Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Klima sie wyłącza powyżej 2 tyś obr.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pare dni temu wymienilem czynnik w klimatyzacji (robilem to sam).Wypróżniowałem, nabilem 550 gram czynnika. Od tego czasu klima na postoju przy dodawaniu gazu wyłącza się a po chwili załącza a zdarza sie ze włącza i wyłącza. Ma ktos z was pomysl co to może byc? Wentylator na chłodnicy załącza sie prawidłowo na 1 i 2 biegu cisnienie nieco powyżej dwóch barów jakies 2 3 stopnie na plusie.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypruzniowalem

Gdzie, w komorze silnika ? :notacrook:

robilem to sam

Za pomocą urządzenia?

Od tego czasu klima na postoju przy dodawaniu gazu wyłącza się a po chwili załącza a zdarza sie ze włącza i wyłącza

Wg. mnie działa prawidłowo. Zwiększasz prędkość sprężarki, zwiększa się ciśnienie w układzie i presostat wyłącza sprężarkę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest normalny objaw bo tak się nie działo. Próżnie robiłem pompą do zwykłych klimatyzacji lub dużych chłodni, pracuję w chłodnictwie.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro pracujesz w chłodnictwie to wiesz, że sprężarka nie pracuje w ciągle. Dobija ciśnienie i się wyłącza. W momencie gdy ciśnienie spadnie włącza się ponownie.

Nie wiem jakie masz urządzenie i jak dokładnie opróżniłeś (a nie wypróżniłeś) układ. Jeżeli czynnik nie został opróżniony tak jak powinien, to możliwe, że zostało go trochę w instalacji, po dopiciu tych 550g możesz mieć więcej czynnika niż powinno być.

Zrób to jeszcze raz, albo jedź do jakiegoś warsztatu, który zajmuje się układami klimatyzacji w samochodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Ja to bym powiedział że układ klimatyzacji dąży do zadanej temperatury-zakładam, że to klimatyzacja automatyczna. Sprężarka z elektro sprzągłem (megane II) ma prawo się wyłączyć podczas pracy. Kiedyś nabijałem audi a4 i był efekt częstego wyłączania-kolega upuścił trochę czynnika bo denerwowało go to, że jak jechał z górki bez gazu to tak jakby ciągle mu ktoś ręcznym hamował.

A to ciśnienie to gdzie mierzysz? Megane II ma tylko jeden zaworek-i to jest na niskim ciśnieniu. Jak się wyłącza kompresor to musisz popatrzeć na wysokie ciśnienie, a to już z pozycji komputera diagnostycznego-przy jakim Ci się do dzieje.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!