Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup pierwszej Megane II


puuma

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem i oglądałem osobiście. To auto miało duuuży wypadek jeśli nawet nie dachowało. Z przodu zderzak nie pasował z każdej strony z niczym. Szpary między maską a reflektorami a bokami. Brak naklejki na jednym progu. Z tyłu zderzak też nie pasuje ani z lewej ani z prawej strony. Wgl cały bok od strony kierowcy jakoś tak dziwnie wyglądał z bliska. Normalnie masakra, na zdjęciach wyglądało ładnie i w rzeczywistości też, ale z daleka tylko. W ogłoszeniu informacja, że ma przejechane 152 tysiące, kpina. Gałka zmiany biegów wygląda jakby miała z 250 tys km. Już nie wspomnę, że widać ślady niechlujnej polerki na aucie.

 

Jakby ktoś był zainteresowany, to odradzam.

 

Nic to, szukam dalej czegoś ciekawego dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko pobieżnie rzuciłem okiem, więc nic dokładnie nie mogę powiedzieć. Ale od tego handlarza to trzymał bym się chyba raczej z daleka. Na każdym aucie jakie tam stało było widać polerkę...

 

Dodano: 04 mar 2015 - 10:34

Pojawiła się dzisiaj taka oto ciekawa oferta samochodu.

http://ogloszenia.trojmiasto.pl/motoryzacja-sprzedam/renault-megane-2008-climatronic-polski-salon-ogl9586234.html

 

Powiedzcie proszę, co o nim sądzicie i czy cena za auto jest odpowiednia.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komora silnika i silnik wizualnie okropnie zaniedbane , zastanawiające jest czy właściciel tak dbał o inne rzeczy eksploatacyjne , napewno niebawem będzie sprawa rozrządu , w książce jest napisane co ile lat lub kilometrów , warto zwrócić uwagę na stan tylnych tarcz hamulcowych i maglownicę czy ma luzy , brak napisu renault na tylnej klapie w tym roku, powinien tam być .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia cały przód - maska nie zgrywa się z sąsiadującymi elementami. Zresztą i tył warto przejrzeć. Im więcej razy oglądam zdjęcia meganki tym bardziej wydaje mi się, iż była malowana i to ze dwa razy. A z tego co znalazłem 3,5 roku temu ta sama osoba wystawiała użytkowane przez kobietę twingo.

I co do treści ogłoszenia- za wiele nie napisane. http://otomoto.pl/renault-megane-ii-C36194327.html - tu jest nieco więcej. Zauważ krótkie ubezpieczenie i przegląd. Warto sprawdzić owe serwisowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za pomoc. Możliwe, że jutro uda mi się podjechać o obejrzeć osobiście to cudo.

Mam jeszcze takie pytanie, bo zauważyłem, że większość meganek ma tą plastikową pokrywę od silnika, a w tym ogłoszeniu tego nie ma. Czy to może oznaczać, że coś się dzieje z silnikiem i było przy nim grzebane niedawno, bądź cały czas jest coś robione, czy jej brak o niczym nie świadczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To o czym piszesz, ta nakładka na silnik nie występuje we wszystkich autach, nawet z tym samym silnikiem.

Przeważnie auta "z kratką" , które miały homologację na 5 osób, nie mają tej nakładki i jeszcze jakiś drobiazgów nie mają.

Podobno z powodu "odciążenia" auta , aby się załapało w wagowe parametry homologacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas szukam dla siebie idelanego autka. Ideały chyba nie istnieją xD Do rzeczy, trafiłem dzisiaj w sieci na takie ogłoszenie: http://allegro.pl/renault-megane-ii-2007r-lift-1-6-16v-lpg-fabryczne-i5156945094.html

 

Powiedzcie proszę co sądzicie na jego temat. Drobne otarcie i pęknięcie, fakt lepiej żeby ich nie było, ale przynajmniej (moim zdaniem) właściciel uczciwie pisze o wadach samochodu. Z góry dziękuję za opinie o tym autku.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez puuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko przedni zderzak inny odcień, pomijając otarcia i rysy. Szpara między klapą a przednią atrapą na drugim zdjęciu nierówna. Wypalona dziura w fotelu pasażera. Trochę umęczony egzemplarz. Istnieją ładne egzemplarze, ja kupiłem sprowadzony z niemiec, pierwszy właściciel w kraju. Autko kupione w maju 2014, ostatni przegląd w ASO grudzień 2013, autentyczny przebieg 110 700, oryginalny lakier na całym samochodzie. Tyle, że ja zapłaciłem niecałe 14 z opłatami za 2004 produkcja, 2005 czerwiec rejestracja. Może lepiej zacząć szukać aut przywiezionych świeżo?

 

Nie ufając oczywiście sprzedawcom pamiętaj, że przy silniku 1,6 K4M tym 113KM masz zmienne fazy rozrządu. Koszt samych części na wstępie to lekko ponad tysiak. Ponieważ rozrząd wymieniasz co 5 lat lub 120 000, za każdym razem musisz wymienić koło zmiennych faz rozrządu.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ rozrząd wymieniasz co 5 lat lub 120 000, za każdym razem musisz wymienić koło zmiennych faz rozrządu.

Kto koledze takich bajek na temat KZFR na opowiadał? Moja meganka ma 12 lat i cały czas lata silnik na oryginalnym KZFR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie zapomniał napisać, że wymienił tylną kanapę, tylko coś mu nie wyszło, proponuję zrezygnować z takich szybkich i pilnych okazji, bo można dużo stracić, może to być taka studnia bez dna.

 

Dodano: 09 mar 2015 - 19:35

Kto koledze takich bajek na temat KZFR na opowiadał? Moja meganka ma 12 lat i cały czas lata silnik na oryginalnym KZFR.

To wielki błąd, oby kolega nie musieł się o tym boleśnie przekonać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze, faktycznie Arten ma rację co do kanapy. Nie zauważyłem wcześniej.

No nic, w takim razie poszukiwań ciąg dalszy.

 

ps. a taka była ładna na pierwszy rzut oka ;-)

 

Aktualizacja 19:49

 

Przeglądam oferty na aukcjach i natrafiłem na takie: http://allegro.pl/renault-megane-1-6-16v-116ps-benzyna-lifting-2006-i5157347207.html

Kolejne auto z Elbląga, może to chociaż po zdjęciach będzie przedstawiało większą wartość i będzie się nim można zainteresować.

 

Tak więc proszę Was o opinie o tym modelu. Za pomoc pięknie dziękuję ;)

Edytowane przez puuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto koledze takich bajek na temat KZFR na opowiadał? Moja meganka ma 12 lat i cały czas lata silnik na oryginalnym KZFR.

Po pierwszych 120 000 powinieneś wymienić rozrząd razem z pompą wody i kołem, lub co 5 lat. Nie lubię być złośliwy, ale jest to bajka wprost od producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam moją prośbę o ocenę tego autka: http://allegro.pl/renault-megane-1-6-16v-116ps-benzyna-lifting-2006-i5157347207.html

 

Prawdopodobnie w sobotę pojadę je oglądać razem z moim zaufanym mechanikiem i przy okazji podepnie je do kompa i sprawdzi czy nie ma żadnych błędów.

Brak naklejki z lewej strony wyjaśniłem przez telefon. Została ona zdjęta, bo ledwo się trzymała, poza tym była już zżółknięta nieco, jak ta z prawej strony i ze względów estetycznych właściciel ją zdjął.

Dziękuję za oceny.

Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!