Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Grand Scenic


RobercikN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem posiadaczem Scenica I ph I 1.9dti i nadchodzi czas za zmianę na coś świeższego. Mój już ma 312 tyś przebiegu i 16 lat. Przez ostatni miesiąc przejrzałem setki ogłoszeń ze Scenicami i mój typ to

Grand Scenic 1,9dCi 130KM z ciemną tapicerką 7 os.

Mój budżet to 20 tys zł i nie chciałbym się w tej kwocie zamknąć (samochód + naprawy/ konieczne wymiany). Niestety jestem zielony w temacie zakupu samochodu po obecnego scenica mam po teściu i dobrze nim mi się jeździ jednak zaczyna to być skarbonka bez dna.

Mój pierwszy typ to 2008r 237tys chyba full opcja bez skóry

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-kolorowa-navi-6-biegow-po-lifcie-manual-C35882910.html

 

Drugi 2006r 195 tys

http://allegro.pl/grand-scenic-1-9-dci-klima-alu-pnorama-dach-i5062207677.html

 

Podpowiedzcie jakie rzeczy trzeba powymieniać po zakupie auta i jaki jest orientacyjny koszt. np. czy rozrząd od razu wymieniać w takim samochodzie..

Zauważyłem że kolega z forum sprzedaje swojego Scenica, jak on wypada waszym zdaniem w porównaniu do tych dwóch co podałem?

http://megane.com.pl/page/gielda/ogloszenia-sprzedazy.html/_/sprzedam-w-dobre-rece-r155

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba (na pewno pierwszy, jak jest w Holandii nie wiem) wyrejestrowane, więc jazda testowa, czy wrócenie na kołach nie wchodzi w grę. Nie daj sobie wmówić, że wystarczy kupić OC. Wg polskiego prawa nie wolno się poruszać niezarejestrowanym pojazdem po polskich drogach, w razie kontroli 500 zł mandatu i laweta, a w razie wypadku nawet nie chcę pisać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...