Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

@pbet czy wymieniałeś lub czyściłeś już u siebie czujnik położenia wału korbowego ? jaki masz obecnie przebieg ?

 

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niestety mam to samo. Megane 1.6 benzyna bez gazu 114 tyś, auto kupione dwa tygodnie temu bez gwarancji:( 

Samochód gasl kilka razy wyświetlając komunikat z ESC. Auto było rozgrzane, gasło po przejechaniu 120 km z tym że na początku trasy jechałam po górach i silnik mógł sie zmęczyć, nie wiem czy ma to wpływ.. kończąc jazde po autostradzie kilka razy wyświetlił  mi się komunikat z ESC A przy pojeździe do skrzyżowania dwa razy się wyłączył tak że musiałam go uruchomić. Jutro jadę do serwisu Renault ale obawiam się że u mnie też nic nie wykryje więc skupię się na świecach i cewkach.  Dam znać jak poszło. W piątek chciałam założyć LPG ale najpierw lepiej usunąć problem o ile to możliwe..  Może faktycznie ta wersja jest jakaś wadliwe i warto napisać wspólnie do Renault??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica wyczyszczona, pojechałam w góry żeby zmęczyć silnik i przy zjeździe z autostrady nic się nie wydarzyło, zadnego komunikatu z ESC, silnik tez sie nie wylaczyl przy mniejszej predkosci więc wygląda na to że będzie ok:) dzięki!!!

lapka2.gif

REGULAMIN 5.6 literki PL - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

To ja przedstawię moją sytuację.

Auto kupione jako nowe, po ok. 15 tys. km założona instalacja gazowa BRC.

Auto chodziło idealnie, instalacja gazowa pięknie, nie czuć kiedy jadę na LPG, kiedy na benzynie.

 

Po 80 tys. km (początek października) oddałem auto na przegląd. Wyczyszczono przepustnicę, wymieniono świece, filtry. Mechanik niestety namówił mnie na wymianę rozrządu, umówiłem termin na 2 tygodnie później.

W międzyczasie żadnych problemów.

Po wymianie rozrządu oraz wgraniu polskiego języka w samochodzie (był niemiecki), zaczął się problem z gaśnięciem silnika na luzie na dość zimnym silniku. Przez wcześniejsze 80 tys. km nie było z tym żadnych problemów! Co mogli zepsuć mechanicy?

Edytowane przez mierek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam, odświeżę temat, auto z LPG, niedawno czyszczona przepustnica. Dziś pierwszy raz zgasł mi silnik i wyskoczył komunikat o ESC. Temperatura silnika pierwsza kreska, złożyło się że akurat dogrzewały mi się wtryskiwacze LPG i dojeżdżałem do skrzyżowania i pyk zgasł, oczywiście odpalony jeszcze raz i problemu żadnego nie było. Czy coś może ruszyło się w temacie i wiecie panowie gdzie leży przyczyna tego problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Moja Meganka (1.6 i LPG) również trafiła na ten sam problem - gasła gdy dojeżdżałem np. do skrzyżowania i trzeba było hamować - wyświetlała się znana wszystkim kontrolka ESP (wyłączona). Mechanicy z którymi rozmawiałem rozkładali ręce. Trafiłem na to forum i strzał w dziesiątkę. Zgodnie z przypuszczeniami poprzedników, samodzielnie zabrałem się za zdemontowanie przepustnicy i wyczyszczenie jej benzyną ekstrakcyjną. Na sieci są filmiki dla niewtajemniczonych co i jak to zrobić. Banalnie proste zadanie i co najważniejsze DZIAŁA!! Od miesiąca chodzi jak złoto ? Koszt naprawy to 21 za benzynkę tylko :)

Zatem dziękuję Panowie za podpowiedzi. Dobrze że tutaj trafiłem z googla ?

 

 

Edytowane przez WojtasWojtas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem. Na razie po 2 tyg. od czyszczenia przepustnicy ustąpiło i auto nie gaśnie (Megane III, silnik to 1.6 benzyna, przebieg 130 tys., rocznik 2010).

Od czyszczenia przejechałem 400 km, zauważyłem, że wzrosło spalanie i obroty nieco wyższe, możecie podzielić się swoimi doświadczeniami w tej kwestii? 

A druga sprawa to zauważyłem że po włączeniu klimy nieco ciężej kręci się kierownicą i ciężej wciska się sprzęgło niż jak jadę bez klimy. Ale w sumie nie wiem czy przed tymi cudami z gaśnięciem się tak działo... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!