Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaki przebieg m/w wytrzymują tarcze i klock


kataryniarz

Rekomendowane odpowiedzi

Przy takim przebiegu - całkiem normalne są klocki. Zależy gdzie auto jest używane i jak często ktoś deptał w ten pedał. Co do tarcz to powinny znacznie dłuuuużej. Może się zwichrowały co też się trafia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może np jedna tarcza miala wade fabryczną i wibrowalo przy hamowaniu. Nie wymienia sie jednej tarczy (tak jak nie wymienia sie klockow z jednej strony) tylko zawsze komplet. Nie wierzę natomiast ze ktos tak szalal ze tarcze popsul - nie ma jak - no chyba ze był dzwon, albo krawęznik z duża prdekoscia, ale kraweznik tez jest malo prawdopodobny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze są tak nieprawdopodobne, że nijak nie można tego tłumaczyć zużyciem. Bardzo rzadko zdarza się, żeby fabryczne tarcze miały usterkę polegającą na występowaniu bicia tarcz, a nawet jeśli to pojawia się to w pierwszych tysiącach po wymianie/zakupie tarcz i raczej nie dotyczy tarcz ate (fabryka zakłada oryginalnie dwa rodzaje, ate albo...tego drugiego producenta zapomniałem). Nawet jeśli wystąpi taka usterka nie wymienia się wtedy klocków...bo i po co. IMO bardzo prawdopodobna kombinacja z przebiegiem lub/i usterka mechaniczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze koleś jeździł z bijącą tarczą do przeglądu i dlatego klocki przy okazji tez wymienili. Ja bym w kazdym razie spróbował zweryfikować licznik - jesli cofniety (z ok 120tkm na 29tkm!?) to bedzie to widać (kierownica, pedały, opony etc). Pomiar grubości lakieru (na nieszczescie na blotnikach sie nie da bo plastikowe) maski i drzwi też może coś "podpowiedzieć".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wszystko sie wyjasnilo... splukalem sie do zera, ale auto juz moje :?::?::?:

Warto bylo cierpliwie szukac przez pol roku i przejechac ponad 2000km.

Przebieg oryginalny - bylismy na diagnostyce w Reno Retail Group (byl tam serwisowany), tarcze i klocki faktycznie wymienione z przodu, z powod... uporu klienta, ktoremu popiskiwaly hamulce - opowiadal mi jak to wydzwanial do Reno Polska, wysylal pisma, jak go wozili 3-ema innymi Megami twierdzac, ze to normalne ale w koncu dla swietego spokoju wymienili :?:

 

Auto w super stanie, w srodku jak nowy, gwarancja do sierpnia - gosc naprawde dbajacy o auto i o kazdy najmniejszy szczegol - specjalna gumowa wkladka do bagaznika - taki maniak jak ja wiec sie latwo dogadalismy :)

 

Moja Megi w skrocie: MIIFL GrandTour 2006.08 1.5DCI 105KM (6 bieg bajka 8-) ).

Jak zrobie zdjecia odlicze sie w odpowiednim dziale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!