Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pożegnanie z renią


rafal198128

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie, chciałbym się serdecznie pożegnać z gronem bardzo mi pomocnym jak zaszła potrzeba forum. Po walce stoczonej z moim Scenickiem postanowiłem się go pozbyć i też tak zrobiłem, po problemach z odpalaniem później to już w ogóle nie chciał odpalać jak się okazała brak kompresji na 3 z 4 tłoków, po wymianie i regeneracji pompy po wymianie silnika przeszła mi już ochota na posiadanie raz diesla dwa renault, choć dodam, że zawsze jeździłem tą marką. Życzę wszystkim tutaj jak najmniej napraw jak najmniej problemów z renówkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja też, Scenic zostaje w rodzinie, przekazany w dobre ręce czyli córki a ja obecnie też "francuzem" ale C4 Picasso. Mam nadzieję, że C4 będzie co najmniej tak dobry jak Scenic, który tak naprawdę nigdy mnie nie zawiódł.

Oczywiście z forum się nie żegnam, zostaję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm , które 2.0 tdi z 2004 -2006? Bo znam takie: BKD;BDK;AZV;BLB;BRC;BPW;BRE;BMN;BMM;BKP;BMA;BMR. Potrafisz wskazac które jest tak awaryjne ze mnie zmusi do powrotu? Bo wiesz użytkuję jedno z nich i jak sie postaram to do konca roku bedzie ok 290 tys km i jakos awarii nie widac.

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po problemach z odpalaniem później to już w ogóle nie chciał odpalać jak się okazała brak kompresji na 3 z 4 tłoków, po wymianie i regeneracji pompy po wymianie silnika przeszła mi już ochota na posiadanie raz diesla dwa renault

Szkoda tylko kolego, że nie podałeś przyczyny problemów z odpalaniem w wątku który założyłeś, zostałoby dla potomnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm , które 2.0 tdi z 2004 -2006? Bo znam takie: BKD;BDK;AZV;BLB;BRC;BPW;BRE;BMN;BMM;BKP;BMA;BMR. Potrafisz wskazac które jest tak awaryjne ze mnie zmusi do powrotu? Bo wiesz użytkuję jedno z nich i jak sie postaram to do konca roku bedzie ok 290 tys km i jakos awarii nie widac.

Ogólnie 2.0 TDI nie mają dobrej reputacji, każdy kto interesuje się motoryzają to wie. Przykładowo wystrzegać się należy silnika o kodzie BLB... gwarancja kosztownej naprawy. Omijać należy też silniki 16V. Może masz już silnik po gruntownej naprawie w przeszłości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam...takie gadanie, na forum audi powiedzą odwortnie, a zkrytykują wszelkie dci...wszystko zależy od tego jak z danym motorem postępuje jego właściciel..

 

sam miałem kilka audiolek z 2.0 tdi i nie narzekałem, większych problemów, ale drugi kupi zajechanego ulepa, padnie mu motor po kilku miechach i od razu fama, że jakoe to 2.0 tdi paskudne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 znajomych którzy kupili po 2007 (i to ponoć po 2007 są poprawione według VW) nowe w salonie Passaty 2.0 TDI. Gwarancja się skończyła, na naprawy jednego i drugiego poszło z własnej kieszeni ponad 3 tyś zł w obu przypadkach.

 

Krótka lekturka sprzed kilkunastu dni: http://www.auto-swiat.pl/uzywane/volkswagen-passat-2-0-tdi-po-100-tys-km-pacjent-specjalnej-troski/2ncb4

 

I kolejna lekturka sprzed 2 dni: http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/testy/news-uzywana-alfa-romeo-lepsza-niz-vw-passat,nId,1505166#iwa_item=7&iwa_img=1&iwa_hash=46650&iwa_block=automotive

 

:)

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez sensu takie wyliczanie, bo mógłbym teraz zapodać setkami lagun z 1.9 dci mijanymi na autostradach z awariami silników itp., znam naprawdę dużo ludzi z 2.0 tdi, którzy chwalą sobie, robią spore przebiegi i nic większego nie naprawiają

<><><><><><><><><><>><><><><>

generalnie z samochodami teraz jest tak, że zależy jak się trafi i z jakiej taśmy auto zjechało

<><><><><><><><><><>><><><><>

jeden zrobi 500 kkm bez remontu, a drugi po 150 kkm będzie wymieniał silnik

<><><><><><><><><><>><><><><>

sam miałem adr'a w poprzednim audi, nalatane ponad 400 kkm bez remontu i silnik w naprawdę ładnym stanie, a znajomy ma ten sam motor 180 nalatane i nadaje się do remontu, bo mocy zero

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Omijać należy też silniki 16V. Może masz już silnik po gruntownej naprawie w przeszłości?

Mam 16v i mam go bardzo długo tak że gwarantuje że naprawy gruntownej nie miał, generalnie oleje i rozrząd.

 

Dodano: 28 wrz 2014 - 12:45

Gwarancja się skończyła, na naprawy jednego i drugiego poszło z własnej kieszeni ponad 3 tyś zł w obu przypadkach.

Możesz mi wierzyć że taki wydatek to przy problemach jakie miałem z MII 1.5 dci to pikuś . A kupiłem 1.5-roczne auto z przebiegiem poniżej 50 tys i nie pojeździłem. Teraz ma wyrobioną opinię -Megankę II owszem ale tylko benzyna-bo też miałem nawet 2 i da się jeździć.

Edytowane przez p.zyga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem lekko uszkodzoną z pełna dokumentacja przebiegu i sam po nią byłem u Niemca ,który oczywiscie płakał jak sprzedawał.Po pół roku eksploatacji kpl wtrysków + pompa-a wtedy wtrysk do 74 kw to ok. 1.2tys zł.Prawie 2 latka spokoju i powtórka mimo tankowania na sprawdzonych stacjach, ale tym razem znajomy magik z 8 zreanimował mi 4 . Niecałe pól roku dalej turbo i stuki w silniku. Wymiana silnika-i na sprzedaż-niecałe 90 tys km- komus pewnie prezent zrobiłem.Nie liczę awarii elektryki, blokady kieronicy,HF itd.Generalnie w tamtym okresie robiłem roczne ponad 40 tys km a tym autem zrobiłem tyle łącznie.

Edytowane przez p.zyga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Clio 3 dCi 86 KM z 2006 roku nic się nie dzieje. Przebieg stuknął 145 tyś, nie chce się zepsuć. 10 lat temu Renault zalecało wymianę oleju co 30 tyś km, to za dużo na panewki i nie tylko. Układ wtryskowy Delphi podobno był wadliwy w latach 2001-2004, pod koniec 2004 poprawiono. HF bywało kapryśne fakt, szwankowały przyciski w drzwiach. Na szczęście poprawiono to na stałe (potwierdzone przez znajomych w Lagunie III i Meganie III).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!