Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jak to jest z tym LIVE SERVICES w R-Link?


Rekomendowane odpowiedzi

Może pokrętnie ale postaram się jak najprościej opisać mój problem... Otóż...

Grand Scenic III (ver. Bose) kupiłem około tygodnia temu jako używane (r.2013) w salonie Renault. Przedtem auto było w posiadaniu Renault Polska jako flotowe. Auto jest obecnie na gwarancji do października tego roku. Od sprzedawcy uzyskałem info że po zarejestrowaniu auta na stronie "moje renault" będę mógł kupić do R-LINK dodatkowe aplikacje oraz dostęp do sieci internetowej z poziomu R-LINK - "usługa LIVE SERVICES". Tak też uczyniłem, kupiłem kilka aplikacji, zainstalowałem je na kartę SD, którą otrzymałem wraz z samochodem (oczywiście przez kompa programem R-Link toolbox), - wszystkie one działają w aucie prawidłowo. Za pośrednictwem strony internetowej kupiłem również usługę "LIVE SERVICES" jednak nie działa ona już w urządzeniu mojego samochodu, nie działają również inne aplikacje wymagające łączności on-line (info o korkach, facebook, odbieranie e-maili itd...). A na stronie "Moje Renault" widnieje jedynie informacja "aktywacja konta w trakcie"

Aktywacja trwa już trzy dni i lipa..

 

Oto screen ze strone MOJE RENAULT:

thumb_hosting_zdjec_1427918021__prscr_www.jpg

 

Na stronie www, w zakładce "moje produkty" pojawiły się również dodatkowe produkty "Digital Services" oraz "Discovery Services", których nie zamawiałem.

 

Oto jeszcze kilka dodatkowych fotek, które może coś ułatwią:

thumb_hosting_zdjec_1427918674__wp_20150401_004.jpg thumb_hosting_zdjec_1427918776__wp_20150401_007.jpg thumb_hosting_zdjec_1427918840__wp_20150401_008.jpg thumb_hosting_zdjec_1427918871__wp_20150401_009.jpg thumb_hosting_zdjec_1427918919__wp_20150401_010.jpg

 

Dodano: 03 kwi 2015 - 17:39

A czy ktoś w ogóle aktywował tą usługę Live Services z poziomu strony Renault? Jak wygląda taka aktywacja? Ile trwa? Bo u mnie od 30go marca ciągle na stronie wisi "w trakcie aktywacji"... To już 5 dni. Pisałem na kontakt Renault, poprosili tylko o podanie VIN, nr rej, dilera gdzie serwisuję auto i cisza, zero odpowiedzi...

Edytowane przez respectus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko wygląda, że nie masz karty sim (ale nie wiem gdzie jest zainstalowana). Ewentualnie jej "brak" wywołany jest aktywacją usług. Kupowałem mapy i kilka aplikacji do Rlink i z mapami czekałem ciut dłużej ale wszystko było do instalacji wcześniej niż godzina czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie zaciekawia mnie ten: "STATUS SIECI - ODŁĄCZONO" i czyste pole przy "SIM ID". Z kolei wartość MCC/MNC wskazuje na operatora Francuskiego (orange). Może to trzeba gdzieś ustawić na jakiegoś operatora PL? Może ktoś sprawdzić jaką ma u siebie wartość przy tym MCC/MNC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki za odp. A u ciebie coś pisze przy SIM ID? Jakiś numer? I co w tym okienku gdzie u mnie "Status sieci - Odłączono"?

 

Dodano: 17 kwi 2015 - 00:51

Dziś oddałem auto do serwisu. Po całym dniu szukania przyczyny braku dostępu do usług live panowie orzekli: Renault dopiero testuje tą usługę i jeszcze jej nie uruchomił. Podziękowali i oddali samochód.

Wychodzi na to, że Renault Polska na swojej stronie sprzedaje usługę, której jeszcze nie ma... I to za 60 euro.

Edytowane przez respectus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Szczęśliwie udało mi się doprowadzić sprawę do skutku. Dopiero pomógł dosadny mail do Renault Polska, na drugi dzień oddzwonili, umówili na wizytę w Rzeszowie. Dwa dni im to zajęło ale podłączyli... W ramach rekompensaty dali nawet gratis auto zastępcze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Respectus możesz podać na priv kontakt do siebie bo niestety u mnie nic nie ma w opcji R-link na koncie moje renault a szacowna centrala w osobie pana BUCKIEGO twierdzi że wszystko OK?

post-51912-0-76621300-1432458248_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam podobny problem. Moje usługi LIVE działały od dnia zakupu w maju 2014. Przedłużyłem usługi w maju 2015 za 60 Euro i wysiadły

w takim samym mechanizmie jak opisujecie. Z serwiesem Renaoult jestem na wojennej stopie od początku (m.dzi. za fatalny autoalrm Cobra, który musiałem kazać usunąć na swój koszt,

co rozwiązało, wcześniej nierozwiązywalne problemy z autem - ostrzegam przed montażem tego włoskiego badziewia oraz problemy z aktualizacjami nawigacji w 2014 - 3 wizyty w serwisie !!)

Serwisy generalnie nie wiedzą nic o R-Linku. TOM-TOM odsyła do Renault. Renoult z kolei eksperymentuje na żywym organizmie.

W centrali, po kilku telefonach, po zażądaniu zwrotu pieniędzy, odezwał się serwisant i zalecił mi dokonanie paru dziwnych operacji: synchronizacji kart, przywrócenia ustawień fabrycznych, wkładnie karty przy otwartych drzwiach i parę jeszcze innych trików. Oczywiście nic to nie dało i służyło jedynie tzw. oswojeniu łosia. Oczywiście widzę, że będę musiał ponownie oddać auto do serwisu/stracić mnóstwo czasu. Tym razaem jednak zażądam zwrotu środków za okres , w którym usługi nie działały.

Ps. Wyjaśnili co nie działało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilkunastu telefonach do Renault Polska w końcu pojawiły się zakładki w r-link jednak żadna aktualizacja nie wskoczyła i nadal mam starą mapę. Ja byłem jeszcze w serwisie jak sugerowało renault, jednak cztery godziny bez auta (w tym czasie mechanicy kombinowali i nic). Przyjechałem do domu chciałem spróbować kartę jeszcze raz do komputera włożyć i zrobiłem sobie kuku gdyż zamiast sformatować nową kupioną w sklepie sformatowałem tą z R-linka. Czy ktoś wie jak się przywraca zawartość z kopi zapasowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!