Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Awaria Silnika :( Prośba o pomoc... Silnik 1


Rabcio

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Dzisiaj przydażyła mi się dosyć dziwna :-? rzecz otóż jechałem ja sobie ładnie powoli po mięscie i po przejechaniu ok 5 Km gdy stanąłem na światłach silnik "zgasł" Po zapaleniu niby wszystko ok... Włącza się zielone dodaje gazu a tu PROBLEM. Niewiem czemu ale Moja Megi straciła moc :-? Objawy są następujące:

 

Mogę trzymać gaz do końca a Megi nie potrafi się rozpędzić obrotomierz wskazuje 2000obr/min po upływie jakichś 15 sekund :-o i tak na każdym biegu, wjazd pod górke graniczy z cudem !!! prędkość 50Km/h osiągam po jakiejś MINUCIE.

Dodatkowo strasznie kopci :-P ( Czarny dym)

 

już wcześniej miałem podobny problem lecz w momencie gdy silnik się nagrzał wszystko wracało do normy. Proszę o porade co robić ??? Planuje jutro pojechać Do ASO tylko nie bardzo wiem jaką operacje im zlecić ? Czy diagnostyka silnika coś pomoże ? Czy ktoś wie ile taka diagnostyka kosztuje ?

 

MAM również drugi problem otóż na sprawnym silniku występują problemy z rozpędzeniem się. Polegają one na tym iż samochód jest dosyć mulasty do momentu aż nie osiągnie tych 2500obr/min wtedy dopiero jest odczuwalny przypływ mocy. Czy to jest normalne ?

Oczywiście Silnik to 1.9 DCi.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powodow moze byc kilka.przeplywomierz powietrza,turbina albo cos ze sterowaniem praca silnika,Musisz jechac na diagnostyke.

samochód jest dosyć mulasty do momentu aż nie osiągnie tych 2500obr/min wtedy dopiero jest odczuwalny przypływ mocy. Czy to jest normalne ?
to nie jest normalne,powinien krecic juz od ok.1800 2000 obrotow,tzn powinien zaczynac krecic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem w sobote podobnie... winny był zawór EGR... skończyło się na tym ze go wywaliłem... i autko super śmiga... spróbuj go odpiąć i zobacz co się bedzie działo...

 

A słychać gwizd turbiny???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze było to zaślepienie dociętą cięką blachą ale wyszło mi to tak profesjonalnie ze kopciło się pod maską :-P a teraz jest wszystko na swoim miejscu tylko egr jest odpiety sama wtyczka.... myslałem zeby wywalić cały ten kolektor i zrobić nowy rurowy z flanszą pod GT16 ale od razu trzeba by było zrobić dolotowy bo to wszysto razem jest... i stwierdziłem ze szkoda kasy na to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku odpiołem ją przy zapalonym silniku i wywalało błąd na jałowym biegu albo jak hamowałem silnikiem... a po ponownym odpaleniu nic żadnych błędów nie świeci... musze się poradzić snajomego w aso czy czasem nie jest auto słabsze pomimo braku błędu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!