Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 2.0dci kombi


eggforever

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Forum przeglądałem zawsze jako gość lecz teraz pojawiło się ogłoszenie, które przykuło moją uwagę. Chodzi o http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-2-0-dci-150-ps-ID6y6fsZ.html

Szukam megane II po drugim lifcie w miarę blisko z silnikiem dwu litrowym. Prywatnie jeżdżę benzynowcem i nigdy nie chciałem dizla ale ponad rok temu dostałem służbówkę hdi i zmieniłem zdanie na temat silników zasilanych ropą.

Bardzo proszę o opinie na podstawie zdjęć, z rozmowy wynika, że zderzak jest przerysowany jak również samochód ma problem z odpaleniem gdy postoi dzień. Dzieje się tak chyba od pół roku, strat mocy ani wzrostu spalania klient nie zauważył. Twierdzi, że to najprawdopodobniej świecie, których nie wymieniał.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak, głównym powodem słabego odpalania na zimnym dci mogą być :

-uszkodzone świece żarowe

- słaby akumulator, jeszcze kręci , ale świece słabo grzeją.

- przedmuchy na pierścieniach

zapowietrzony układ paliwowy.

 

Jak teraz są problemy z odpaleniem auta, to zimą go nie ruszysz, przemyśl to.

Proponuję przekonać handlarza, że , jak są to świece , jak twierdzi, to niech je wymieni, doliczy 100-200 zł do ceny auta i je weźmiesz ;P

Mam też pomysł , zaskocz go wizyta kiedyś rano, poproś o odpalenie zimnego auta, zobacz jakiego bąka puści z wydechu, zorientujesz się czy warto je brać.

Czy problem jest z pierścieniami, to zorientujesz się na badaniach spalin w stacji diagnostycznej ( koszt pewno z 50 zł, albo i mniej ).

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy mówią, za tą kwotę odpuść 2.0dci bo czasem możesz sporo do niej dołożyć i nerwów stracić przy tym. Szukasz dobrze bo to bardzo dobre silniki ale jak już to szukaj zadbanego egzemplarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik, który mi sierwisuje obecny samochód twierdzi, że mam sobie w ogóle odpuścić dci, od słuchania, czytania i szukania niestety się wszystkiego odechciewa bo mając do wydania max 15 tysięcy wychodzi na to, że najlepiej pozostać przy obecnym samochodzie. Co prawda o naprawach dizli mam zerowe pojęcie lecz faktycznie koszty serwisu podejrzanej jednostki mogą mnie finansowo zrujnować. W tym przypadku 4 wtryski około 3200zł. Pytanie dodatkowe - czy 2 litrowa beznyna ma koło dwumasowe? Pytam bo kolega w volvo z 2000 roku ma koło dwumasowe.

 

Dzięki wszystkim za zainteresowanie moim tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy obecnej aurze pogodowej świece żarowe nie mają większego znaczenia na rozruch. Kilka lat temu późną jesienią przypadkowo zorientowałem się w swoim Clio III 1.5 dCi że aż 3 świece żarowe mam spalone. Auto bez żadnego problemu odpalało. Przy temperaturach bliskich 0 stopni jak i poniżej sprawność świec żarowych ma już decydujące znaczenie. Problemy z uruchamianiem mogą być też spowodowane kończącymi się wtryskiwaczami bądź padającą pompą wtryskową. Takie auto należy szczegółowo prześwietlić podpinając pod clipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przy obecnej aurze pogodowej świece żarowe nie mają większego znaczenia na rozruch

dokladnie...na 100%swiee nie sa problemem <ok>

 

Mechanik, który mi sierwisuje obecny samochód twierdzi, że mam sobie w ogóle odpuścić dci,

akurat 2.0dCi jest jednym z najlepszych diesli tak,ze Twoj mechanik jest niedoinformowany.

Edytowane przez waldek708
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!