Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lpg do megane RS 225


Moti

Rekomendowane odpowiedzi

Stag qbox basic/ tech 204, kme nevo

kme tur twin/prins turbo

wtryskiwacze Napoleon

miedź 8mm, wielozawór super, wzmocnienie wnęki koła zapasowego (tzw. "pająk" pod butlę), emulator wskaźnika paliwa Landi renzo bądź wykonać samemu wg. schematu użytkownika "Lewy".

Jedyny słuszny zestaw 4 generacji do tego samochodu.

Kumaty gazownik + do tego staranne strojenie na korekty + AFR. Na podkarpaciu nie znajdziesz sensownego gazownika.

Edytowane przez Marek_07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 3600 powinienieś się maksymalnie zmieścić. Nie oszczędzaj na instalacji, a dopiero po jej założeniu, bo można potem płakać. Przewidziałem zestaw z zapasem na mody silnika.

Edytowane przez Marek_07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpytaj w GCS Tuning (Skawina pod Krakowem) o gościa o ksywie "Struna"- polecam jego na strojenie, a montaż to Ci podpowie co i jak lub Adam Rogowski w Snopkowie pod Lublinem (ale On Ci tego zestawu, który poleciłem nie zamontuje, tylko wciśnie awaryjny reduktor AC R01 250 i równie awaryjne Hany niebieskie- z brakiem wizji na podnoszenie mocy).

To warsztaty, które znam najbliżej Ciebie. W obu przypadkach możesz się powołać na moje polecenie, może coś zrzucą z ceny.

Edytowane przez Marek_07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czakram w Tarnowie, robiłem tam LPG do 2,0 16V F4R i 1,4TCe + chip, a mój znajomy robił tam Espace 2,0T 170KM i chip na 211KM.

Mają tam hamownię i świetnych instalatorów oraz genialnego gościa znającego doskonale silniki Renault.

Potrafią tam zagazować wszystko, Rudego 102 i Papa Mobila też :-)

Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Poza brakiem wcinania w układ chłodzenia i obecnością pompy nie widzę różnicy. Gaz i tak nie pójdzie wtryskami benzynowymi we wtrysku pośrednim (takim jak w rs), a będą dodatkowe wtryskiwacze gazu.

Fakt faktem to najlepsze instalacje o największych możliwościach sporego przyrostu mocy/momentu na gazie. W 4 generacjach przy dobrym zestrojeniu można uzyskać delikatną poprawę względem benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że masz dodatkowe wtryski do gazu ale ten jest w stanie ciekłym nie lotnym co oznacza czasem nawet lepsze parametry niż na benzynie a do tego nie powoduje podwyższonego zużywania silnika jak w przypadku podawania LPG w postaci lotnej (czyli suchej). Kolejnym plusem jest kompletny brak potrzeby jak to piszesz "dobrego zestrojenia" bo tutaj za wszelkie parametry pracy na LPG odpowiada oryginalny komputer auta a nie jakiś dodatkowy od LPG, który trzeba dopasować do konkretnego auta. Z Vialle nie trzeba jeździć na jakieś regulacje i inne cuda. To są dla mnie zdecydowane zalety tego rozwiązania.

Używałem kilka aut z sekwencją BRC i chwaliłem sobie nie powiem ale od czasu, kiedy mam Vialle do dopiero sobie chwalę :-)

Jeżeli tylko budżet pozwala z "całego serca" polecam.

Edytowane przez bamilek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyprowadzę Cię z błędów: nie ma pojęcia suchego paliwa (zdefiniuj, znajdź artykuł naukowy, a nie powielaj suchych teorii gazowników sprzed X lat), benzyna, gaz w 4 i 5 generacji przelatują przez fragment kanału dolotowego oraz zawory w tej samej lotnej postaci. Gdybyś zobaczył odparowaną próbkę benzyny i mieszaniny lpg (o objętościach adekwatnych do wyrównania kaloryczności- a więc takich jak dobieramy podczas strojenia), uświadomiłbyś sobie jak na prawdę tłusty jest gaz, a jak sucha jest benzyna.

Za parametry lpg w Vialle odpowiada komputer z Vialle, a nie oryginalny silnika (tak było jedynie w Koltec, które diagnozowane były przez obd). Jak najbardziej ustawia się to tak samo jak i 4 generację w trasie. Mamy mniejszą liczbę zmiennych (ciśnienie, temperatura lpg) co przyspiesza proces, autoadaptacja nie załatwia sprawy nawet w Vialle.

Zgodzę się z tym, że można te instalacje polecić. Aktualnie Vialle ViquidSi montowałbym do swojego samochodu.

Edytowane przez Marek_07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po raz kolejny założyłem BRC, tym razem z lubryfikacją elektronicznie sterowaną, zbiornik 70l w kole, strojenie AFR i hamownią.

1,4TCe miał fabrycznie 137,6KM po zestrojeniu na hamowni 162,2KM, całość kosztowała 4,6kzł za Vaille trzaba by dać pewnie 2 razy tyle.

Pawnie mój kolejny Scenik będzie z 1,6TCe 200KM na wtrysku bezpośrednim, wtedy można pomyśleć o Vialle, może będzie tańsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!