumulator jak i filtr paliwa jest nowy. Czy mógłby ktoś pomóc? W razie czego mogę wysłać filmik z odpalania.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku do ustawienia , układ zapowietrzony ,paliwo się cofa Ja bym obstawiał którąś z tych opcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

układ niezapowietrzony i paliwo się napewno nie cofa, kąt wtrysku to też raczej nie to, myśle że to coś z układem zapłonowym, grzanie świec i te sprawy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy obecnych temperaturach motor powinien palić bez problemu nawet bez grzania świec więc to raczej nie to. Szukał bym gdzieś indziej cofające się paliwo, zapowietrzanie, słaba kompresja, za niskie ciśnienie na Litwie CR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziś sprawdziłem czy świece są sprawne a mianowicie kabelek pod plus w akumulatorze i lekko dotykałem świec, 3/4 w ogóle nie iskrzyły więc raczej padnięte, iskrzyła tylko jedna i to lekko...

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To wymień komplet i szukaj dalej.Minimum NGK.

Edytowano przez krzychu73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Proszę o informację ile wytrzymują świece żarowe? moje mają przejechane prawie 40 000 i ostatnio też mam problemy z odplaniem, a jak odpali to szary dym z rury. Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem wszystkie cztery świece, założyłem bosha szybkiego grzania bo innej firmy do tego modelu silnika nie znalazłem, samochód teraz pali znakomicie, odpala z pierwszego strzału bez żadnego ale :)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

 

Dodano: 05 gru 2014 - 12:03

Po zmianie świec jakiś czas było wszystko oki, ale znowu zaczyna palić ciężko, myśle że może to być przekaźnik świec żarowych, ale sam już nie wiem...

 

Dodano: 07 gru 2014 - 11:00

Odkryłem następną rzecz, na początku walnięte były świece jak pisałem, stojąc z przodu samochodu świece licząc od lewej 1,2,3 działała a 4 walnieta, zmieniłem świece, założyłem BOSH koszt 280zł, przez jakiś czas megi paliła dobrze, lecz ostatnio znowu to samo, wczoraj sprawdziłem świece i znowu to samo, 1,2,3 działają a 4 walnięta, co to może być że pali tylko jedną świece w tym samym miejscu? Pomocy

Edytowano przez Prezes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po wymianie miałeś przestwaiony sterownik na świece szybkiego grzania ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tzn? Co masz na myśli? Wiem że zakładałem ostatnio świece z białym oringiem a to podobno oznacza świece szybkiego grzania. Myślisz że wcześniej były założone świece wolnego grzania z czarnym oringiem i trzeba podpiąć kompa i zmienić na szybkiego grzania po zmianie świec?

 

Dodano: 10 gru 2014 - 16:07

Dziś byłem w serwisie i przedstawiłem i problem, powiedzieli, że trzeba wymienić na nowo świece (oryginalne 455zł), następnie zrobić reprok na świece szybkiego grzania (podobno powinny być 7V a nie 11V tak pokazuje ich program wpisując nr VIN) i wgrać nową mape wtryskową (wymiana świec i reprok i wgranie mapy wtryskowej 150zł) razem 605zł i rok czasu gwarancja. Co wy na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli założyłeś świece szybkiego grznia i nie przprogramowałeś sterownika nic dziwnego że się spaliły, świece szybkiego grzania mimo że są na 7V zasilane są tak samo jak wolne czyli powiedzmy 12V, różnica jest w czasie podawania na nie napięcia w świecach szybkich sterownik podaje napięcie krócej przez co jej rozgrzanie następuje szybciej i świeca nie zostaje spalona (dlatego sterownik trzeba przeprogramować), możesz wymienić świece gdzie indziej np tam grzie robiłeś to wcześniej ale wcześniej sterownik musi być przeprogramowany, w ASO może zapłacisz więcej ale masz zrobione kompleksowo i wiesz gdzie reklamowac jak będzie coś nie tak, na forum laguny znajdziesz więcej informacji na ten temat bo tych aut z silnikiem 2.0dci było więcej, albo szukaj kogoś kto zna się na "renówkach" w Twojej okolicy

Edytowano przez newfsw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oki, dzieki za info. Decyzja podjęta że ruszam do ASO. Dam znać jak to wyszło. Pozdrawiam.

 

Dodano: 18 gru 2014 - 21:49

A więc tak, byłem w serwisie i zakupiłem u nich świece przypisane pod numer VIN czyli 7V, przy odbiorze auta powiedziano mi że wymieniono świece na nowe ale pytając czy zmieniali coś w komputerze powiedzieli że nie było takiej potrzeby. Lecz auto nie pali jeszcze tak dobrze jak powinno od strzału a na dworze +5 stopnia. Jest poprawa ale to jeszcze nie to i teraz sam już nie wiem co jest grane...

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy wymianie świec, zgrywali oprogramowanie i potem od nowa przyuczali.

Nie było problemów ale trochę czasu to trwało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znowu czwarta świeca jest spalona, wczoraj sprawdzałem. Mi wogóle komputera nie podłaczali pod samochód, stwierdzili że nie było takiej potrzeby. Więc może to ma jakieś znaczenie żeby go podłaczyć i przyuczyć. Na poniedziałek jestem umówiony do serwisu, mają za free szukać przyczyny. Bede im kazał też przyuczyc kompa samochodu na nowo.

 

Dodano: 22 gru 2014 - 12:35

Jade do serwisu, ciekawe co dziś zrobią, dam znać jak wróce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robisz to to chyba w jakimś garażowym serwisie.

W ASO by chyba takich klocków nie zrobili, choć w PL to mnie nic nie dziwi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...