Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie tarcze na tył z elektrycznym ręcznym?


Rekomendowane odpowiedzi

Odkładałem wymianę ale dziś mnie dopadło grzanie się hamulców - blokuje się tłoczek. Przebieg 40 tyś. i tarcze mają 7,03mm czyli do wymiany. Znalazłem oryginały 432006506R - 432007556R za 450zł komplet w internecie, cena dobra ale trwałość taka sobie. Możecie coś innego polecić w rozsądnej cenie? Klocki pewnie kupię TRW na tył.

Przy okazji... na przodzie został mi milimetr do granicy tarczy (jest 24,4mm z 26mm nominalnych) i chyba tylko wymienię klocki na ATE lub TRW - czy też lepiej całość? Znalazłem tarcze Zimmerman, które mają dobre opinie za ok 150zł - wiadomo to dodatkowe 300zł ale gdyby znów za pół roku wymieniać to też szkoda roboty i kolejnych klocków.

Przednie tarcze "szurają" podobnie jak tylne tyle, że jeszcze nie łapią i nie grzeją się. Kupiłem smar ATE do tłoczków i drugi do slidepinów i zacisków bo trochę to ich zapiekanie się mnie martwi przy tak młodym aucie i małym przebiegu. Chętnie poznam Wasze doświadczenia i opinie o tym co napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem takie tarcze za 460zł, poprzednie wytrzymały 120tyś na tych mam zrobione około 5 tys i nie wykazują żadnego zużycia, przód mam zimmermana a klocki przód i tył A.B.S.

przód zrobił około 20tyś i wszystko w jak najlepszym porządku.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Liso, czy w Twoim zestawie oryginalnych tarcz tylnych znajdowały się również nowe nakrętki piast i dekielki na piasty?

Czy pamiętasz może rozmiar nakrętki na piastę, jaki rozmiar klucza użyć?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik pracujący na biegu jałowym, wciskam i trzymam "pedał" hamulca nożnego, jednocześnie wciskam (nie ciągnę!) i trzymam przycisk hamulca ręcznego oraz wyłączam silnik przyciskiem start/stop. Po tej operacji ręczny się nie zaciągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana wygląda tak że najpierw stosujesz procedurę wcześniej przeze mnie opisaną, później zdejmujesz koło, zacisk i wkręcasz oraz wciskasz tłoczek. Niektorzy pomagają sobie ściskiem stolarskim i kluczem do tarcz ze szlifierki kątowej. Ja w Scenicu II robiłem to przy pomocy zwykłych kombinerek. Dociskałem i kręciłem równocześnie. W Scenicu III jest tak samo.

Edytowane przez olmas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!