Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane 2 jak sądzicie warto?


kobeee83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem laikiem co tyczy się samochodów ale znalazłem fajną meganeczke i będzie to moje pierwsze "reno" w życiu.

Czy po tym ogłoszeniu myślicie że warto? Bo cena w miarę stąd moje zapytanie jak oceniacie po zdjęciach?

Podaje link do ogłoszenia.

http://otomoto.pl/renault-megane-klimatyzacja-kpl-kol-zimowych-na-alufel-C35476630.html

Proszę o pomoc w podjęciu decyzji i z góry dziękuję:)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez kobeee83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód na zdjęciach wydaje się być ok, ale warto go obejrzeć z kimś kto się zna na mechanice, ew. podjechać z nim na stację kontroli pojazdów.

 

Może napisz coś więcej, jakie masz wymagania co do samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie o to mi chodziło co sądzą ludzie znający się na tym:) Podstawą dla mnie jest aby nie inwestować i jeździło a przebieg tutaj fajny rocznik też więc blachy będą ok ale ciekawi mnie czy to nie bylo bite stąd te przeróbki. Tak po oględzinach planuję jechać na stacje do renault niech to obejrzą czy nie jest za bardzo zajechane:)Ale wizualnie wygląda na zadbane:) I ta cena w komisie całkiem niska stąd moje podejrzenia.

Edytowane przez kobeee83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj dokładnie treść ogłoszenia. Auto jest powypadkowe. Na pewno przód i to niedokładnie spasowany. Tył do sprawdzenia i nie sugeruję się wyłącznie brakiem literek z nazwą modelu.

Myślę, że jeśli będziesz jednak upierał się przy zakupie tego sprzętu, to obowiązkowo kanał i trzeba sprawdzić calusieńką podłogę.

Auto w środku wypicowane,jednak tu i ówdzie widać ślady dość brutalnej eksploatacji.