Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem megane III grandtour 1.6 16V (mam nadzieję że szczęście będzie trwało długo- to mój pierwszy renault)

Jestem też po pierwszej naprawie w serwisie. Wymieniana była uszczelka pod głowicą zaworów. Po wymianie zauważyłem, że po wrzuceniu na luz, wciśnięciu sprzęgła obroty silnika zatrzymują się na 1000 dopiero po chwili spadają do 750 może 800. Normalka czy nie ? Przed naprawa nie zwruciłem zwróciłem na to uwagi ale chyba od razu spadały do 750 równiutko

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

bilczur

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelka pod głowicą czy pod pokrywą zaworów, bo to jakby zupełnie co innego. Nie powinno mieć to wpływu na wysokość wolnych obrotów. Jeśli coś ci się zawiesza to raczej jest kwestia przepustnicy. Powinno wystarczyć czyszczenie. Poszukaj na forum a na pewno znajdziesz właściwe informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Tam nie ma żadnej uszczelki, do uszczelnienia używa się silikonu.

2) Podwyższone obroty są na zimnym silniku czy cały czas? Jeżeli to pierwsze to masz nieszczelność na dolocie. Gdzieś dostaje się lewe powietrze.

3) Do naprawy prawdopodobnie był odpinany akumulator, możliwe że ECU straciło ustawienia przepustnicy, masz elektroniczną. Możesz ją spróbować przyuczyć przez 2-3 krotne włączenie zapłonu bez uruchamiania silnika, a następnie zostawić do pełnego nagrzania silnika, ma się włączyć wentylator na chłodnicy. Obawiam się jednak, że to nic nie pomoże.

4) Naprawa została wykonana przez ASO, czyli zostawiłeś im trochę kasy - jedź z reklamacją. Nawet gdyby naprawa wykonana była na gwarancji to i tak musisz do nich wrócić.

5) Zanim cokolwiek zrobisz, sprawdź czy masz wyłączoną klimatyzację, bo jak jest włączona to obroty mogą być podniesione w zakresie 900 - 1100 rpm, zależnie od konkretnego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!