Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Stopiona kostka/gniazdo żarówki h4 (Megane Coupe 98)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Tak jak w temacie... Stała się rzecz nieprzyjemna. Po trzech przepalonych zarówkach w przeciągu ostatnich 12 miesięcy przyszła kolej na kostkę która zwyczajnie częściowo się stopiła.

Jako, że jestem zupełnie zielony w temacie mechaniki, elektryki i jakichkolwiek innych technicznych zajęć postanowiłem Was zapytać czy: Taka kostka jest uniwersalna i każdą jedną odpowiednią dla żarówek h4 da radę zamontować? Jeśli tak to dlaczego z kostki w moim samochodzie wychodzą 4 przewody a z tych ze zdjęć z allegro wychodzą tylko 3?

Wiem, że pewnie zadaję banalne pytania ale na prawdę to dla mnie czarna magia:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka kostka jest uniwersalna

Tak, kostki pod żarówkę H4 wszystkie są takie same.

wychodzą 4 przewody a z tych ze zdjęć z allegro wychodzą tylko 3

Ponieważ w Reniach doprowadzona jest podwójna masa (-). Nic nie stoi na przeszkodzie, by te dwa czarne przewody dolutować do przewodu nowej kostki.

Na przyszłość polecam sprawdzić, czy kostka ma odpowiedni styk z żarówką. W kolegi przypadku na pewno nie miała, przez co wytworzyła się temperatura i usmażyła plastik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładam, że chcesz po prostu skręcić jeden przewód z drugim (bez dodatkowej kostki). Tego typu przewody moim zdaniem tylko lutować. Tak jak pisze lukasfenix, słaby styk jest powodem przegrzewania się połączenia, wystarczy że Twoje skręcane połączenie lekko się rozluźni i będzie powtórka.

Edytowane przez Krzychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach