Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Świecą światła awaryjne i nie można odpalić


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po naładowaniu akumulatora i podpięciu, odpaliłem samochód i po 5 sekundach prawidłowego 'chodzenia' usłyszałem pikanie i silnik zgasł jak i włączyły się światła awaryjne.

Dodam że immobiliser został wyłączony na amen pare lat temu. Rozrusznik chodzi ale coś blokuje.

CZy ktoś miał podobny problem i może opisać co zrobił ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd był robiony 3 lata temu. Tak, odłączyłem akumulator jak spróbowałem kolejny raz.

Jutro spróbuje odpalić go drugim kluczykiem... Jeszcze mnie meczy ta skrzynka obok aku. mogło dojść do spięcia albo dostała się woda. Dziwne że normalnie odpalił za pierwszym razem...

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź główne bezpieczniki które mają po 40,50. Znajdują się koło akumulatora pod skrzynką z małymi bezpiecznikami. Masz tam 2 lub 3 śrubki + jeden zatrzask. Możliwe że mógł Ci się spalić bezpiecznik od pompy paliwa.

 

Dodano: 05 kwi 2015 - 16:36

Ewentualnie możesz mieć zwarcie w tej skrzynce. Sprawdź czy nie ma tam wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz przypadkiem alarmu, bo opisany objaw powtarza się przy każdej próbie odpalania, to pasuje to do nierozbrojonego alarmu (światła awaryjne i praca silnika po odpaleniu przez ok. 5 sekund).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie możesz mieć walnięte immo. Sprawdź też bezpiecznik od immo. Możesz opisać w jaki sposób świeci Ci się kontrolka (czerwona kropka) koło licznika?

Jeżeli miga na czerwono gdy silnik jest zgaszony, nie świeci jak odpalony a gdy zostanie wyłączony to świeci przez 5 sekund to jest ok. Natomiast jeżeli jest inaczej to immo mogło Ci paść. Silnik gaśnie ponieważ jest odcinany dopływ paliwa, przez zwarcie na pompie lub alarm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Światło od imo nie świeciło co potwierdziło tezę, że był wyłączony na amen.

 

GIMAK miał rację, było to spowodowane rozbrojeniem alarmów (dwóch)

Pytając mechanika dlaczego teraz się to stało a wcześniejsze wyciąganie i wkładanie akumulatora nie powodowało takich problemów, odpowiedział:

Prawdopodobnie źle odłączyłem lub podłączyłem akumulator tzn: zawsze zaczyna się od 'minusa'

Szczerze powiem że nie pamiętam jak ja to robiłem.

 

Zgadzacie się że to ma takie znaczenie?

Czy uzbrojenie alarmu odbywa się po podłączeniu komputera do samochodu ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzacie się że to ma takie znaczenie?

Nie wiem czy ma to znaczenie czy nie, ale mnie się to zdarzyło w sytuacji gdy samochód zamknięty z uzbrojonym alarmem zostawiłem na włączonych światłach. Jak przyszedłem do samochodu, to akumulator był na tyle rozładowany, że włączył się alarm i za cholerę nie umiałem go rozbroić (wyłączyć), nawet jak podłączyłem się (na pożyczkę) do akumulatora z innego auta. Dopiero przełożenie akumulatora pozwoliło na rozbrojenie alarmu, ale ponowne założenie mojego akumulatora powodowało ponowne włączenie się alarmu i byłem znowu na początku. Wybrnąłem z tego w ten sposób, że po rozbrojeniu alarmu i odpaleniu silnika na obcym akumulatorze, przy pracującym silniku była zamiana akumulatorów i później w czasie jazdy doładowałem akumulator.

W innych przy wyjmowaniu akumulatora nie dchodziło do uzbrajania alarmu, obojętnie którą klemę pierwszą odpinałem.

Edytowane przez gimak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie źle odłączyłem lub podłączyłem akumulator tzn: zawsze zaczyna się od 'minusa'

Przy wyjmowaniu akumulatora owszem, przy montowaniu w aucie zaczynamy od plusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!