Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II Kombi 1.5 dCi '06


Dawciu-o

Rekomendowane odpowiedzi

Na początek chciałem Was powitać, ponieważ jestem świeżo zarejestrowanym użytkownikiem tego Forum. Na razie jeszcze jako posiadacz Fabii, ale mam nadzieję, że niebawem dołączę do grona kierowców Renault.

Razem z narzeczoną (a niebawem już żoną) rozważamy już od pewnego czasu zmianę niewielkiego i dosyć spartańskiego hatchbacka z początku dekady na samochód nowszy, bardziej komfortowy, oszczędniejszy i przede wszystkim przestronniejszy, ponieważ prędzej czy później model rodziny 2+pies zmieni się w 2+1+pies. Przeczesuję od miesięcy internet i z jakiegoś powodu stwierdziłem, że najlepsza będzie Meganka w wersji kombi, w dodatku z bardzo oszczędnym dieslem, która oprócz tego bardzo mi się podoba :)

Natknąłem się już na niejedno ciekawe ogłoszenie, ale ostatnio jedno szczególnie zwróciło moją uwagę:

Link:

http://otomoto.pl/C34494762.html

Auto wydaje mi się bardzo ciekawe z kilku powodów. Po pierwsze - stosunkowo niski przebieg. Po drugie - sprzedający to dealer Renault, a nie jakiś szemrany komis. Po trzecie - samochód krajowy. Po czwarte - nie najgorsza cena, w dodatku niedawno nieco ją opuścili.

Czy mogę Was poprosić o Wasze zdanie na temat tego auta? Co o nim myślicie? O co powinienem spytać i na co zwrócić uwagę? Dopytałem już o to, jak często był wymieniany olej, bo wiem o problemie z panewkami. Wiem też, że niedługo czas na rozrząd. Czy kupując auto od autoryzowanego dealera ryzyko wpadki jest mniejsze?

Dziękuję Wam z góry za wszelkie rady i odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena moim zdaniem troche zawyzona. To niedoinwestowany expression, ale plus za esp. To ze sprzedaje ja dealer to nic nie znaczy. Przetetestuj ja w niezaleznym serwisie. Jedynie masz pewnosc, ze w razie walka możesz ich pozwac do sadu, ale nie oto chodzi. Inna sprawa, ze jak miala cofniety licznik, to oni to tak zrobili, ze już tego nie wylapiesz. No i zastanow sie czy jasna tapicerka to dobry pomysl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena nie jest atrakcyjna.

Za 2-3 tysiące więcej możesz kupić 3 lata młodszą Megane 3, tylko musisz poszukać bezpośrednio w firmach, które wymieniają flotę, a nie u pośredników, co dokładają swoje 5 tys zł do ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inna sprawa, ze jak miala cofniety licznik, to oni to tak zrobili, ze już tego nie wylapiesz. No i zastanow sie czy jasna tapicerka to dobry pomysl.

Myślisz, że mogliby coś takiego zrobić? Zawsze myślałem, że zakup od dealera to jeszcze najbezpieczniejsza z możliwości...

 

@kacper69:

Przyznam szczerze, że zdziwiłeś mnie tym nieco... Oglądam już od dłuższego czasu ogłoszenia Megane II Ph.2 Kombi z tym silnikiem i ceny bywają dużo wyższe. W takim razie jak szukać takich aut (albo w ogóle aut za taką cenę, jaką naprawdę są warte)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogłoszeniu nie ma informacji "bezwypadkowy" :idea: Miałem bardzo podobną z jasnym wnętrzem... po 150kkm gałka biegów nie była wytarta jak w tym aucie, na prawym progu brakuje naklejki ochronnej. A rozrząd to już dawno powinien być wymieniony - 5lat lub 120kkm. Jeśli przebieg się potwierdzi wpisami w książkę i system Renault warto ją sprawdzić osobiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślisz, że mogliby coś takiego zrobić? Zawsze myślałem, że zakup od dealera to jeszcze najbezpieczniejsza z możliwości...

 

@kacper69:

Przyznam szczerze, że zdziwiłeś mnie tym nieco... Oglądam już od dłuższego czasu ogłoszenia Megane II Ph.2 Kombi z tym silnikiem i ceny bywają dużo wyższe. W takim razie jak szukać takich aut (albo w ogóle aut za taką cenę, jaką naprawdę są warte)?

Oj żebyś się nie przejechal na tym... Zreszta oni ją mają przecież od kogoś, kto zostawił ją w rozliczeniu. Mnie Nawrot zrobil w konia. Zarezerwowalem Meganke, którą na 100% bym kupił jezeli informacje z ogloszenia by się potwierdziły, wziąłem urlop, kupilem bilety i w piatek mialem być, a w czwartek ją komuś sprzedali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o przebieg, to auto do 2010r. było flotowe i w momencie odkupowania przez użytkownika miało ponoć 60.000. Nie zdawałem sobie za to sprawy, że rozrząd jest do wymiany nie tylko po 120.000km ale też po 5 latach.

Jeśli chodzi o bezwypadkowość to w mailu sprzedawca zapewnia mnie, że kolizji żadnej nie było, tylko obcierka parkingowa na prawym tylnym błotniku (dawno temu i naprawiona).

Powiem Wam szczerze, że szczególnie zaintrygowało mnie to, co napisał kacper69. Jeśli rzeczywiście za niewiele więcej mógłbym mieć Megane III... Tylko jak takie auto znaleźć? Aukcje poleasingowe albo coś takiego jak supercar.pl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popatrz sobie na stronach firm leasingowych, np:

https://www.alphabet.com/pl-pl/samochody-poleasingowe

Akurat ci nie mają teraz meganek, ale zobacz za jakiś czas.

Poszukaj, czy masz jakiś znajomych , co jeżdżą autami z leasingu, często mogą mieć prawo pierwokupu auta w dobrej cenie.

Ja kupiłem poleasingową meganę 3 dci co miała 4 lata za dokładnie 20 tys zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest myśl... Chyba się jeszcze powstrzymam i trochę porozglądam. Może rzeczywiście uda się wyhaczyć jakąś Megankę III :) Tu we Wro zdaje się być kilka firm z autami poleasingowymi.

 

Dodano: 16 lut 2015 - 20:58

W takim razie w tym miejscu mam pytanie ogólne: czy ktoś zna może jakieś sprawdzone firmy z autami poleasingowymi lub ma w tej materii już jakieś doświadczenie?

 

Dodano: 16 lut 2015 - 21:20

I jeszcze jedno - zauważyłem ciekawe ogłoszenie tu na forum:

http://megane.com.pl/page/gielda/ogloszenia-sprzedazy.html/_/renault-megane-ii-phii-kombi-15dci-r149

 

Co o nim myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać że przy aucie jest troszkę do zrobienia, dlatego cena jest adekwatna do tego.

Nie wiem jeszcze jak jest z rozrządem w aucie.

Ale jak auto jest z 2006 roku, to już problemów z panewkami być nie powinno , może jest warte tej ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy przy tym przebiegu nie będzie się już powoli kończyła turbina i dwumas?

No i jeszcze jedno pytanie, bo o czymś takim jeszcze nie słyszałem: co to jest 'strzelający' zamek?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba chodzi o przecierające się kable w peszlu klapy bagażnika. Też to niedawno przerabiałem. Koszt wymiany przez elektryka 50 zł, samemu, jak masz czas i trochę umiejętności też ogarniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!