Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

zmostkowałem piny 30 i 87 i wentylator sie kręci na 1 biegu.. wszystkie bezpieczniki pod kierownica sprawdziłem i są sprawne więc co jeszcze mogę sprawdzić. Posiadam miernik elektryczny więc mogę co nieco jeszcze po sprawdzać. Dodam że wąż od chłodnicy ten dolny przy termowłączniku jest zimny a chłodnica gorąca że się dotknąć nie da.

 

Tak na tym pomarańczowym bezpieczniku jest napięcie..

Edytowane przez Bazagier1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz doczytałem od początku, pisałeś że jak podgrzejesz czujnik to się kręci wentylator. Dolny wąż zimny - ciekawe. Może trzeba bardziej auto zagrzać. Mierzyłeś jakoś tą temperaturę ile ona faktycznie wynosi. Albo zapchana chłodnica z dołu. Jest jeszcze oryginalna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że na postoju chłodnica powinna się raczej cała nagrzewać. Jeśli lamelki z dołu są zamulone np rdzą z układu to tego raczej nie da się wypłukać. Lamelki są cieniutkie i wszelkie zanieczyszczenia zawsze tam się gromadzą, i w nagrzewnicy. Kolega w lanosie z 1998 miał tak zabitą nagrzewnice że było praktycznie zero ogrzewania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jescze raz wyjąć chłodnice do płukania i wyczyscić nagrzewnice

<><><><><><><><><><><><><><>

<><><><><><><><><><><><><><>

doczytałem "raczej nie da sie tego doczyscić"

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagrzewnica to przykład gdzie się odkłada syf z układu chłodzenia. Ale i nagrzewnica i chłodnica podlega wymianie jak jest podejrzenie że coś tam jest zapchane. A myje się w zasadzie z zewnątrz. W środku nie umyjesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 1.5 dci 65kM wenylator załancza sie dopiero przy 5 kresce ..Też myslałem że jest żle .Temperatura włączania to 99 stopni .Podpiołem Clipa i tak jest .Chodzi do 95 stopni bardzo krótko.Tak że trzeba znać temperature załanczania.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie sztywno stoi ponad trzecia kreskę nawet jak 15min na rozgrzanym silniku pochodzi na 3000obr\min parametry tez są w normie płyn osiąga swoja temperaturę i wogule się nie załącza

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na liczniku pokazuje powyżej trzeciej kreski i płyn leje się z przelwu

Czyli ma kolega termostat do wymiany. Zacina się i nie otwiera. Podobny problem miałem we fiacie punto 2. Zaciął się termostat, chłodnica zimna wentylator się nie włączał a płyn wywalało zbiornikiem. Wymiana termostatu pomogła oraz czyszczenie wtyczki od wentylatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!