Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane III od Zdunka Gdańsk


Hols

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych Państwa,

aby nie łamać konwenansów jako świeży użytkownik forum od razu poproszę o pomoc, zamierzam kupić Megane III i chciałbym spytać co Myślicie o zakupie auta od Zdunka w Gdańsku (auta używane), wypatrzyłem takie ogłoszenie:

http://renault.zdunek.pl/product_used.php?id=1335&subpage=testyopinie

byłem obejrzeć auto z bliska, wygląda dobrze, trzeba się jeszcze przejechać, ale z tego co zauważyłem mają przynajmniej cztery takie sztuki więc jest w czym wybierać, inny oglądający rzucił co prawda przy mnie tekstem "najlepsze przebrane", ale to chyba norma. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z kupnem aut w tym miejscu ? Widzę, że niektórzy wrzucają linki z tej stronki, jest ktoś kto tam kupił i jest zadowolony? No i czy w ogóle warto brać pod uwagę ten silnik 1.5 Dci ? Niestety nie jeździłem nigdy dieslem, same benzynki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, jak kupuję auto z takiego przysalonowego komisu i jest opcja sprawdzenia tego auta w przysalonowym ASO, to jakich wyników pomiarów/dokumentów mogę się spodziewać lub wręcz powinienem domagać? badanie podwozia ? geometrii ? podłużnic? wyniki pomiarów blach ? jak piszą w tym ogłoszeniu, że "lakier oryginalny – bez żadnego elementu malowanego" to czy powinni to jakoś na piśmie potwierdzać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że zrobią wszystkie badania auta, za które będziesz chciał im zapłacić.

Bo pewno cena auta nie obejmuje tych badań.

Ale na pewno rozsądniej było by zrobić takie pomiary i testy auta w warsztacie niezależnym.

Edytowane przez kacper69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o potwierdzenie na piśmie oryginalności lakieru (żaden element nie lakierowany) to poprosiłem i dostałem. Żadnych innych badań nie zlecałem. U Zdunka jest o tyle ok, że sami prowadzą salon samochodów używanych i to oni wystawiają fakturę. Niby oczywista sprawa, ale jak szukałem auta (tylko w autoryzowanych komisach dealerskich) to powiem Wam, że różne wałki się tam zdarzają np. fakturę wystawia nie koncesjoner tylko zupełnie inna firma, faktura nie na pełną kwotę (!!!), faktura VAT marża itp.

Edytowane przez Jottar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Szanowni koledzy, dziękuję serdecznie za wsparcie oraz dobre rady, ostatecznie sprawy mi się tak ułożyły, że zakupiłem Skodę Octavię II 2005, znalazłem ją u pierwszego od salonu właściciela z oryginalnym przebiegiem 135tyś. km potwierdzonym dokumentacją, serwisowana do chwili obecnej w ASO. Poważny Pan, kilka aut, historia w jaką trudno uwierzyć, ale może mam szczęście i faktycznie trafiłem, to się okaże. Razem z autem dostałem pełną historię faktur, wymian/napraw/serwisu, książka serwisowa prowadzona skrupulatnie od początku, do chwili obecnej. Roczne przebiegi były robione po 13 - 15 tyś, co dla silnika 1,9tdc bjb 105km jest raczej niespotykane. Silnik w tej wersji bez DPF więc pozostaje mieć nadzieję, że żadne niespodzianki nie wyjdą. Jako, że jednak nie Renault, muszę się przemieścić na adekwatne forum :) Jeszcze raz serdecznie dziękuję za pomoc i życze szerokości i powodzenia przy wyławianiu perełek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Czesc jestem nowy, mam na imie Konrad. Na wstepie chcialem przeprosic za brak polskich znakow ale zepsul mi sie klawisz alt w klawiaturze.

Zamierzam kupic samochod Megane II kombi 2.0. Docelowo planuje przerobic na gaz, a czytalem, ze silniki z Megan/Laguna/Scenic swietnie sie do tego nadaja.Moj wybor padl na Megane. Znalazlem Oglosznie ktore mnie zaciekawilo tylko ze w Gdansku ... Ja jestem z drugiego konca polski. Czy ktos z uzytkownikow tego forum jest z okolic Gdanska i bylby tak uprzejmy podjechac zobaczyc ten samochow? Ja w dwie strony mam prawie 1500km nie chcialbym jechac taki kawal  drogi na marne. Wstepne ogledziny bardzo by mi pomogly w podjeciu decyzji czy udac sie osobiscie po niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!