Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup pierwszej Megane II


puuma

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie chciałbym bardzo serdecznie wszystkich powitać, z racji iż jest to mój pierwszy post na forum ;-)

Od dłuższego czasu przymierzam się do zmiany mojej wysłużonej cliówki z 98 roku, na coś nowszego. Początkowo myślałem o scenicu II, bo bardzo mi się podoba ich wygląd, ale nie lubię wozić powietrza niepotrzebnie. Zacząłem się przyglądać megankom. Pod uwagę brałem wersję kombi i "żelazko" no i żelazko wygrało.

Prosiłbym Was drodzy użytkownicy forum i szczęśliwi posiadacze meganek (i wgl posiadacze renault) o opinię na temat tego modelu.

Z góry pięknie dziękuję za wszystkie opinie/uwagi odnośnie autka.

Link: http://www.autazeuropejskichsalonow.pl/oferta/more/1140.html

Pozdrawiam Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem na telefonie więc mogłem coś przeoczyć. Fotel kierowcy trochę zużyty a kapsel na gałce zbyt ładny wg mnie. Do sprawdzenia tył brak napisu renault na klapie i brak naklejki elf na szybie tylnej. Pas przedni skorodowany mocno w porównaniu do mojego. Silnik o podwyższonym ryzyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaag brak naklejki na szybie to wg mnie nic podejrzanego. Mój ojciec jak tylko kupił nowy samochód, przyjechał nim do domu to zdarł wszystkie naklejki z niego typu ( Toyota lider niezawodności, Nr 1 w rankingach, naklejki dealera itp.) Kiedyś wymieniałem tylną szybę bo spod samochodu wojskowego wyleciał kamień jak auto stało na parkingu przy drodze. Fotel dość mocno zużyty w stosunku do gałki zmiany biegów. Wg mnie podejrzane jest pod maską. Brak plastików osłonowych, dość mocno zardzewiały pas przedni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za opinie. Przyznam szczerze, że nawet nie zauważyłem tych rzeczy o których napisaliście.

Poszperałem trochę w internecie i znalazłem jeszcze takie oto cudeńka:

Link 1: http://otomoto.pl/renault-megane-1-5-dci-105-km-sport-way-C35306103.html <--- wydaje się najfajniejsza i najlepsza zarazem

Link 2: http://otomoto.pl/renault-megane-1-9-dci-ful-opcja-klimatronik-6-biegowa-C35751418.html

Link 3: http://otomoto.pl/renault-megane-klimatronic-alu-1-9-dci-C35932418.html

 

Nie wiem dlaczego, ale auto z linku 2 i 3 moim zdaniem, to jest ten sam samochód. Ale mogę się mylić.

Co o nich sądzicie?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie auto w środku wymęczone.Kłania się również dyskoteka na zegarach. Przód wygląda na to,że był robiony a nie jestem pewien,czy poduszka w kierownicy nie była wymieniana.

Auto nieopłacone,bez tablic więc jazda próbna jest niemożliwa. Korozja - auto jest z Holandii. Do weryfikacji książka serwisowa (chyba,że są faktury za części i robociznę) oraz rzeczywistą datę produkcji - mnie wyskakuje rok modelowy 2003. Jako minus silnik oraz hak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

 

To jest opinia o samochodzie z pierwszego postu.

Teraz bardzo ładnie proszę o opinie o następnych autach, które przedstawiłem ;-)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.13 – cytowanie Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisywałem Wejherowo, kiedy weszły trzy linki. I może od końca - nr.3 Grudziądz - Handlarz z prawdziwego zdarzenia. Ostrzeżeń przed jego przekrętami jest sporo, więc nawet nie patrzę na tą poskładaną do kupy maszynę. Dwójka, również Grudziądz. Przód i prawy tył do sprawdzenia. Zwróć uwagę na fotel pasażera oraz uchwyty na drzwiach i na to, że nic nie ma o serwisowaniu. Dodatkowo-ubezpieczenie zaraz się kończy.

Jedynka- auto z Francji więc cała buda do sprawdzenia (ciemny lakier, więc naklejek nie widać, nierówno spasowane elementy porównując lewą i prawą stronę). Silnik podwyższonego ryzyka a handlarz pisze "...nie zawodnym..". Przebieg do weryfikacji.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne podejrzenia co do dwójki i trójki. Co do jedynki, to masz na myśli szparę między maską a reflektorem? Bo ja tam widzę różnicę tylko.

Gdyby się okazało, że nie ma naklejek, to nawet nie warto się nad nim zastanawiać?

Bo powiem szczerze, podoba mi się i z zewnątrz i z wewnątrz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewa strona duża szczelina na wys. słupka B (między drzwiami). Prawa - duża szczelina między przednim błotnikiem a drzwiami.Wiem co kupują we Francji i z tego względu tego auta bym nie chciał - ale to moja prywatna opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do autka z pierwszego linku, ja bym nie brał osobiście auta z hakiem, nie wiadomo co ciągnął i jak bardzo wysilał to 1,5 dci, poza tym faktycznie boczki i fotele są bardziej zużyte niż w moim przy przebiegu 190k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Trochę się nie odzywałem na forum, ale szukałem ciągle czegoś ciekawego dla siebie. Temat więc wraca jak bumerang.

Znalazłem dzisiaj taką oto ofertę: http://lander.otomoto.pl/renault-megane-1-6-pl-1-wl-100-oryginalny-lakier-C36110787.html

 

Co sądzicie o tym autku? Przebieg nie za duży (o ile prawdziwy), wyposażenie całkiem spoko. Z tego co zauważyłem to nie ma tempomatu, a tak to cała reszta rzecze niezbędnych chyba jest.

Zastanawia mnie fakt, że jest napisane, że auto z polskiego salonu. Jednakże na jednym zdjęciu widać na komputerze napis po angielsku. Czy to jest normalne?

 

Z góry dziękuję za pomoc w ocenie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie fakt, że jest napisane, że auto z polskiego salonu. Jednakże na jednym zdjęciu widać na komputerze napis po angielsku. Czy to jest normalne?

Auto jest z przed liftingu, więc jest to całkowicie normalne.

Dopiero M/S II ph II miały polską wersję językową do wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, dziękuję. Czyli jedna rzecz wyjaśniona ;-)

Pozostaje pytanie, czy Wy doświadczeni forumowicze i posiadacze Meganek, widzicie coś niepokojącego, co widać na zdjęciach?

Możliwe, że jutro pojadę zobaczyć to auto osobiście. Na co należy zwrócić uwagę?

I co na jego temat sądzicie Wy, czy warto się tym interesować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!